Herregud så DEILIG!

Tre dager uten dusj virker som en evighet, men jeg fikk ikke lov av kirurgen å dusje før etter tre dager. Det har klødd overalt, spesielt under venstre arm, den jeg har i fatle. Svett og klam konstant og dessuten har jeg fått utslett av all bandasjen de hadde surret meg inn i. Måtte faktisk flire litt da vi tok den av og så de fire små stingene som sto i skulderen. Fire kg bandasje for fire sting liksom. Jaja, sikkert en mening med det.

 

På bildet skal jeg likosm se litt skremt ut, men jeg gledet meg skikkelig og de tjue minuttene i dusjen tror jeg nesten er de  beste minuttene i mitt liv. Helt fantastisk deilig! Sa jeg at det var ubeskrivelig godt?

 

Søndagen startet rolig. Sov helt til klokka seks. Sto opp og knasket i meg noen drops og skrev en blogg før jeg gikk og la meg igjen. Vi sto ikke opp igjen før halv ti. Jeg elsker søndager! Vel oppe i stua sokket Kjærest meg så og si. Hun liker det og det er helt greit for meg også.

 

Mens Datter dro i burdag så dro Kjærest og jeg på jobb. Var ganske mye å gjøre i dag og siden jeg er litt handicapet var det godt med litt hjelp. Viktig å holde de gravide i aktivitet så de ikke stivner.  Her fyller hun slush. Det er lov selv om alle kundene tar i de samme håndtakene. Buffet med mat er fortsatt ulovlig, for da kan folk eksplodere.

 

Etter jobb dro vi til svigerfar på grilling. Ziko er glad i pommes frites og villsvin. Egentlig er han glad i alt, bare det er mat. Vi er ganske like, Ziko og jeg, he he

 

Endelig hjemme, endelig kveld! Kjærest hviler kroppen i gravidestolen og jeg sitter i bloggkroken. Begge venter vi på Datter. Hun har ennå ikke kommet hjem. Moren skulle hente henne fra den første bursdagen, for det var en bursdag til, søskenbarnet, men håper hun kommer hjem igjen snart. Har ikke sett henne siden klokka to. Liker å se henne. Er en slags hobby.

 

Nyt resten av søndagen! Det er tross alt bare 52 av dem i året og det er egentlig alt for lite.

7 kommentarer
    1. All bandasjen du hadde på er der for å ta i mot væske som siver ut av de små snittene. Under operasjonen skyller de skulderleddet med vann, derfor væsker det. Hilsen sykepleier

    2. Åååh en slik stol har jeg også lyst på! Da i en annen farge enn gul 😅

      Hvor er den kjøpt? ☺️

      Å få dusje etter noen dager uten, er en himmelsk følelse! Kjenner den igjen!
      Håper formen din er bedre, og at det går bra med Kjærest og Datter

    3. Ja, det å få sæ en dusj e nydelig, spesielt når en ikke har fått lov på noen dager, tenker på de stakkars folk som har bygd opp dette landet, stått på jordene og bygd opp veiene, i solsteike og alskens vær, uten å ha mulighet te en dusj når dem kom hjem, 👍for dem.
      Ha en fin søndags kveld.

    4. Den stolen til Kjærest sjer knallgod ut🥰 Har vert i bursdagsselskap til barnebarnet mitt. Elstesønn og minstesønn min grillet😂 god mat var det å. Å kaker til slutt. Kos dåkker resten av kvelden😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg