God helg fra Alta!

Vi har tatt helg. Fått sånn noen lunde kontroll på bestillingene, men ingenting sendes før mandag nå, så vi stresser ikke. Skal skifte bleie og trille en tur opp bakken på butikken. Lillebror trenger frisk luft og jeg trenger å kjenne at rumpeballene klasker fra side til side opp bakken. Slanke folk trenger også trim.

 

Var egentlig bare det jeg ville si. Ønsker dere alt godt. Har vært så mye reklame fra meg nå at det var deilig med en god gammel stemningsrapport uten at jeg skal selge noe som helst.

 

Vi har det bra akkurat nå og håper av hele mitt hjerte at du også har det.

 

God helg!

 

(Lillebror har blitt så stor. Lang og sterk. Jeg velger også å tro at han bevisst, i alle fall babybevisst, tar meg i fingeren når jeg strekker den fram. Smile til meg gjør han i alle fall. Livet er et greit sted å oppholde seg for tiden.)

26 kommentarer
    1. Så koselig da 🙂
      Har selv et barnebarn på samme alder som lillegutt. Koser meg veldig med han.
      God helg til dere.

    2. Hei og beklager kokkojævel😉 Denne er til kjærest❤️ Du er sterk! Første tid med baby er mye følelser på alle plan🥰 Tenker på deg❤️

    3. God helg! 😘 fikk tidliger i uka pakken med hav laks som no ligg i kjøleskapet og skal nytes i jula 👏👏👍👍 Men, et stort problem er at både mann og datter går og ‘sjesker’ på laksen og lure på om ‘vi ikke bare ska ta en liten smakebit’ …. 😅 herregud det her vare ikke til jul kjenne æ!! 😂😂😂 når får du inn mer???

    4. I dag spiste vi rulla reinskinn! Har prøvd mange av oppskriftene i boka di, alle med stor suksess! Har planer om å lage alle. Skulle lage trusefukter forrige helg, men hadde brukt opp all fløten i sausen til lammeskank i høstkappe. Kunne ikke kjøre på butikken, for jeg hadde drukket resten av øla etter å ha kokt ut stekepanna. Sånn kan det gå!
      Takk for gode kokketips! Brunet smør i potetmosen gjør virkelig forskjell! Og det er bare ett eksempel. Du overdriver ikke når du sier du er et kulinarisk geni.
      Klem fra Røros

    5. Sååå utrulig koselig bilde bilde av deg,kjærest å lillebror💕. Koselig med en stemningsrapport fra Alta😍. Lillebror e såå nydelig,vokser så fort💖. Ha ei fantastisk fin helg,så fint at nettbutikken e blitt en sånn stor suksess 🤗. Ønsker dåkker kun det beste💕

    6. Du skriver så herlig. Alle mulig lykkeønskninger til dere alle. Vakre lillebror vil gi mye glede framover. Ønsker dere alle sammen ei riktig god advent. Varme klæmma fra meg ute på Røst.

    7. Nydelig bilde av dere tre 😊 ser at far og sønn har god kontakt! Godt at dere (endelig) får en helg i ro og fred. Alt godt ønskes dere 💞

    8. Naww…så koselig å se pappaen og lillebror in action🥰 Fine familien dokkers + Datter og Sønn og.. God advent ønskes dere alle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg