Herregud så deilig!

Jeg skal ikke si at jeg var kjempenervøs, men i disse dager er hver eneste krone inn verdt sin egen vekt i gull, så det er bare utrolig deilig at absolutt alle rekene jeg tok inn gikk på under tre timer. Med loff, majones og litt snussalg hadde jeg en omsetning på nesten 40 000 kroner. Av disse er nesten 10 000 ren fortjeneste. Ikke voldsomme summer, men det er i alle fall en liten regning til som kan betales 🙂

 

 

2, 5 timer senere

 

Nå sitter jeg her inne på mitt nye kontor, Spisesalen, og skal prøve å skrive litt bok før jeg drar hjem. Tok ut snusen i anledning bildet, men hadde faktisk sett bedre ut hvis jeg hadde latt den være under leppa 😉

 

Fortsatt fin dag ønskes!

14 kommentarer
    1. Gleder meg hver dag til å lese dine hverdags- refleksjoner…,, så ekte, ærlige og jordnære tanker i en ellers vanskelig og tung tid… takk for ordene 😊🤗

    2. Så bra💪👍, håpe du gjømt igjen litt reker til fredags kos med jentene.
      Fin fredagskveld til dåkker.

    3. Fantastisk fornuftige folk som vet kvalitet. Kjempefint av deg å tilby og å dele kvalitet. Ønsker deg og dine en vakker kveld og god helg med masse kvalitetstid.

    4. Herlig at salget gikk så bra😃. Hektisk og rød i kinnene, du har jobba bra Og du- spør i vei om alt det du lurer på, det skaper både latter og engasjement, og det liker vi. God helg til deg og damene dine, liten og stor

    5. Så herlig 👏👏Skulle gjerne bodd nærmere, ikke mye fersk Varanger reke her å få kjøpt. Forresten, æ sitt i karantene og kan ikke gå å kjøpe nån ting😅Ha en videre fin dag og god helg til dæ, Datter og Kjærest 🥰

    6. Det jeg lurer litt på… hvorfor spør du noen tusen fremmede om råd for alt mulig viktig og uviktig. Husk på at Google og Folkehelseinstituttet er din venn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg