Har dere savnet meg eller har det egentlig vært litt deilig?

Dere som har fulgt meg en stund har sikkert lagt merke til at jeg har vært langt mindre aktiv og produktiv de siste ukene enn jeg har vært tidligere. Normalt har jeg måtte begrense meg selv for å ikke poste mer enn 2-3 innlegg om dagen, mens de siste ukene har jeg bare produsert ett, maks to. Det er jo egentlig nok. Ligger som regel på førsteplass uansett hvor mange innlegg jeg skriver. Det er i alle fall liten trøst i skrivetørken.

 

Det er bare bomull i hodet mitt. Medisinene gjør meg litt sløv og lite kreativ. Kommer i alle fall ikke til å bli avhengig av dem, for det er jo ikke spesielt lystbetont å gå rundt konstant kvalm med bomull i hodet. Med en gang foten gir seg har jeg spist min siste tablett!

 

Tilbake til spørsmålet mitt; savner dere flere innlegg eller syns dere egentlig det er greit slik det er nå? Hadde faktisk vært interessant å vite, selv om jeg vet at jeg kommer til å skrive mer med en gang hodet mitt er i normalt gjenge igjen. For alt jeg vet har dere ikke merket noen forskjell en gang, ha ha 😉

 

Spent på hva du svarer!

 

Foto: Frank Rune Isaksen/Frikant

 

 

68 kommentarer
    1. Klart du er savnet, men nå må du tenke på deg selv og familien. Gjør det som er best for deg, du trenger sikkert litt tid for deg selv etter alt du har vært igjennom fysiske smerter tapper en veldig for krefter. Ønsker deg og dine en riktig god helg 👍🤗😎

    2. Hei hei. Er fast leser av din blogg og jeg kjenner på at jeg blir litt nervøs når du blir litt borte innimellom. Og da tenker jeg på Kjærest og babyen. Bli redd det har skjedd noe🥴. Men nå har du jo fortalt hvorfor så slipper å bekymre meg for det heldigvis. Ta den tid du trenger og i ditt eget tempo. God sommer til dere❤

    3. Gleder meg til å lese det du skriver uansett om det er ett, to eller flere innlegg. Du skriver når du føler for det. Det er ikke noe jeg kan bestemme. God bedring og god helg til deg og dine😊😊

    4. Savner deg ja, men det går greit, overlever ❤️ Lurer veldig på om du går ned i vekt når du er så kvalm!??? Blir det en slankere utgave av deg nå? Lykke til!! Leser om du skriver en gang i uka eller 3 ganger om dagen 👍🏼

    5. Helt ærlig og rett fra ❤. Sjekker hver dag og flere ganger for dag om du har postet nån innlegg. Det e jo et av dagens høydepunkt😍. Men eg forstår så inderlig godt at du ikke kan poste nye innlegg flere ganger daglig,tenk no på din helse først og fremst,så blir vi jo ekstra fornøyd og glad når det kommer et nytt innlegg😊

    6. Skriv når du føler for det, men må si du er et friskt pust i hverdagen, så “keep up the good work ” ☺

    7. Savner og savner fru Blom… Æ ser ette nytt spesielt om mårran når æ e ferdig på jobb. Men når det itj e nåkka nytt, så tænke æ at du prioritere familien din og hælsa di. Fortsett slik du, for vi som følge dæ vi e her når du e tebake for fullt også 👍👍👍

    8. Hei.
      Det er jo sommer og ferie.Du må også slappe av og bli bedre.Er ikke så mye på fb for tiden selv.
      Ha en fin ettermiddag.

    9. Ja klart du e savna.❤ Men søkke ta så er eg imponert over at du klare å få til nå med bommul i hode, medesin i systemet og smerter i søkk å kav.
      Ta tia te hjelp, blogg når du klare , makte og orke, vi e her å vente til du e tilbake med “stål i bein og armer, ryggen rak og blikke fritt”, glimt i øye og Kokkejævels spesial, et innblikk i livet mellan måltidan😀👍
      Ellers gledes d til postemannen dukker opp etter sommeren, ja for å levere boka di selvfølgelig😂😂😂😂 har du snøring på ca når en kan se extra godt i postkassa??

    10. Tenk hvor kreativ du kan bli hvis du tillater deg selv ei lita pause! Ta nå vare på deg sjøl og kjærest☺️ Så kan bloggen ligge til lading ❤️

    11. Ä har min faste rutine nå mer på morran för ä drar på jobb og det er kaffe og lese bloggen din, så ja, ä savne innleggan 😊 Det e den eneste bloggen ä läs for du skriver akkurat som livet er. Har selv blitt stivoperert etter prolaps i ryggen og operert skulder så vet godt korsen det påvirke hverdagan med smertestillende. Skriv når du orker og kan, ä glede mä til å lese uansett om det er kort eller langt😊 God bedring til deg 💐

    12. Jeg sjekker hver dag om det er noe nytt fra deg.
      No pressure! Men klart jeg savner det om det er en dag uten dine betraktninger og fortellinger om livets lyse og litt mindre lyse sider.
      Ta den tiden du trenger og krysser fingrene for at du snart blir smertefri uten “dop”.
      Ha en strålende dag til deg og din vakre ,lille familie!

    13. Savner innleggene men tenker at helsa di er viktigst! Så inntil videre er det helt Ok 😎
      Nyt sommer’n ☀️

    14. Vet du, helsa kommer først, og når kroppen verke og hodet består av mye bomull, da blir det som det blir. Ta dæ tid til å ta, vare på dæ sjøl og de rundt dæ.
      Det e bedre med ett innleggene som e bra enn masse svada skrevet i morfinrus🤣

      Og igjen, det e råkult at du trone på bloggtoppen.

    15. Tenk på dæ sjøl først og fremst, selv om det e masse underholdning i det du skriv, så skriv når du føle for det og kos dæ med dine kjære 🙂

    16. Jeg leser blogg om morgenen stort sett, og “finner” derfor alltid nye blogginnlegg hos deg 😊 Jeg reagerer ikke på om det er 2 eler 4 nye innlegg, men ville nok heller reagert om det ikke var noen 😁

      Det er en befrielse å lese noe som er så ekte og ærlig på alle måter!! Tusen takk for at du orker. For jeg regner med at det innimellom “koster” å gi så mye av seg selv til tusenvis av ukjente. Men husk at du betyr noe, for mange! Vi trenger slike motvekter til det perfekte, stiliserte livet vi stort sett finner i bloggverdenen. Da føler vi oss som en av “flokken” allikevel…de som har ekte liv med opp og nedturer, bekymring og glede.

      Alt godt til deg og familien ❤️

    17. Jeg har vært uten nett lenge nå så har ikke fått med meg så mye om hva som er blitt postet de siste ukene, men du kan gjerne poste mer for min del. Jeg liker å lese det du skriver. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å blogge så mye? Jeg skriver ca 1innlegg i uka, litt mer i det siste etter at jeg kom til Brasil, men hver dag hadde jeg ikke orket tror jeg. Du har nok mer skrivelyst en jeg har, og det er vel derfor du har den mest leste bloggen også

    18. Har savnet deg🤗 ønsker deg masse god bedring å ta vare på deg selv å din fine fam ink den søte pusen😘

    19. Du må tenke på deg sjøl helsa er viktig.God bedring til deg.Nå skal jeg snart innom Alta da stopper jeg å spiser hos deg.

      1. Har merket at det har vært mindre. Men tenkt at det er sommer og at andre ting var viktigere enn å skrive. Så ja du blir savnet 😎

    20. Liker å lese det du skriver, og leser alt! Går litt på sånn autopilot, så tenker ikke over det, om det blir én, to el tre innlegg.
      Men savner litt om det ikke kommer noe, så plis, skriv hvertfall daglig 😎

    21. Full større til deg uansett. Er aller mest glad for at du.ivaretar deg selv og dine og reflekterer over situasjon, helse, overskuddsenergi og tidsbruk. Alt til sin tid og alt med måte sånn som du føler det fungerer best.

    22. Full større til deg uansett. Er aller mest glad for at du.ivaretar deg selv og dine og reflekterer over situasjon, helse, overskuddsenergi og tidsbruk. Alt til sin tid og alt med måte sånn som du føler det fungerer best.

    23. Ja, kikker innom flere ganger om dagen for å lese🌺 Men har forståelse for at du/dere har en krevende hverdag😘 Blogg når du orker og har tid👏 Vi er her😘

    24. X
      Du var savna her hos meg😀 Lurte en stund på om du hadde slått opp med meg, måtte søke på bloggen din om det var noe nytt😯Men puhhhh, endelig er du back in buisness🥳

    25. Ja, kikker innom flere ganger pr.dag, men har full forståelse for at energien må personenes ut til det som er viktigst,å det er jo dem fu har rundt deg hjemme og på jobb. Går selv i en vondt og medisin døs og venter på operasjon, å må personer ut overskuddet, ja savner hyppige innlegg men full forståelse.
      Fin torsdag te dæ å dine.

    26. Jeg har tenkt at du prioriterer viktigere ting i livet ditt. ❤️ Skjønner at det ikke er enkelt å skrive noe hvis man har smerter og bomull i hodet🤪
      Ønsker at smertene dine snart forsvinner, ikke bra å gå slik og spise tonnevis med piller hver dag😜
      Ha en strålende dag😃

    27. Savner dine (flere) små drypp fra kværdagen dokkers😊. Men har også forståelse for at det kan bli litt mykje for deg når formen er så der.
      Take care, æ e no hær😘.

    28. Savner dine (flere) små drypp fra kværdagen dokkers😊. Men har også forståelse for at det kan bli litt mykje for deg når formen er så der.
      Take care, æ e no hær😘.

    29. Har lagt merke til det, men ikke tenkt spesielt over det eller savnet det. Ikke fordi jeg er lei av innleggene dine, men fordi jeg har lest utallige blogger de siste 10 årene og ALLE trapper ned på denne tiden av året og tar litt sommerferie.
      Hadde det vært høst/vinter ville jeg nok savnet hyppigere innlegg 😁

    30. Ja merker at det er litt stillere fra den kanten.. Liksom noe som mangler fra feeden.
      Men for meg e d passelig, da rekker æ å lese alt du skriver.
      Savnet deg? 70%ja, 30% nei

    31. Jeg er fast leser av bloggen din, så jeg skal svare helt ærlig på spørmålet. Jeg tenker som så at når du er lite aktiv på bloggen, så kommer det av at du prioriterer det som er viktigere. Så som kjærest, datter, kommende nurk og din egen helse. Man må jo ha litt pusterom for å gjøre andre ting i livet utenfor bloggen.
      Så mener at det at du ikke blogger så ofte handler om prioriteringer i privatlivet.
      Ta godt vare på deg selv og dine ❤

    32. Ønsker du mitt ærlige svar?
      Vel, jeg har lagt merke til at du poster færre innlegg. Jeg tar meg i å lete etter dem, og klikker meg nok inn på bloggen din litt for mye for å sjekke….
      Men som du sier, du klarer jo stort sett å beholde topplasseringa. Og et godt innlegg om dagen er vel bedre enn å poste innlegg bare for å poste innlegg?
      Det er nok kvalitet mer enn kvantitet som avgjør om man er en virkelig god blogger. Sophie Elise lå på noen og tyvende plass et halvt år etter at hun postet sitt siste blogginnlegg…
      Blogg skal være gøy, og ikke et press. Blogg når du har kreativiteten.

    33. Har forståelse for situasjonen din nå, men kommer garantert til å lese alle innleggene dine enten det er to eller flere. Denne bloggen er bare en av mine to “må lese” blogger. .-)

    34. Har merket at du skriver mindre, men regna med det hadde sin naturlige årsak med tanke på hvor mye som skjer i livet ditt nå. Men savner innleggene dine. Livet ditt er blitt en del av mitt, selv om det hørtes litt rart ut. Ser fram til fremtidige innlegg fra deg, uansett hvor ofte de kommer 😊

    35. Savner innleggene dine, men har stor forståelse for at dem e redusert. E ikke bare bare å skrive når du har bomull i hodet😉 du kommer sterkere tilbake når alt normalisere seg. Ha en flott dag begge to

    36. Savner jo å lese noe fra deg, men tror det er Viktig at du tenker på helsa di og .Ha en smertefri dag ,.Kos deg og nyt livet med kjærest og datter.🤗🤩😎🤗🤗🤗👏👍🌻🏵🌺

    37. Leser gjerne masse fler innlegg. Har aldri noensinne fulgt noen blogg, bortsett fra din. Du skriver utrolig bra om livet med humor og sårhet. Det er ekte. Og så er du jo, som jeg, utflytta Vesteråling.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg