Gjesteblogger: Kjærest

Klokken er kveld og vi sitter her som noen slakt i sofaen etter en litt mer enn bedre middag med noe godt i glasset, og feirer at eksamen er over. HURRA! Det er visst ingen hemmelighet, har jeg lest på bloggen, at dette emnet har vært ekstra tøft å komme seg gjennom. Det er interessant altså, men det kom på et litt ugunstig tidspunkt for min del. Men nå er det over og eksamen er tatt!

 

Blir 3 uker med nervepirrende spenning mens jeg venter på å få den endelige dommen. Å få vite hvilken karakter som blir satt. Jeg velger å tro at jeg ikke stryker, for noe relevant  jeg jo ha klart å skrive ned. Mye relevant hvis du spør meg, men det er jo ikke sikkert at sensorene er like enige i akkurat det. I kveld spiller det ingen rolle. Det er over.

 

Mens vi sitter her i sofaen og koser oss i hverandres selskap banker det plutselig på døren. Inn kommer naboen med hjemmelaget lutefisk. Det er ikke første gangen han banker på døren her og har med seg noe godt til oss. For en nabo! Vi er heldige og så ekstremt takknemlige. Tusen takk igjen!

Mens vi snakker med han så vandrer tankene mine til alle de andre som har brydd seg på hver sin måte. Jeg tenker på familien vår som står rundt oss. Jeg tenker på de gode vennene mine som alltid er der for meg. Jeg tenker på dere. På mennesker som jeg ikke kjenner, men som jeg så gjerne vil takke.

 

Så dette er til dere:

 

Til alle dere fantastiske mennesker ute i den store verden som spanderer deres tid på å sende lykkeønskninger før en eksamen, til dere som skriver ned gode ord, til dere som har sendt støttemeldinger og kondolanser, til dere som har sendt oppmuntringer i form av dikt og sanger, til dere som viser med et liker klikk eller en emoji at dere bryr dere om fremmede menneskers liv. Jeg skulle så gjerne fått takket hver og en av dere personlig, men det lar seg ikke gjøre så da får jeg sende en takk til dere her.

 

Tusen millioner takk for all støtte og oppmuntring. All heiing og gode ord. Det betyr så utrolig mye for oss, det betyr så utrolig mye for meg. Jeg er så utrolig takknemlig, overveldet og satt ut. Har ikke annet å si en tusen, tusen takk <3

 

Klem fra Kjærest.

181 kommentarer
    1. Gratulere med veloverstått eksamen,krysse fingran for gode resultater. Beundrer den styrken du har som klare å gjennomføre skole på tross av den tragedien du har opplevd di siste mnd. Følge ikke nån andre bloggere men denne må æ bare følge for den e så ekte og ærlig å handle om hverdagen på godt og vondt ,no må det sies at det dåkker har opplevd e ikke hverdagslig (heldigvis) dessto større respekt å beundring over at dåkker klare å dele dette vonde med oss som følge dåkker. Håpe dåkker toan får ei koselig helg å så ønske æ dæ Kjærest masse lykke til med resultatet på eksamen .

      1. Legger igjen et ❤️ her jeg. ☺️ Gratulerer med overstått eksamen. Krysser fingre og tær for en god karakter. Du skriver like godt som din kjære. Ha en fortsatt fin søndag.

    2. Bøye mæ i støvet for alt du har igjennom gått😥🌺så gratulere me overstått eksamen👏🏻👏🏻Tænke du står me glans👍🏻🥳

    3. Så flott at eksamen er overstått,og ja du gjorde det bra og ikke bare ok😄fint å se at det enda finnes noen som sier klokka er kvelden.😄nå står fredagen framfor dere,kos dere å glem nå skal kle å komme se dere sammen i hverdagen også.

    4. Jeg tenker stadig på dere begge fordi jeg vet hva det krever av krefter “å leve hverdagen”, når hjertet er i tusen små biter ❤ Vel overstått eksamen, kjærest – jeg heier på deg 🥰

    5. Tvi tvi. Krysser fingrer for vel bestått, regner med det gikk greit det der 😊 Og for en vakker nabo, denne må dåkker ta godt vare på 🤗❤ God helg, freddan akkurat begynt 🤣🤪🙋‍♀️

    6. Beundrer deres åpenhet om livet. Kjærligheten er det viktigste å bevare, og det gjør dere slik dere synes er best. Åpenhet og ærlighet i forhold til hverandre, og så kan dere dele det som synes allmenngyldig med den store hopen. Jeg ønsker dere all mulig glede og lykke framover. Ta vare💖💖

    7. Ååååå, så koselig at du Kjærest skriv noen ord😊💕 Trur vi e mange som har et varmt hjerte for dåkk med de beste ønskan😊
      Kos dåkk masse. Glede meg til å følge dåkker videre☀️😎
      God klæm sendes herved til deg og kokkejævel’n din😘😘

    8. Så bra at eksamen e over, og at magefølelsen e bra👍🏼😊 Dåkker e to flotte menneska, som fortjene å ha det fint. Trur du har funnet dæ( eller va det han som fant dæ🤔😊) en flott mann. Han høres nu både snill, raus og ekte ut🥰 Æ har nu erfart at livet ikkje e førr amatøra, og at d e i motbakka d går oppover🍀 Møst aldri trua på at livet vil dæ/dåkker vel ❤️💙 Klæm i natta 🥰😘

    9. Gratulere med overstått eksamen.! Eg beundrer deg og ser opp til deg❣enig med Monica. Start din egen blogg.❣

    10. Gratulerer med vel overstått eksamen! 🙂 Imponerende at du har klart å gjennomføre det med alt som har skjedd, du må ha skikkelig “guts” og vilje – eg velger å tru at du virkelig har “naila” det, som man sier på nynorsk. 😉

      Dekkan e et par som e lett å like, noen eg ser for meg eg kunne vært venner med om avstanden ikkje hadde vært så stor. 😉

      Antar eg ikkje e den eineste som meiner det, med tanke på engasjementet me alle viser, og eg trur me alle ønsker dekkan all verdens glede og lykke. 🙂❤

      Ønsker dekkan en god helg. 🙂🙂

    11. Så fantastisk koselig å lese ❤️
      Vi heier på dere fordi dere er normale mennesker som de fleste av oss andre, med både oppover og nedoverbakker..
      Krysser fingrene for eksamens resultatet!!!

    12. Gratulerer så mye med overstått eksamen👍 Imponert over alt du får til, midt oppi en sorg❣️Men har jo skjønt at du er ei super dame, super bra skrevet gjeste innlegg og😘 Ta opp kampen med mannen og starte blogg???? Kokkejævel frue???? Det hadde vært gøy å følge❣️❣️

    13. Til Kjærest
      Absolutt alle gode ønsker og varme tanker til dere, bare fordi dere fortjener at noen bryr seg. Det skal jo egentlig så lite til for å bidra til at noen får det litt bedre, et smil, et klapp på armen, bare et blikk 💕💕
      Eksamen har nok gått din vei 👍

    14. Gratulerer med vel overstått eksamen😘. Må si jeg er imponert over alt du klarer i en vanskelig periode❣️ Men har jo skjønt gjennom blogg innlegg fra din kjære at du er ei fantastisk dame❣️ Meget godt skrevet gjeste innlegg👌 Ta opp kampen med mannen og starte din egen blogg???😘 kokkejævel frue???😘 Nyt resten av kvelden sammen❣️

    15. Gratulerer så mye med vel overstått eksamen og det kan jeg tenke meg var veldig godt og bli ferdig med🤗👍

      Vi har en sønn på 3 år med veldig spesielle behov og som i perioder blir mye syk og i tillegg skal man takle fulltidsjobber begge to og ta vare på storesøster og så vidt man har hodet over vannet. Og man har samtidig en sorg for at livet ikke ble som vi helt hadde tenkt. Men vi har han iallfall her sammen med oss i hverdagen.

      Det at du har klart å gå på skole,ha praksis og gjennomføre eksamen med alt det du/dere har vært igjennom står stor respekt av!🤗❤ Vet ikke helt om jeg hadde klart det. Nå kan du senke skuldrene så godt du bare kan og trur nok du har bestått!👍😊 Nyt kvelden videre med cava og klapp deg selv på skuldra for job well done!👊❤

    16. Gratulere med overstått eksamen, Kjærest 👌🏻
      Ønske deg unnabakke og medvind no.
      Klem fra Marte

    17. Fint at du føler det gikk bra på examen. Din andre halvdels åpenhet om alle opp og nedturer i livene deres gjør at iallefall jeg kan kjenne meg igjen i endel. Mye som ikke er snakket om og andre ikke vet, men som blir lettere å tenke på og kanskje snakke om etterhvert som det snakkes om andre plasser. Det er nemlig mange som følger med på jævelen din😊

    18. Det er ikke vanskelig å gi verken kudos eller hjerter i en så hyggelig blogg. Her deles jo det meste – av både tårer og latter. Nå synes jeg det er på tide dere får noe skikkelig fint og morsomt å kose dere med – som f.eks den lutefisken. Kan vi kanskje få et par tips til perfekt tilberedning av lutefisk? Hva slags tilbehør foretrekker dere? Moren min skulle ha hvit saus, grov sennep og baconterninger. Pappa ville ha sennepssaus og ertestuing. Jeg liker ikke lutefisk …

    19. Dere er så modige som har latt oss andre få følge dere i denne bloggen😊❤️! (For første gang følger også jeg en blogg😉). Gratulerer med overstått eksamen og lykke til videre med livet og studiene! Det er godt å la hodet få være opptatt med jobb og/eller studier når livet byr på annet enn solskinnsdager (og også på solskinnsdager).

    20. Så godt at du koser deg og feirer at eksamen er unnagjort, selv om du ikke vet resultatet 💪🤩🥂
      Det er ikke så viktig, du har garantert bestått 👏
      Du fortjener å kunne senke skuldrene, feire og kose deg med både noe godt i glasset, armkroken til kjæresen 💞
      Dere 2 er sterke både hver for dere og ikke minst sammen 💏
      Ønsker dere masse kos fremover, og gleder meg til å følge dere videre. ❤️💙

    21. Så godt at du koser deg og feirer at eksamen er unnagjort, selv om du ikke vet resultatet 💪🤩🥂
      Det er ikke så viktig, du har garantert bestått 👏
      Du fortjener å kunne senke skuldrene, feire og kose deg med både noe godt i glasset, armkroken til kjæresen 💞
      Dere 2 er sterke både hver for dere og ikke minst sammen 💏
      Ønsker dere masse kos fremover, og gleder meg til å følge dere videre. ❤️💙

    22. Så bra at eksamenen er unnagjort!
      Du står nok med glans😊 Kos dere fortsatt med vinen og hverandre, det har dere fortjent, både du og Asbjørn.
      Klem fra Arizona🌵☀️

    23. Ønske dæ lykke til med eksamen, krysse fingran for dæ😊🤞 Hærlig at folk bryr sæ når man trenger det som mest😍 å det har dåkker virkelig gjordt…trengt all verdens støtte og oppmuntring etter å ha måtte gjennomgå den verste smerte og sorg som er mulig å oppleve😔 så ja, alt er så velfortjent❤ ønske dåkker alt godt fremover💖🌹

    24. Gratulerer med vel overstått eksamen! Krysser fingrene for at det går bra!
      Du kommer til å bli en glimrende barnehagelærer! Jeg kjenner deg ikke men du fremstår like vakker på innsiden som utenpå 😍

    25. Det er så lett å bry seg om og vise omsorg for noen som gir og deler så mye av seg selv, spesielt når ting er tungt og vanskelig. Det er vi som skal takke ❤️

    26. Vel fortjent med et glass vin eller to etter eksamen😊 D går nok bare godt ska du se😊🤞🏻 Ønske dæ og kokkejævel alt godt, og hell og lykke. D må være dokkers tur no. Spennende å følge dokker videre. Lykke til!

    27. Og takk til deg for at du også deler❤
      Så vil jeg si til deg, at for meg var alle gode ting tre, håper det stemmer like godt for deg❤ masse lykke til med skole og tilværelsen som Kjærest 🙂 jeg heier på dere 👍

    28. Gratulerer med vel overstått eksamen! Krysser fingrene for at det går fint. Du kommer til å bli en fantastisk barnehagelærer! Jeg kjenner deg ikke men du fremstår like vakker inni som utenpå! 😍

    29. Gratulerer med vel overstått eksamen! Krysser fingrene for at det går fint. Du kommer til å bli en fantastisk barnehagelærer! Jeg kjenner deg ikke men du fremstår like vakker inni som utenpå! 😍

    30. Så koselig at du også skriver her!! Og gratulerer med vel overstått eksamen. Jeg hadde selv gleden å følge en tidligere kjærste gjennom det studiet,det kom det mye nyttig ut av. Og jeg lærte om Maslow,Piaget,rammeplaner og greier. Henne gikk det greit med altså..rett inn i jobb,og svisj inn i styrerstilling ganske raskt. I stor bhg i Oslo. Hun hadde hatt et par vel røffe år i forkant hun også..så jeg er sikker på at dette går bra for deg også. Snille jenter klarer seg. With a little help from their friends..og familie..og absolutt best: kjærest😉. Virker som du har vært heldig med han der. Artig type 😀 sender alle gode ønsker til dere videre. Spennende år fremover. Ta vare på hverandre og nyt hverdagene vel så mye som de store anledninger.

    31. Så koselig at du også skriver her!! Og gratulerer med vel overstått eksamen. Jeg hadde selv gleden å følge en tidligere kjærste gjennom det studiet,det kom det mye nyttig ut av. Og jeg lærte om Maslow,Piaget,rammeplaner og greier. Henne gikk det greit med altså..rett inn i jobb,og svisj inn i styrerstilling ganske raskt. I stor bhg i Oslo. Hun hadde hatt et par vel røffe år i forkant hun også..så jeg er sikker på at dette går bra for deg også. Snille jenter klarer seg. With a little help from their friends..og familie..og absolutt best: kjærest😉. Virker som du har vært heldig med han der. Artig type 😀 sender alle gode ønsker til dere videre. Spennende år fremover. Ta vare på hverandre og nyt hverdagene vel så mye som de store anledninger.

    32. Så godt at du har gjennomført din første eksamen, – dyp respekt for deg! Er så glad for at du og dere begge har gode folk rundt dere som kan støtte og hjelpe når det stormer som verst. Klem tilbake, en stor og varm en!

    33. Gratulerer med vel overstått eksamen! Krysser fingrene for at det går fint. Du kommer til å bli en fantastisk barnehagelærer! Jeg kjenner deg ikke men du fremstår like vakker inni som utenpå! 😍

    34. Kjenner til den “sensurangsten” som kommer snikende, jeg var/er typen som omtrent har vært blottet for eksamensnerver – og fått det under ventingen på sensur i stedet..

      Som regel går det mye bedre enn fryktet, og de som er så heldige og få deg som kollega etter hvert, får en med et blikk og et hjerte ingen pugging eller bøker i hele verden kan gi deg ❤️

      Ønsker deg – og dere – alt godt videre på veien ❤️

      Og fortsetter å heie litt fra “sidelinjen” – dette klarer du 💪

    35. Dette er den eneste bloggen eg har brukt tid på å følge med på💖. Det sier mye om innholdet,at så utrulig mange følger denne. Lykke til med eksamen og livet forøvrig💕.

    36. Heier på dere👍 synes dere er kjempe tøffe. Men når man står i vanskelige situasjoner så kan man gi opp ,eller stå på💪noe dere gjør. Eksamen blir nokk bra skal du se. Masse varme tanker til dere.

    37. Jeg er bare så imponert over hva du klarer. Der mange av oss fokuserer på bagateller har du opplevd det verste, og allikevel står du på og fullfører noe som er tøft nok i seg selv. Lykke til med avlagt eksamen, dette går nok bra

    38. Det du presterer i det du har vært igjennom, viser hvilket sterkt menneske du er. Håper det beste på din eksamen og masse lykke til videre 🥰

    39. Har aldrig fulgt med på e blogg før,det sier mye om hvordan denne bloggen er helt spesiell for så mange mennesker. Det er en ærlig blogg om livets realiteter på godt og ondt💕. Lykke til med eksamen og livet generelt💖.

    40. Du er utrolig sterk, Kjærest, som har klart å lese målrettet mot denne eksamenen! Godt jobba!
      Takk for alt du lar Kokkejævel dele med alle oss fremmede her ute, uten deg og ditt samtykke ville bloggverdenen være en bloggkonge fattigere😉
      Vi krysser fingrene for et godt eksamensresultat🤞🏼🤞🏼
      Alt godt til deg❤️

    41. Å dere fortjener hver å en hyggelig og medfølende hilsen! Dere to har jaggu fått oppleve det verste foreldre kan oppleve, å nå i tillegg klare å ta eksamen, ja jeg tar av meg hatten for deg Kjærest!
      Å masse, masse lykke til framover til hele familien!

    42. Stor Klæm til deg Kjæreste. 👌😘♥️♥️ Håper inderlig at eksamen har gått fint. Du / dere har opplevd nok nederlag nå. Masse, masse løkka tel med videre studier. Ha en fin kveld dere to. 👌😘

    43. Så flott at du stikker innom å gjesteblogger👍🙂. E jo en del av d her du også. Man blir jo så engasjert å opptatt av heile hverdagen dokkers. En vakker/vond/trist, men så naken ærlighet dokker dele me oss. Heilt nydelig❤.

    44. Ingen kommentarer ser jeg!
      Det må det gjøres noe med, så jeg blir den første 😀. Det er kjekt å dele av godene man samler seg. Det blir jo god samtale av det og, alvorlig om de krumspring og knuter livet skjenker oss. Ord er ikke min sterke side, så da er det lettere å gi. Nå er det bare å vente i spenning på hvilken dom kokkejævlen feller over lutefisken produsert av min kjære kone. Er han fornøyd kan han fortelle om det i bloggen, hvis han ikke er fornøyd, så kan han hviske det til oss 😀.

    45. Ingen kommentarer ser jeg!
      Det må det gjøres noe med, så jeg blir den første 😀. Det er kjekt å dele av godene man samler seg. Det blir jo god samtale av det og, alvorlig om de krumspring og knuter livet skjenker oss. Ord er ikke min sterke side, så da er det lettere å gi. Nå er det bare å vente i spenning på hvilken dom kokkejævlen feller over lutefisken produsert av min kjære kone. Er han fornøyd kan han fortelle om det i bloggen, hvis han ikke er fornøyd, så kan han hviske det til oss 😀.

    46. Vel overstått examen. Jeg heier på deg, og jeg vet at du har gjort ditt beste. Håper vi får ta del
      i resultatet også. Vel blåst.

    47. Trur folk setter pris på at dere deler så mye, det er så hærlig å kunne lese fra et “normalt” liv uten at det er pyntet på.. Det gjør hvertfall sånn at æ bryr mæ om dokker på en måte enda æ ikke kjenn dokker❤️ Og du er en sterk jente som har gått igjennom noe umenneskelig, men du står støtt enda, det gir åsså håp til andre 🙏 og han typen din e jo litt morsom i tillegg og det krydre hverdagen 😄 klæm til dokker sendes

    48. Trur folk setter pris på at dere deler så mye, det er så hærlig å kunne lese fra et “normalt” liv uten at det er pyntet på.. Det gjør hvertfall sånn at æ bryr mæ om dokker på en måte enda æ ikke kjenn dokker❤️ Og du er en sterk jente som har gått igjennom noe umenneskelig, men du står støtt enda, det gir åsså håp til andre 🙏 og han typen din e jo litt morsom i tillegg og det krydre hverdagen 😄 klæm til dokker sendes

    49. Gratulere så masse me overstått eksamen! 💐 Godt jobba! Du har all grunn til å nyte go mat og drikke. Kos dåkker masse. Satse på at resultatet blir akkurat så bra som du håpe. 👍Klæm og lykke tel videre fra en barnehagelærer til en blivende en. 💖

    50. Kjærest, du har så inderlig fortjent alt dette og mye, mye mer❤ Jeg ønsker deg og din Asbjørn alt det beste framover. Takk for alt dere deler fra det som er selve livet – på godt og vondt.

    51. Jeg er sikker på at du besto med glans!!! Kos dere resten av kvelden og ikke bekymre deg for resultatet <3 Tusen takk for at du / dere tar dere tiden til å skrive denne bloggen! Er faktisk den ENESTE bloggen jeg gidder å lese 😀

    52. Du skriver godt du også 😊 Krysser fingrene for bestått eksamen og for en god og lykkelig fremtid uten de store nedturene ❤

    53. Du skriver godt du også 😊 Krysser fingrene for bestått eksamen og for en god og lykkelig fremtid uten de store nedturene ❤

    54. Det er godt å legge enkelte dager bak seg, eksamensdager er en av slike dager! Lykke til!! Og du, tusen takk selv, takk for at du er med på å dele. Selv om du stort sett ikke er den som fører pennen, er det også din historie vi leser❤️

    55. Fineste folkene jeg vet av uten å kjenne dem i det hele tatt❤
      Ferdig med eksamensfølelse er jamnen noe for seg selv😊 Lykke til videre!

    56. Trur nok eksamen gikk «gulle godt». Og det finn nok sensoran også ut 💖
      Ha en fortsatt fin kveld! 😊

    57. Man blir så glad i dere❤️Jeg vet ikke hvorfor, jeg kjenner dere jo ikke. Jeg tror det er den ærlige og naturlige måten å skrive på, noe som gjør at man identifiserer seg med dere og kjenner seg igjen i mye av det som blir skrevet😊Ønsker dere sll mulig lykke til videre og håper dere finner veien sammen❣️😍

    58. Gratulerer med overstått examen 👏👏👏👏
      … selv takk til dere for at vi får ta del i livet mellom måltidene 🥰

    59. Fantastisk jobba, Christine!❤ Det glasset med vin e velfortjent for æ e sikker på at du naila det. Nu kan du bare legge fotan på bordet og slappe av, iallefall i 1,5 uke til neste samling og nytt emne starte😂 Elske studielivet

    60. Godt gjennomført kjærst’n – og godt må det være å få senket skuldrene til normal høyde og godt er det med gode naboer, familie, venner og den gode kokken du deler hus med – STAY STRONG

    61. Nå kan du senke skuldrene.. i hvertfall litt.. sensur på eksamen om tre uker. Nyt tiden,strikk,le kos deg👍 æ syns du e utrolig tøff og sterk. Ønsker dere en fin kveld videre.

    62. Vel blåst med eksamen, Kjærest! Og sjøl takk for alt du lar kokken dele med oss her ute ❤️ Ønsker dere virkelig alt godt 🤗

    63. Klæm te deg og gratulere med overstått eksamen,det står det respekt av å gjenomføre etter alt dere har vært igjenom❤Klæm fra barnevakten te Asbjørn

    64. 🥰🥰🥰

      Vel fortjent med litt god mat og godt i glasset etter en eksamen. Har nok gått bra skal du se. 😀 God natt

    65. Bare hyggelig, godt å følge dåkker i ned og oppturer, gratulerer med vel overstått examen, flinke du😊. Godt med omtenksomme naboer, men tror nå naboen også e heldig med sin nabo😊
      Ha en superfin og avslappende kveld.

    66. Klem tilbake 😘 Og ❤️-lig lykke til videre til dæ, Kokkejævel og hele familien dåkkers 😘 Tvi tvi 🤞🤩

    67. Bare hyggelig, godt å følge dåkker i ned og oppturer, gratulerer med vel overstått examen, flinke du😊. Godt med omtenksomme naboer, men tror nå naboen også e heldig med sin nabo😊
      Ha en superfin og avslappende kveld.

    68. Bare hyggelig, godt å følge dåkker i ned og oppturer, gratulerer med vel overstått examen, flinke du😊. Godt med omtenksomme naboer, men tror nå naboen også e heldig med sin nabo😊
      Ha en superfin og avslappende kveld.

    69. Fine ungen min, fine gjesteblogger ❤️ Så uendelig stolt av deg og så uendelig glad i deg. Og for et hell for Asbjørn at vi lyktes så godt med deg 😃. Du er den tøffeste jeg vet om. Klem fra mamma

    70. Æ vil no tru at eksamensbesvarelsen e “gulle god”, og at sensoran ser det. <3
      Ha en fortsatt fin kveld!!

    71. Bare hyggelig, godt å følge dåkker i ned og oppturer, gratulerer med vel overstått examen, flinke du😊. Godt med omtenksomme naboer, men tror nå naboen også e heldig med sin nabo😊
      Ha en superfin og avslappende kveld.

    72. Bare hyggelig, godt å følge dåkker i ned og oppturer, gratulerer med vel overstått examen, flinke du😊. Godt med omtenksomme naboer, men tror nå naboen også e heldig med sin nabo😊
      Ha en superfin og avslappende kveld.

    73. Vel overstått eksamen. Det går bra vet du🌹
      Koselig å se deg som gjesteblogger. Kos dere i kvelden🌹

    74. Klem tilbake 😘 Og ❤️-lig lykke til videre til dæ og Kokkejævel og hele familien dåkkers. Tvi tvi 🤞

    75. Sikker på at det gikk bra i dag 👍
      Kos deg i «endelig ferdig med eksamen»-bobla, og lykke til videre 💐

      PS: Nå får du hive deg på Stripa slik som mange andre 😉

    76. Da tar æ mæ den frihet å sende en klæm tilbake til Kjærest.
      Helt sikker på at resultatet om 3 uker er ‘bestått med glans’ klæm ♡

    77. Fantastiske folk❤️ ekte folk ❤️ nyt hverandre videre ikveld å gratulerer med overstått eksamen 🤩

    78. Vi e nok litt merkelig sammensatt vi mennesker. Men av og til skriver noen noe som treffer oss rett i hjertet. Sånn som din Kokkejævel. Dermed er det gjort. Dere deler av deres liv på godt og ondt, og plutselig sitter det flere titusener av mennesker og føler at vi kjenner dere, selv om vi på langt nær gjør det. Men vi føle det sånn og leve med dokker igjennom dagene dokkers. Har vært med både glede, sorg og fornøyelse å følge dokker. Glæde mæ til fortsettelsen. Og veldig artig og koselig at du også skriver noen ord. Gratulerer med overstått eksamen. Vi vente i spenning på resultatet 😊 Ha en riktig trivelig kveld begge to🥰

    79. Så koselig at du også skriver.Sikkert godt å ha eksamen unnagjort. Fantastiske naboer dere har.Slike finnes ikke alle plasser.👍👍
      Du /Dere har hadt det tøft .Kos dere i kveld og feir eksamen som e over.🎈🎈🧚‍♀️

    80. Har tenkt masse på dere de siste mnd, jeg har grått med dere, ledd med dere, blitt glad og trist på deres vegne. Takk for at du og kokkejævel deler det som er vanskelig og snakke om. Det har nok hjulpet mange.
      Krysser fingre for at karakteren som kommer blir i topp sjiktet. ❤🤞

    81. Det er så koselig å få lov til å følge dokk ❤🤗
      Leser bloggen hver dag.😃😃
      Ta vare på hverandre.Dokk e et fint par ❤❤❤😃😃

    82. Dokker e to helt fantastisk flotte menneska som æ ikke kjenne personlig,men føle med og bryr mæ om.så alle ❤ og 👍 og 😊 æ har sendt kommer rett fra ❤ mitt.nyt kvelden og hverandre🥰

    83. Selv takk til dere 💐❤️
      Som lar oss få ta del i opp- og nedturer, sorg og glede hånd i hånd ❤️
      Gleder meg til å følge dere videre !

    84. Har sendt mange tanker deres vei de siste mnd, grått med dere, ledd med dere og blitt glad på deres vegne. Takk for at du og kokkejævel deler det som er vanskelig å dele. Krysser fingre for at karakteren som kommer blir i topp sjiktet. ❤ 🤞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg