Gjett hva som dumpet ned i postkassa!

Reklame | Kokkejævel

Kjærest som hentet posten. Var en pakke til meg. Det hender seg, så ante ikke ugler i posen. Ingen ugler, det var en bok med det nydeligste ansiktet du kan tenke deg på forsiden, nemlig meg selv. Jeg smilte mot meg og det var kjærlighet ved første blikk! Dette kan da umulig være bra for min narsissistiske personlighet. For å si det slik, det gjør noe med deg når du holder en bok med ditt navn på forsiden. Du tenker, “Det var sannelig på tide! Dette trengte verden.”

 

Noe sånt. I alle fall, rimelig spesiell følelse å endelig holde den boka i hånden. Den ble så fin! Inni altså, he he ha 😉 Og med de mest spektakulære matbildene du kan tenke deg. Utrolig at INGEN i hele verden har tenkt på det før Frikant og Kokkejævel slo seg sammen. Gleder meg til å vise dere dem.

 

Nå er det en gang slik at jeg ikke er Jo Nesbø og det er slett ikke sikkert at absolutt alle bokhandlerne i hele Norge har hundrevis med bøker klare 4. august når boka slippes ut i markedet, så hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg allerede nå forhåndsbestilt boka slik at du har den i hende før alle andre. Da slipper du  bestillingstid hvis din lokale bokhandler har sovet i timen og bestilt inn for få eksemplarer.

 

Bestill boken hos Ark HER

eller

Bestill boken hos Tanum HER

eller

Bestil boken hos Norli HER

 

 

 

 

 

25 kommentarer
    1. Gratulerer 🎉🍾🥂👏👏👏👍 Da regner jeg med at det dumper ei bok nedi min postkasse også🙏, har forhåndsbestilt for leeenge siden😁 Gleder meg 😍
      Ha en strålende helg 🌞😍

    2. God morgen. Den er bestilt og betalt ,gleder meg ,selv om eg ikke liker igår lese bøker .Men gleder meg. Dere får ha en fin lørdag.🤗🤗🤗🤗😎👍👍👍🌞🦋🦋

    3. Boka ble bestilt 3 minutter før etter at du fortalte oss hvor vi kunne forhåndsbestille flrste gang.
      Det gledes. Veldig!
      Gratulerer med utgivelse! 😀🥳

    4. Gratulerer 🙂
      Du får nok godt salg på den 🙂
      Jeg kjenner nesten følelsen, det å ha bildet i en bok. Jeg har også bilder av meg selv i en bok. Eller faktisk et par bøker når jeg tenker meg om. Men det er ikke mine bøker, og jeg er ikke på forsiden 😉
      Kan jo hende boken din en gang havner i hylla mi på kjøkkenet. Men enn så lenge så har jeg ikke plass til flere der, så må nok ha en aldri så liten opprydning igjen først 🙂
      Masse lykke til med boksalget.

    5. Så flott! Gleder meg til å lese den. Dine historier er gripende, morsomme og spennende å følge med på. Du kan sikkert gi ut en helt egen kokebok også med mat med din egen vri. Gratulerer med boka!

    6. Hei, jeg bestilte boken via Ark når du hadde egenreklame for den tidligere. Så den har bare ligget på lur i klarnaappen ganske lenge. Nå plutselig ser jeg at det står avbrutt på det kjøpet.
      Har du hørt om flere som har opplevd det samme og vet du om det er noen grunn for det?

      Mvh
      Lisa

      1. Det samme har skjedd med min bestilling, men innbiller meg at den blir oppdatert hos Klarna når Ark oppdaterer bestillingen.

    7. Oj så herlig, gleder meg boka e bestilt får flere måneder siden, så det er gjort, no e det bare å vente i spenning i vel en måned til, så får vi håpe postmannen er snill å leverer,så jeg får stive permer med det blide åsyn.
      Flott lørdag ønsker æ te dåkker.

    8. Jeg gleder meg virkelig til å se resultatet , den må jo bare bli bra. Har bestilt noen eksemplar som jeg skal gi bort i gave 😊 og så ønsker jeg meg en selv til bursdagen min , hint, hint😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg