GRUSA rekorden på topptur nummer 25! :D + pluss et hint om noe som selv JEG anser som sensasjonelt, og både gleder, (men kanskje mest) gruer meg til…

Herre Gud folkens, æ klarte det! Etter en meget lang, intensiv og innholdsrik dag på jobb, så var det ikke en veldig pigg og lysten Kokkejævel som pressa magen bestemt til siden for å klare bøye seg ned for å knyte militærstøvlene og sette snuten mot toppen.

 

Likevel kjente jeg det nesten umiddelbart når jeg kom meg opp på det første berget at dette gikk lett. Tanken på rekord streifet meg ikke før jeg var halvveis til Basecamp og jeg la merke til at jeg ikke hadde så vondt i ryggen. Hørte også at lungekreften var i ferd med å slippe taket der nede i bronkiene. Jeg klarte nesten å få utbytte av luften hvis jeg pusten dypt inn. Noe hadde skjedd.

 

Derfor trasket jeg videre. Høres sikkert idiot ut, for jeg hørte på podkasten Fem på (P4), og jeg lo bokstavelig talt så jeg disset oppover fjellsidene. Spesielt episoden “Fersk VIPPS-bruker”, jeg klarte faktisk ikke slutte å le. Dere  høre den episoden!

 

Den nye rekorden, tatt på topptur NO. 25, er 43 minutter og 24 fåkkings sekunder!!!

 

Så, pust ut. Rolig. Alt er fint. Pust inn. Pust ut. Fokuser på et punkt. Pust inn. Og pust ut.

 

Den nye rekorden, tatt på topptur NO. 25, er 43 minutter og 24 fåkkings sekunder!!!

 

Foto: Frikant

Ellers har jeg ikke så mye å melde før i morgen på direktesendingen på FB og podkasten. Da “snakker jeg ut” om slaget av Hoftepluss. Vi skal også innom, siden det er Kristi himmelfart på torsdag, og Jesus bare er tull eller om det faktisk er hold i historien. Blir spennende!

 

Enda mer spennende blir episoden på fredag, for da får jeg faktisk min aller første gjest, og uten å røpe for mye er hovedtemaet “Livet som blogger barn, fra innsiden”. Jeg både gleder og gruer meg, for showet heter jo (har bytta navn)  “Kokkejævel, dirEKTE og usensurert”så jeg vet faktisk ikke hva gjesten vil fortelle, men jeg vet at jeg ikke kommer til å like alt som blir sagt. Slik er det, direkte og usensurert.

 

Som dere ser av bildet blir det restemat i kveld. Tomatsuppe med pannekaker. Samt en(da) en episode med “Første date” og “90 days to wed”. Livet er tøft, men det skal gjennomføres.

 

 

Alt godt inn i kvelden!

Kokkejævel

 

 

6 kommentarer
    1. Wow! Det er gøy når man får den følelsen på tur 😀👍💪Så innmari tungt å gå ut døra og så kjenner man at kroppen fungerer. Ubetalelig følelse. Grattis med rekord 🥳👣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg