Hei, det er fra Aftenposten!

Får jo en del telefoner fra små og store mediehus, men ikke hver dag det ringer fra de store riksmediene. Jøss, tenkte jeg, vil Aftenposten lage sak om denne kokkebloggeren fra kulden og mørkets rike som har dominert blogglistene det siste halve året og skal gi ut bok og greier? Så artig! Nå skjer det ting her. Norway, here I come!

 

Ja, det er som sagt fra Aftenposten. Jeg ser at du tidligere har abonnert på Aftenposten Innsikt og Illustrert Historie, men at du har valgte å avslutte abonnementene i fjor. Var du ikke fornøyd eller er dette noe du kunne tenkt deg å tegne nye abonnementer på?

 

Au, den svei! Skuffet, og litt småflau, over at jeg trodde Aftenposten ville lage en stor sak på meg måtte jeg bare slukøret, men høflig, forklare at jeg var veldig fornøyd med bladene, men har valgt å kutte ut alt på papir og at jeg derfor ikke ønsker magasiner i bladformat. Nei, ønsker heller ikke magasinene digitalt. Vet ikke hvorfor. Ha en riktig fin dag. Ødjø.

 

Jaja, må vel bare jobbe videre, og leve i håpet på at neste gangen Aftenposten ringer så er det ikke fra abonnementsavdelingen 😉

Vi smattes!

 

Slukøret og flau “toppblogger” som Vixen-vinner? Stem HER

20 kommentarer
    1. Jeg har bare fått lov til å stemme EN gang. Etterpå får jeg bare følgende: You are not allowed to vote. Hmmm, tro hvorfor?

    2. Hei! Hvor kjøper du så mye trafikk til bloggen din? Hører det stadig flere plasser at du kjøper deg nett-trafikk, og det er jo juks og ren svindel som du i verste fall kan saksøkes for. Tror det er en del som holder på å undersøke det nå. Vi smattes 😊 #ærlighetvarerlengst

      1. Egentlig en usmakelig påstand som faller på sin egen urimelighet, framsatt anonymt selvfølgelig. Kan man forresten kjøpe seg likes og kommenaterer på fb også, eller her inne på bloggen for den saks skyld? Hvis du ser på engasjementet i kommentarfeltet hver eneste dag, så er ikke antall lesere høyt i det hele tatt. Ønsker deg ellers alt godt 🙂

        1. “Selvironi er en langt enklere kunstform enn ironi og sarkasme. For ikke å si morsommere.” Ikke sant Geir ? 😉

    3. Du skal no bare vente til etter vixenutdelingene e ferdig og du har hanket inn flere priser👏👏👍👍. Da kommer du til å bli nedringt av alle store medier😍. Må si av hele mitt hjerte at du fortjener virkelig en pris eller to,stemmer på deg hver dag🏆🏆

    4. 😂😂😂 Neste gang blir det nok en artikkel. 👍😁😁 Når du e ferdig på catwalken skal du se at da blir det en mediestorm. 👍😁😁 Bære stålsett dæ. 😂😂🌹

    5. Hei, heier på deg å syns du virkelig fortjener en pris. Du har virkelig vist deg fra alle sider, ærlig, rett frem og har så mye å komme med som ikke bare er tull. Første jeg gjør hver morgen er å lese bloggen din. Man blir oppslukt fra første setning, å mange ganger vil man bare lese mere av dine flotte historier. Gleder meg masse til boken kommer ut. Du har hvertfall gjort en stor forskjell for min del. Å, hjelpt meg å se at selv om livet er aldri så svart så er alt virkelig mulig. Etter alt du har opplevd må jeg si at du er tøff som deler,tøff som tar i mot negativitet, tøff som blogger,går på jobb og pluss familie. Takk for at du er så åpen, og at det ingen fasade og falsket bak alt du gjør. Du er ærlig om farthumpene man møter på veien, det gjør vi alle og som regel klarer vk alle å komme oss over fartshumpene til slutt. Livet går opp og det går ned og er ikke alltid en dans på roser. Det viser du med ditt ærlige deg. TAKK FOR AT DU DELER. jeg skal heie på deg og du fortjener virkelig en Vixen pris eller 2 😉 LYKKE TIL 🙂

      PS. Kan man bare stemme en gang eller kan man stemme flere ganger?

        1. Jeg har hatt trøbbel med stemmegivning. Jeg avinstallerte Facebook, antok at den var ‘gammel og slitt’ Reinstallerte og åpnet på nytt. Plutselig ble alt mye enklere. Heia Kokkejævel.

    6. Aha! Nå forstår jeg. Viasat og Canal Digital ringer nesten ukentlig. Jeg tar ikke telefonen, er ikke interessert i deres abonnement. Men det er sikkert ikke derfor de ringer. De vil ha meg med på TV. Så dum jeg er som ikke har skjønt det…
      Klem fra Kjerringtanker, som ikke er så innbilsk hver gang telefonen ringer😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg