Gratulerer til vinnerne av kakepynt fra Kokkejævel!

Reklame | Kokkejævel.no

Jeg lovet valgfri og gratis kakepynt på både Facebook og Instagram. Derfor har jeg naturligvis trukket en vinner fra FB og en fra IG. Dere kan velge om dere vil ha pynten fraktfritt levert eller om dere vil at jeg skal sende premien dere ønsket dere når dere legger inn en bestilling på Kokkejævel.no. Gi meg beskjed!

 

Vinneren fra FB er:

Marita Punky Benjaminsen

ønsker meg orange roser til min mors morsdagskake, hun elsker orange
🙂
Gratulerer!

 

Vinneren fra IG er:

ingmull59
Hun ønsker seg sjokoladepynt “elegance

Gratulerer!

 

Velbekommen til Kokkejævel.no

-alt det beste på et sted

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg