“Har du ikke noe annet å skrive om? Jeg er så jævlig lei den foten din!”

 

Det er ingen hemmelighet at jeg får enormt mange tilbakemeldinger på det jeg skriver. Både i kommentarfelt, innboks, sms og mail. Livet mitt treffer et eller annet i veldig mange. Det er veldig, veldig hyggelig og gir meg en unik innsikt i hvordan dere har det rundt omkring i landet. Livet leves overalt og ofte kjemper folk med nebb og klør bare for å holde seg på beina.

 

Slik jeg har gjort de siste par ukene. Det har vært voldsomt og kan ikke sammenlignes med noe annet jeg har opplevd i hel mitt liv. Skulderen blir bare et myggstikk i forhold. Det tar alt som finnes av energi og fokus. Alt har handlet om å få bort de intense og konstante smertene.

 

Det vises naturligvis også på bloggen siden den omhandler livet mitt akkurat når det leves. Den siste uken har vært en nedtur. Neste uke kan det være noe annet som skjer. Om to uker skal jeg til Oslo for å signere bøker. I oktober blir jeg pappa. Da skriver jeg om det. Slik er denne bloggen. Ærlig, rett fram og helt uten sminke.

 

Har du ikke noe annet å skrive om? Jeg er så jævlig lei den foten din!

Spørsmålet kom på innboks, men har også sett lignende i kommentarfeltet. Et ærlig og redelig spørsmål. Har jo vært mye fot i det siste. Måtte gå inn på bloggen for å sjekke og det viste seg at de ni siste innleggene omhandlet foten på en eller annen måte. Derfor ble svaret mitt kort og godt “Nei”.

 

Jeg LOVER å skrive om noe annet i morgen!

23 kommentarer
    1. Hmm, høres absolutt ut som om noen kunne trenge et kurs i scrollefunksjon som nevnt tidligere. Så vidt jeg vet velger vi sjøl om vi vil stoppe opp og lese innlegget, eller om vi vil bla oss videre…..

    2. Du er den eneste bloggeren jeg fortsatt leser nå fordi din blogg faktisk er det blogg en gang handlet om. Ekte historier fra virkeligheten, dagbok, en historie man aldri vet slutten på. Fortsett med det! ❤️❤️ Og god bedring! 🌺

    3. Til å ha opplevd så brutale tap og til å no gjennomgå et svangerskap igjen med det i bakhodet e vel fysiske smerta egentlig enklere å forholde seg til ❤️ Kan gjenkjenne meg i tap og finn gjenklang i måten du skriv om det på. Fortsett! Mannfolkan treng en rollemodell, du e strålende til det ❤️

    4. Jeg liker innleggene som omhandler smerte jeg..! Ikke fordi jeg unner deg å ha så vondt – hallo, jeg er ingen sadist heller liksom.. Vel, ok, litt da kanskje. Men altså, det er mest – eller bare, mener jeg – fordi du skildrer og skriver på en underholdende, ironisk og morsom måte. Jeg fniser godt, samtidig som jeg syns fryktelig synd på deg. Keep up the good work, og fortsatt god bedring 🙂

    5. Haha, tenkte tanken idag jeg også… Er ikke fyren kokk liksom, hvor i hule er maten og nå er det bare ryggen liksom, men så kom denne da, Foten. Og den har ikke jeg fått med meg enda 😛 Hva i hule har skjedd med beinet ditt? Trur du trenger rustning jeg :-D. God bedring. Både her og der 😛

    6. Din blogg, du skriver det du vil.
      Du kan skrive om foten din 365 dager i året uten disse som alltid skal kritisere har noe med det. Da kan de lage sin egen blogg, og være så perfekte de vil der. Jeg sliter m smerter selv så jeg sier : få det ut! Du skriver om ditt liv, og akkurat nå lider du pga foten, og da kan du skrive alle varianter du vil av innlegg om akkurat det. Ah ytringsfrihet er et fint ord, sikkert fryyyyktelig irriterende for d selvoppnevnte blogg politiet. Ha ha. Æddabædda sier jeg til de, skal spare meg for verre ord. Men takk og lov for at du er den du er, skriver d du vil. Derfor du til stadig havner på toppen av lista her. Ellers…… riktig god bedring med foten! Og en hilsen til kjærest. Dere er jammen et flott par!! Hilsen Synnøve

    7. Kan ikke folk lære seg å slutte å lese når de irriterer seg over hva du skriver om. Skjønner meg ikke på folk de må liksom ha noe å klage på. Forventer de å lese eventyr så kjøp eventyrbok. Denne bloggen er rett fra levra uten tilsminket dill dall, fortalt om opp og nedturer akkurat slik livet er for de fleste. Skriv det som ligger ditt hjerte nær slik du gjør.

    8. DEM va så jævlig lei foten din?? 😂😂😂 Æ trur æ daue! Tipper den ikkje står så høyt i kurs hos dæ heller akkurat nu 😅

      Godt å se at du e litt bedre i dag. Forbered dæ på at det nok går et skritt eller to tilbake, men så satser vi på 3 eller 4 frem igjen. Æ heier på dæ!!

      Og ja, noen må faktisk lære sæ til at man KAN lese ting på Internett man hverken liker, e enig i, eller som man kanskje blir provosert av, og så KAN man faktisk la være å kommentere det! 😃 Det e faktisk ganske lett! (Og mye bedre for blodtrykket 😄)

    9. Jeg opplever mye stygge kommentarer på bloggen min også. Alt fra rasistiske kommentarer pga min kones bakgrunn eller et eller annet som har med Brasil å gjøre. De er jo alltids anonyme, men rart de gidder å bruke tid på sånt. Noenganger er det bare underholdende. Fortsett å skriv det du føler for. Nett troll er det overalt

    10. Livet er ikkje rett fram og smertefritt. Livet er som et tre, ingen greiner er rette, og innimellom blir livet annerledes enn det vi ønsker. Skjønner godt att det er frustrerandes når ein sliter med helsa. Veit akkurat korleis det er. Du sliter på din måte, eg på min. Folk som ikkje er sjuke, skjønner ikkje korleis det er og slite med helsa. Eg har låge 3 mnd i respirator, måtte lære alt på nytt. Det skjedde i mai i fjord, måtte på rehab i 6 uker. Men det hjelper og være sta. No bruka eg rullator og rullestol innimellom. Men det har ingen betydning. Eg lever, sjøl om eg vil gi opp innimellom. Stå på du, ikkje gi deg. Ellers gjør eg med deg , som svigermor gjorde med meg, når eg ville gi opp. Da gir eg deg et spark i ræva. Du kjem deg igjennom ditta, som alt anna. Noken ganga vil ein bare krølle seg sammen som ein ball, og gi opp. Men veit du, du fiksa ditta 🙂 Eg har stor tru på deg. Greier eg, så greier du 🙂 Stå på, klag, bruk nødløgner om du må. Bli frisk og vær ein super pappa og samboer 🙂 Lykke til 🙂

    11. Skriv om det du vil skrive om i øyeblikket. Jeg leser uansett! Og klager ikke! Krysser fingrene for at du snart blir smertefri!
      Ha en nydelig aften med Kjærest og evt datter! 😍🌞👍

    12. Skriv om foten din 100 ganger til omså.
      Det er jo ikke sånn at folk MÅ lese, hvis det ikke interesserer dem.

    13. Du skriver det som opptar deg. De som ikke vil lese det du skriver om er jo bare la være å lese. Skriv det du vil. Det er din Blogg.

    14. Fortsett som du gjør du, det er dette som er livet ditt no. Det er frivillig å lese, å vi er mange som følger med deg å det du skriver.
      Håper bare du får det bedre, fort, håpet kommode såret gror fint.

    15. Du er så jævlig gjennomført ærlig🥰 æ digge å les dine innlegg, selv om de omhandler smerte.. ikke at jeg liker smerte liksom😅 men har selv hatt disse nervesmertene å samme medisin som du.. eneste unntak at jeg ikke torte å ta dem😅😅 smerten er det eneste man greier å tenke å😱 stå hain av🥰 lætt å skrolle forbi dem som e lei😅 lykke til kjære dæ å kjærest❤️

    16. Hvorfor scroller de ikke videre da, hvis de er så jævla lei av å lese om foten din. Kanskje du må tegne opp for de hvordan man bare scroller forbi et innlegg de ikke liker😂😂

        1. Hadde sikkert blitt et bra innlegg d og, du får gjøre d en dag du ikke har noe å skrive om. Ha ha

        2. Skjønner ikke hvorfor du får så mange negative tilbakemeldinger. Er forholdsvis ny leser og første gangen jeg legger igjen en kommentar. Synes bloggen din er et friskt pust i den ellers så nitriste bloggverden. Ønsker deg og samboeren din all mulig lykke til med babyen som er på vei og riktig god bedring med fot og skulder. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg