Har du lyst til å se handlelista?

Da har jeg endelig klart å få en viss struktur over både det jeg skal lage og det jeg skal kjøpe. 10 av rundt 100 retter skal fotograferes på mandag og alt skal være helt ekte og spiselig. Det er ikke så veldig mye jeg virkelig hater, bortsett fra mobbing og overgrep og slikt, men matbilder som ikke stemmer med virkeligheten hater jeg nesten enda mer! Hva er vitsen med å ta et fint bilde hvis det du tar bile av ikke finnes i virkeligheten? Nei, mine matbilder viser maten slik den er. Ekte vare!

 

Som dere forstår så har det nesten tatt lengre tid å ta bilder av handlelista enn å skrive den, he he.

 

Nå stikker jeg på butikken. Vi smattes!

8 kommentarer
    1. Æ må le «Pils og Paracet» 🤣 masse lykke til med den store jobben du har fremover, gleder meg til å se resultatet 👏👏👏

    2. Hei. Beklager, jeg må bare spørre. Sliter du med litt dårlig selvtillit? Det virker ikke alltid som du synes du har fortjent Kjærest.
      Kjære deg, jeg kjenner deg bare gjennom bloggen din, men utifra det jeg kan skjønne er Kjærest en meget heldig dame. Du har så absolutt fortjent henne. Vi trenger – og fortjener – alle noen å elske, og som elsker oss. Vi er alle verdt noe, og vi er like mye verdt. Jeg prøver ikke å smiske eller noe, men jeg tror du trenger en boost. En pep-talk. Du virker flott på alle måter, og det smilet ditt kan jo få enhver kvinne til å dåne. Nei jeg tuller ikke. Du er en flott kar, om du har litt for mye her og der spiller ingen rolle. Hvem liker vel en tynn kokk? Haha 😁 Du virker å vite hva du driver med. Du har masse flotte oppskrifter og en bra nettbutikk (jeg har bestilt krydder og boka di, gleder meg veldig til det kommer) Du er en god far (ja jeg driter i om noen mener noe annet), det er du. Og det står respekt av at du forteller så åpent om dine følelser og hva du har vært igjennom. Og hva du går igjennom.
      Da skal jeg ikke smiske mer, hehe, og heller ønske deg en fortreffelig helg 😁 Jada, jeg skal kjøpe den nye boken også, når den kommer 👍

    3. Husk at det går to glass rødvin i kokken for hvert glass som går i gryta 🙂 siden du ikke skal kjøpe mer enn du trenger 😉

    4. Og på noen av bildene henger bilder av deg og Kjærest på korktavka, på andre ikke 🙂
      De fineste bildene er med bilder på tavla 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg