Gaven fra de ansatte

Satt på kontoret i går og knotet med et eller annet meningsløst da Mikkelsen plutselig kom inn døra. Eller dør og dør, jeg har ikke dør på “kontoret”, men har laget meg et lite avlukke bak garderobeskapene på lageret. Til å være såpass høy på meg selv har jeg overraskende lave krav til både bil, bosted og altså kontorplass.

 

Tilbake til Mikkelsen, han rundet den ødelagte kjølebenken jeg bruker som en slags endevegg på “kontoret” og hadde med seg en diger bukett og en papirpose med masse fint til Lillebror oppi.

Veldig hyggelig å få gave fra de ansatte. Som regel går det jo andre veien. Da er det ekstra koselig med en liten, (i dette tilfellet overraskende stor) oppmerksomhet når det skjer noe ekstraordinært som en fødsel. Tusen takk!

(I fjor rakk de de ikke å kjøpe noe som helst før det hele var over. Livet er skjørt.)

 

UTROLIG artig at det er så mange av dere som bryr dere om oss. Blir både stolt, rørt og ydmyk over at jeg klarer å skrive noe som fenger så mange, så lenge. Og det uten at jeg føler at jeg utleverer verken Kjærest eller Lillebror, eller meg seg for den saks skyld. Tror jeg har funnet en ganske god balanse mellom det private og det personlige. Dere har sikkert lagt merke til at jeg nesten ikke legger ut bilder av Lillebror der ansiktet vises. Tror det er best slik. Det er jo ikke hans skyld at faren er narsissist og gjør hva som helst for klikk og førsteplassen.

Ja, det var en spøk. Flir for faen!

 

Bare en 51minutter igjen til jeg setter meg i bilen og henter familien min.

FINE de er!

 

 

31 kommentarer
    1. Det varmer når folk bryr seg. Du er nok verdsatt som sjef og av alle oss som spent venter på å få vite at det står bra til med dere.💟

    2. Så flott og koselig med oppmerksomhet fra de ansatte, det betyr vel også at de er fornøyd med SJEFEN sin.
      Ønsker dere bare hjemme kooooooos i noen dager nå🌹💕

    3. Å så flott, det betyr masse når de ansatte også husker på sjefen sin og viser at de deler gleden med deg. Fine kollegaer du har❤️

    4. Så hyggelig med oppmerksomhet fra de ansatte, de har nok vært spendt i disse to ukene de også.
      Kos dæ med å få familien i hus, så dåkker får starte på dagene som kommer 🥰

    5. Du “kokkejævel” Asbjørn??? Hva gjør du når du knoter ??🙊🙊😄😄 Det blir fint p få hjem kjærest og lillebror … igcsp henter du Datter enda. Ønsker deg en fortsatt strålende dag.

    6. Han e nydelig 😍 Så kos det blir å få dæm hjem og nyte barseltia på ordentlig 🙂❤️ Dåkker e en utrulig fin og jordnær familie!

    7. Så koselig gest av dine ansatte😊blir nok godt og få kjærest og lillebror hjem no kan æ tenke mæ…nyt 💙

    8. Blir fint å få kjærest og lillebror hjem nå, tenker jeg. Ønsker dere ALT godt❤
      Fine ansatte du har- det betyr at du er en fin sjef 😄 Gode tanker til dere fra Trondheim

    9. Hei.
      Det var koselig. Snille ansatte du har.Hyggelig med oppmerksomhet. Dette trenger dokker etter alt.
      Ha en fin dag

    10. Så fantastisk koselig å få sånn fin gave fra staben din😍. Du har en fin arbeisdsgjeng..
      Lillebror e bare sååå nydelig,å kjærest å selvfølgelig💕. No må dåkker bare nyte tiden fremover,tilpasse det nye livet med verdens fineste lillegull💙.

    11. Så koselig ❣️Viser at du steller godt med ansatte, de setter pris på det du gjør for dem🌹

      Det blir sikkert godt å være alene med lillebror og kjæreste.
      Kos dere❣️Masse lykke til ❤️

    12. Så koselig av dine ansatte 🥰
      Lykke til videre men lillebror og kjærest. Regner med at snart er på vei for å hente de hjem 😊kos dere masse 🥰

    13. Ønsker dokker alt godt, nyt å kos dokker masse no når Kjærest og Lillebror kommer heim❤💙💙 Dokker fortjente virkeli gavene fra de ansatte💕 De setter nok veldi pris på både deg som sjef og kjærest som e innom å ordner i ting å tang💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg