Gjesteblogger: Datter

Lykke til pappa!

Jeg syns det er veldig stort at pappa har blitt en så stor blogger. Og det er kult at jeg er med i så mange av bloggene hans. Har en liten mistanke om at han er litt glad i meg. Også skal han jo til Oslo igjen i morgen.  Jeg kan egentlig ikke helt tro det, men jeg gleder meg så til å se han på tv, både på torsdag og fredag. Det blir så koselig, min pappa på tv. Jeg er en veeeldig stolt Datter, men det tror jeg egentlig nesten alle vet, men sier det nå uansett.

 

Og Maria, katta som pappa elsker sååå mye (not), skal være på overnattingsbesøk hos mamma, Bror og meg, mens pappa og “Kjærest” er i Oslo. Håpe ikke det blir noe slåssing mellom henne og katta som jeg har hos mamma, selv om jeg tror det blir det. De er helt sinnsyke  begge to.

 

Men når Maria er med meg til mamma så må hun jo gå på do i en kattedo inne, og det tror ikke pappa helt på. Han er redd for at hun skal begynne å gjøre fra seg inne når hun kommer tilbake hit, uten innedo, men jeg tror ikke hun begynner med det.

 

Men uansett så skal jo pappa til Oslo i morgen, og det blir veldig gøy å se på han på tv nå som han skal lage mat og ikke bare sitte der å snakke som forrige gang. Håper det er mange som ser på og at du gjør det bra pappa.

 

Lykke til pappa! Jeg er super glad i deg. Kos deg på tv!

 

<3

67 kommentarer
    1. Så flank du e Isabellllla ❤️ du ess i flank skive 👌og takk for hjapen saas errpa☺️ kuuuuuuuuul papppå. Det er ba ar tik tok e i slave jeg arr i kk i potatskelleren i Kent ja skuler et it gøyy sunas do dat grav mer i potet 🥔 naaam kuuu fjert = metangass. Plinggo kegg val ikka ha maot jøg mer sar går tuuuuudelllluuuuuuuu

    2. Du e stolt av din pappa, og han kan jaggu være stolt av dæ😍
      Du e kjempe flink å skrive 👍😃
      Tvi-tvi til han som skal kokkelere på tv 🍀

    3. Du e stolt av din pappa, og han kan jaggu være stolt av dæ😍
      Du e kjempe flink å skrive 👍😃
      Tvi-tvi til han som skal kokkelere på tv 🍀

    4. Kjempebra skrevet 👏👏👏 Klart du er stolt, men han pappa er nok også stolt av deg 😊 Kos deg og ha en fin helg. Jeg gleder meg også til å se han Vesterålske Finnmarkskokken på TV😁

    5. Klart du er stolt av pappan din. Og så flink som du er til å skrive.. Det er jo noe som sier at eplet faller ikke langt fra stammen. Som jeg har sagt før; i dette tilfellet så treffer det stammen.

    6. Ser ut til at du snart blir utkonkurrert i bloggen din. 👌👌😁 Flink ho e. Blir moro i følge ho. Ha en fin dag begge to. 👍👌😁

    7. Godt skrevet av Datter. Neste gjesteskribent må bli Maria! Lykke til i Oslo. Kos dere masse. Får dessverre ikke sett på siden jeg er “strandet på ei øy i Asia”, men heier på dere herfra.

    8. Datter,du er flink til å skrive om det som ligger deg på ❤, godt og vite at alle i familien støtter hverandre. Omsorgen dere alle har for Maria gjør henne til et viktig medlem av familien.

    9. Fortsett å skrive, “Datter”, dette kan du 🖋️📝

      Du er heldig som har så mange rundt deg som er glad i deg, men de er jamen heldige som har deg også 💕

    10. Kjære lille gullet mitt ❤️
      Superbra blogginnlegg du har skrevet for pappa.
      Ses i morgen lille venn 🥰
      Blir gøy å få Maria på besøk 😻
      Glad i deg ❤️

      Lykke til i Oslo Asbjørn!
      Kos dere både du og Kjærest 😊

    11. Ja – ha masse lykke til, både hos NRK og Tv2…gleder meg masse og ønske deg og kjærst’n masse kos og hygge i Oslo. Det er mange gode restauranter å besøke 👍🏻 Og så var det koselig å lese fra Dattera di sin «penn» 🌹🌹🌹

    12. Så fint å høre hvor glad og stolt du er og så flink til å blogge🤗fortsett å være gjest innimellom.
      Lykke til med katten hos mor din

    13. Jeg tror mistanken din er ganske klar! Jeg tror han er enda mer stolt av deg og glad i deg enn han noen gang kommer til å klare å beskrive på tastaturet!

    14. Herlige ord fra deg til pappa. Ha en fin helg og nyt pappaen på tv. Klem fra en mamma.

      Lykke til i Oslobyen til pappan og kjæresten❤️💙

    15. Så koselig 🥰 Skjønner godt at du er stolt av pappaen din! Kan være lurt å være forsiktig når du lar kattene hilse på hverandre, kanskje ha de i hvert sitt kattebur en liten stund først, så de blir vant til hverandre, eller ha de på en plass der du klarer å dele opp rommet litt. Det er ikke gøy om de begynner å sloss, så fint at du har voksne å hjelpe deg. Om de absolutt ikke klarer å bli venner (En helg er ganske kort tid før en katt) så får du gi de hvert sitt rom, eller ha Maria på et eget rom😊 Masse lykke til! Skal følge med på tvn, å se når pappaen din skal lage mat😁

    16. Så fint bilde av dere☺️ Så koselig at du skriver noen ord, heldig er pappan din som har en datter som deg❤️
      Lykke til i Oslo til pappan, skal sitte klistra til tv’n!

    17. ❤️ så fint du skriv 👏🏼👏🏼 Vi må få vite hvordan det går med Maria nu når hun skal på overnatting 😺😻😽. Ønske dæ og ei fin helg 🥰

    18. ❤️ så fint du skriv 👏🏼👏🏼 Vi må få vite hvordan det går med Maria nu når hun skal på overnatting 😺😻😽. Ønske dæ og ei fin helg 🥰

    19. Koselig.Så flenk du e. Fine ord til din pappa.Ønsker han Lykke til .og du må kos dæ hos din mamma.

    20. Tror ikke det er lenge til Datter blogger selv og suser forbi pappaen 😉 Blir spennende å følge m på tv. Kos dere masse både turtelduene i Oslo og Datter hos mammaen sin 🌞

    21. Så koselig at du skriver på pappas blogg, du er nesten flinkere enn selveste bloggkongen 😊. Hvis det ikke går bra med Maria og den andre katten din får du komme hit med henne så hun kan være sammen med Hermine og Måne. Men bare for helgen da hvis pappa og Kjærest prøver å lure oss så hun skal bo her permanent …. regner med at pappa klarer seg fint på TV, jeg gleder meg også 😊😊

    22. Så fine ord Datter, forstår godt at du er stolt pie, vi er nok mange som skal se på TV både i morra og fredag. Håper det går bra med pusen når den må bo med fremmed pus hos mamma. Kos deg med TV og pusene i helga😍

    23. Syns ikke det e nåkka rart at du er stolt av pappaen din 🤗 Er mange som ser fram til å se han kokkelerer på tv…og æ skal se på det. Ha ei flott førjulstid og kos dæ i adventstiden og med bloggen tel den artige og skriveglade pappablogger’n! Klæm te dæ fra Lajla/Narvik ❤

    24. Syns ikke det e nåkka rart at du er stolt av pappaen din 🤗 Er mange som ser fram til å se han kokkelerer på tv…og æ skal se på det. Ha ei flott førjulstid og kos dæ i adventstiden og med bloggen tel den artige og skriveglade pappablogger’n! Klæm te dæ fra Lajla/Narvik ❤

    25. Koselig og gode ord fra Datter til pappa.
      En dyktig gjesteblogger er du, og jeg er helt sikker på at du er en flott Datter 😊
      Ønsker lykke til, og go reise til pappan.

    26. For en fantastisk flott datter du har😍. Du kan virkelig være stolt av ho 🤗. Det var et flott innlegg,der viser ho kor stolt ho e av deg😉

    27. Hei, Datter 😺
      Så koselig å høre at du både har katt både hos mamma og pappa. Sikker på at Maria får det fint med deg og den andre pusen i helga. De blir som regel venner selv om de kan se litt stygt på hverandre i begynnelsen – akkurat som pappa’n din og Maria 😹
      Håper dere får ei fin helg 😸

      = ^ . . ^ =

    28. Så fint du skriver. Og forstår jo godt at du er stolt av din pappa. Tror nok han er veldig stolt av deg også😊 Det går sikkert bra med kattepusene sammen. Katter er ålreite dyr☺ Kos deg masse❤

    29. Som far så datter. Er vel ikke lenge før både du og kjærest til pappa skriver egne blogger. Kunne blitt morro det. Du skal være stolt av din pappa, og hans kjæreste også, og ikke minst vær stolt av deg selv, for at dere har delt deres opplevelser på godt og vondt med alle oss. Vi er veldig glade i dere og setter stor pris på å få lese om livet deres. Ha en fortsatt strålende uke, og kos deg masse når pappa er på TV. Klem

    30. Så fint du skriver. Og forstår jo godt at du er stolt av din pappa. Tror nok han er veldig stolt av deg også😊 Det går sikkert bra med kattepusene sammen. Katter er ålreite dyr☺ Kos deg masse❤

    31. Wow, kor flink du e å skrive…11 år, æ syns du e tøff…og vi gleder oss også til matlaging på «rikstv». Katta blir nok ikke å lide der den skal heller. Kos deg🥰

    32. Så fint å se at du syns pappa er kul, å at du støtter han i valgene han gjør. Ønsker dere alle en fredelig helg.. ja kattene også🐈🐈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg