Helgens søteste nyheter

Reklame | Kokkejævel.no

Helgen er like om hjørnet og jeg har naturligvis fått inn noen søte nyheter denne helgen også. Fortsetter jeg på denne måten, (og det gjør jeg), så kommer jeg til å være landets største utsalg av kakepynt innen februar. Sjekk utvalget HER

 

Jeg skal ikke kjede dere med for mange bilder. Klikk inn HER og sjekk utvalget. Nå har jeg også fått skrevet inn varedeklarasjon på alt slik at dere med allergier kan sjekke ut. 🙂

 

 

Velbekommen til Kokkejævel.no

-alt det beste på et sted

 

 

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Så lekkert ut🤩 men er det ikke tildekket? Eller er det kun ved fotografering at det er utildekket?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg