Fy Fader, så artig!

Dagsrevyen liksom! Gruet meg litt i forkant , men da vi gikk inn på Marienlyst var all nervøsitet egentlig borte. For en som meg er jo dette en opplevelse for livet, ikke hver dag man er i Dagsrevyen for å si det slik, og da er det dumt å ødelegge opplevelsen med nervøsitet. Jeg fikk snakka om litt av det jeg skriver om hver dag, og hvorfor skal det være verre å snakke enn å skrive? Jeg syns det gikk bra jeg 🙂

 

Viktig med god sminke!

 

Hun hadde litt å jobbe med for å si det på den måten! Hun stussa til og med nakkehårene, hehe.

 

På vei inn til stolen. Nitti sekunder til sending. Vi nordlendinger er veldig mye kraftigere enn søringene!

 

30 sekunder igjen…

 

Vi er i gang! 5 minutter går fort, men jeg syns det gikk bra jeg 🙂

 

Og plutselig var alt over. Kjærest strikker og strikker. Jeg er så glad for at jeg kan dele disse opplevelsene med henne.

 

Nå sitter vi her og slapper av på hotellrommet og lander litt. Takk for alle koselige kommentarer. Det er så hyggelig! I morgen tidlig er det God morgen, Norge” og mat og prat og sikkert litt strikking, kjenner jeg Kjærest rett, hehe. Første innslag er ca kl. 08.15 og neste sekvens er ca 09:15, men vil selvfølgelig anbefale dere å følge hele sendingen. Mange andre spennende gjester, blant annet Hanne Krogh 🙂

 

Takk for at jeg fikk komme!

 

 

 

 

 

 

 

58 kommentarer

Siste innlegg