Herregud, i morgen kommer Boklista ut!

Reklame | Omtale om boka mi 🙂

Ja, i morgen får vi svaret! Da får vi vite om det er mange nok av dere som kjøpte boken i forrige uke til at jeg får en plassering på topp 10. Det hadde vært så sinnsykt morsomt å komme blant de 10 mest solgte bøkene i hele Norge. Det er fryktelig spennende, for til Alta kom ikke boka før sent på fredagen, så tallene fra Alta er derfor ikke all verden.

Som dere ser har jeg i alle fall solgt aller mest på ARK, Norges største bokhandelkjede, men det er MANGE andre også som teller. Norli for eksempel, så dette blir skikkelig nervepirrende!

 

Har du kjøpt eller har du planer om å kjøpe boka? Alt salg denne uka hjelper på lista neste uke, så her er det bare å hive seg rundt å kjøpe bøker til venner og slekt med det samme. 😉

 

 

 

15 kommentarer
    1. Jeg har vært kritisk til deg, det må jeg innrømme.
      Men ble så glad at jeg fikk tårer i øynene da jeg var innom bloggen til Aud Marit nå, og ser at du har sendt henne bok!
      Det var skikkelig gledelig 🙂
      Ha en fin kveld Kokkejævel, og lykke til på boklista i morgen. Mitt stalltips er at du ligger høyt oppe, kanskje øverst, i to -tre uker i hvert fall.

    2. Hei,har ikke læst boka enno,men blir å gjøre det! Mitt tips til deg e å smi mens gjærnet e varmt! Kokkelua og forkleet ditt e absolutt salgsobjekter! T-skjorter med! Frank Rune ordne det,( nevø) Masse gourmetkokker ute blant oss,som vil leke deg,he he! Du e et forbilde! Bare et tips lykke til! Gratulerer igjen med boka og slapp nu litt av,godt for hælsa!

    3. Trallallallalaaaaa… Æ fikk kjøpt boka di i går👍👍👍 Glede mæ enormt til å lese den. Foreløpig har Æ bare fått sett igjennom den….å gjett om min kjære skal få servert god mat fra dine oppskrifter👍 Han mommer nokk til å lure på ka Æ har holdt på med mens han har vært på jonn😂😂😂

    4. Har en bekjent som skal oppover og har sagt hun skal kjøpe boken til meg. La det ut på fb og heldigvis respons på det. Ha en klar en signert bok til meg da!! Og jeg er en jævel på bokanmeldelser.
      Bare digger dine innlegg. Føler din hysteriske glede, din sårhet, stress og frustrasjon. Jeg var dyttet full i dop og lam i understellet i over 1 år.
      Stå på du er en inspirasjon for så mange. Og for en nydelig kjærest. Hun er bare vakker😊👍

    5. Vet om bare en Konge som er unntatt Norges lover. Ref. Grunnloven paragraf 5. Han har adresse Slottsplassen 1, 0010 Oslo. Mulig du har misforstått, gjelder ikke Bloggkonger. 😂 Du vet hva jeg hinter til.. gjentatte brudd på mangel merking reklame.

      1. Blir skikkelig sur hver gang jeg ser ditt fiktive navn. Jeg er sikker på jeg er dronning av noe.
        Heia dem som klarer å gå utenfor boblen. Du må aldri blåse bobler av sement.

        1. Likhet for loven er et viktig prinsipp for meg. Om en konkurrerende bedrift i serveringsbransjen, eller en forfatter fra Finnmark, som f.eks. den godeste Susanne Hætta skal reklamere for sine produkter, må de annonsere i Altaposten for kroner 17 650,- , for en kvart side. De har i underkant av 6000 lesere. Kokkjævel har pluss/minus 40 000. Et av ti på topp mediehus i Norge. Bloggen er ingen lekebutikk lenger. Det er big business for hans kommersielle interesser. Egentlig litt rart at han lefler med markedsføringsloven. P.S Ser nå at innlegget er merket i ettertid med reklame for boken. Bedre sent en aldri 😎

    6. Anbefaler boka te aille. Utrule bra skrevet å dein va så bra. Gleder me te å prøve oppskriftan👍😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg