God morgen, Norge!

Klokka er ti på fem. Litt småtrøtt etter gårdagens Dagsrevy pluss at det nok ble litt sent. Oppmøte GMN kl. seks, altså om en time. Studio er rett ned i gata her, så bare fem minutter å gå. Skal vel rett i sminken håper jeg, for dette må de jobbe hardt med før de sender det ut til folket. Første innslag med meg er ca 08:15. Da skal vi prate litt. Andre innslag er ca 09:15. Da handler det om mat. Blir artig!

 

Har sovet kort, men godt. Skal prøve å svare alle som har sendt meg melding i løpet av dagen. Rakk det rett og slett ikke i går. Veldig, veldig hyggelig med så mange meldinger. Rakk bare ikke unna alt i går.

 

Etter sending skal jeg prøve å gi dere noen bak kamera-bilder og kanskje noen videosnutter fra Wenches kjøkken. Er jo litt artig å se hvordan det ser ut i “virkeligheten”. Skal se hva jeg rekker i alle fall. Møte med Kagge forlag klokka 12, og må vel prioritere det framfor blogg, hehe. Dere får følge med 😉

 

Kjærest har det bra, takk som spør. Hører hun er våken der bak meg, men tør ikke snakke til henne riktig ennå. Sikkerhet først. Trøtte kvinnfolk skal man behandle varsomt. Ønsker ingen skader nå like før sending.

 

Artig at dere følger med! Skal kle på meg og pakke råvarene sammen, har jo med litt røkt reinkjøtt og annet snadder, så er jeg klar jeg. Gi meg bare et par kopper kaffe først! 😉

 

Vi smattes!

43 kommentarer

Siste innlegg