Gravid=VAKKER!

Det er ingenting som er så vakkert som en gravid kvinnekropp, fortrinnsvis Kjærest sin. Alt blir større, strammere og mer levende. Deiligere rett og slett. Jeg vet at mange gravide føler seg som hvalrosser. Det har dere ingen grunn til! Jeg er sikker på at mannen deres syns dere er nydelige. Han har sikkert gjentatte ganger sagt det til dere også, men dere tror han ikke. Det burde dere! Det er ingenting som tenner en  mann så mye som en tjukkebolle kvinne som bærer ungen hans i magen. Og dette sier jeg ikke bare for å smiske altså. Ok, sier det LITT av taktiske hensyn kanskje, men jeg mener det også. Hun er nydelig.

 

Riktig like pirrende kan jeg ikke si at all denne bryllupsplanleggingen er. Har sagt at hun og venninna kan ta seg av det aller meste, men hun vil involvere meg også, og jeg forstår jo det. Jeg prøver etter beste evne å være engasjert, og klarer det også glimtvis, men så ramler jeg bort igjen. Tror hun er litt lei seg for det så jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg. Selv om jeg ikke har noe voldsomt romantisk syn på ekteskapet, så vet jeg at det betyr mye for henne og det burde holde for meg. Det er henne jeg vil ha og henne jeg skal dele resten av mitt liv med og da fortjener hun vel en litt mer engasjert brudgom enn jeg har vært så langt. Kjærest, jeg lover legge vekke PCen neste gang vi skal planlegge. Jeg vil bare at du skal være glad.

 

Nå skal jeg på opptrening faktisk. Begynte i går hos manuell terapi. Styrketrening for skulderen. Var egentlig ganske deilig og det er kanskje dette jeg trenger som rumpespark for å begynne å trene skikkelig framover. Man trenger jo ikke bare trene skulderen når man først er der, man kan trene resten av kroppen også. Det skal jeg gjøre etter hvert. Vi, Kjærest og jeg, planlegger å trene på helsestudio sammen. Pga. Viruset har hun fått fire gratis treningsmåneder som hun kunne gi til en venn og da fikk jeg det. Snilt eller hun syns jeg har blitt litt vel kraftig i det siste. Vil ikke vite svaret egentlig, he he 😉

 

Nei, kos dere videre folkens! Jeg må stikke og trene. (Føltes litt rart bare å skrive det. Da er det sannelig på tide!)

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Kl. 04.00 på natten, på vei inn soveromsdøra, 7-8 mnd. på vei med nr. 3 og etter nok et toalettbesøk etter små velrettede spark mot blæren – så våknet mine barns far, så på meg og sa: vet du hvor vakker du er🥰 Vakre minner gjemt i hjertet til evig tid. Så ja, jeg tror deg når du sier det du gjør om Kjærest ❤

    2. Det er sannelig ikke så mye som kan måle seg med en gravid kvinne😍. Bare så flott å se💕.
      Lykke til med treningen fremover,du skal bare få se det gjør godt for både kropp og sjel👍👌.
      Tror det e fi t for kjærest at du viser stor interesse og deltar i bryllupsforberedelsene😉.

    3. Jeg skulle ønske at jeg hadde hatt en så god og snill kar ved min sida da jeg var gravid…
      Dere er to gromminger da 😊

    4. “Stortjukke (dialektord for gravid) kvinnfolk og fullhengte fiskehjella, det e det vakraste som finnes!” Sa onkel min. Å rett han hadde: Det e velstand i sånt.

    5. God treningsøkt til deg og kjærest(om hun blir med). Så fint at du er så omtenksom og flink til å skryte av både kjærest og datter🥰😍🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg