Endelig hjemme hos mine to <3

De hentet meg på flyplassen, men la seg rett på sofaen da vi kom hjem. Var så trette. Jeg lot dem sove. Elsker dem begge, men bare en av dem vet det. Ennå.

 

Godt å komme hjem uansett. Hadde bevilget meg hele fire dager med ferie etter en knallhard sommer. Fire dager ble til en, så i morgen er det påan igjen hav skal man vel med så mye fri? Lediggang er roten til alt ondt har jeg alltid ment, he he.

Skal ikke skrive så mye. Bare takke dere for at dere har fulgt meg på min lille “pressetour” nede i Oslo. Skal legge ut linker til dere som ikke har fått sett:

 

Et VIRKELIG annerledes God Morgen Norge HER (TV2 Sumo)

 

Nitimen kan dere høre HER. Det er to bolker av ca 5 minutter. Veldig artig å være med på Noorges største radioprogram!

 

Etter Nitimen bar det rett til Divkraft på NRK P2. Et timelangt portrettprogram med mennesker med en ekstraordinær, tja, drivkraft. Hør programmet HERMamma er fortsatt med. Kagge kjøpte mamma en ekstra dag i Oslo slik at vi fikk litt bedre tid sammen. Hun bor i Molde og vi har ikke  sette hverandre siden Katastrofen. Veldig, veldig hyggelig gjort!

 

Etterpå ventet halvannen time med intervju med A-magasinet i Aftenposten. Det må vi nok vente halvannen uke eller mer før det kommer på trykk. Blir spennende. Slike portrettintervjuer kan gå begge veier. Håper det går en god vei.

 

 

Slutt med å skriv på fb om dine dårlige opplevelser på restaurant! Det som VIRKELIG er interessant er de GODE besøkene. Risbolle er en slik restaurant. Ser litt “shabby” ut fra utsiden, men i himmelens navn for noen smaker! Helt, helt fantastisk! Og, viktigst av alt, de aller aller fleste gjestene er fra Vietnam eller deromkring. Det er ALLTID et godt tegn. Anbefales på det sterkeste. Ligger forresten bare fire meter fra Mantra, en annen fabelaktiv restaurant, indisk. Den er mer kjent, mer fancyo og, selvfølgelig, veldig mye dyrere. Terningkast 6 til begge, bare på forskjellige måter.

 

Jaja, Kjærest har våknet for litt siden og, på min forespørsel, kjørt ut for å kjøpe burger til oss på Esso. Hørte jeg noen som kalte meg sobbete? Kjeften pårei!

 

Der kommer de inn døren, jeg må “legge på”. Takk for at dere leser meg. Det betyr mye 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Jah,at man skulle komme dit hen,at man vente i spenning ka du legg ut,det e jo ikke mæ. Ikke i det hele tatt! Aldri brydd mæ om livet til andre,hadd liksom hatt nok med det som e mitt liv,og dem rundt mæ. Men herregud kor artig du skriv!!! Ler så tåran trille. DET e herlig! Så,men handa på hjertet,du må aldri slutte å skrive!…..
      Akkurat hørt på ni-timen du la ut.Skjønne ikke kor du hente den energien fra! Flott figur(sikkert ikke enig du),både på radioen(sku hørt mer på radio)og GMN. Fint man kan se i reprise! Godt å se at du røyse dæ mer og mer. Og sånne nett-troll,dem kan ta sæ en bolle! Så blir det bok nr.2 neste år. Jøsses! Ønske mæ boka di i julegave.Glede mæ til å lage en del oppskrifta der.Får ta runden til Alta for et signert eksemplar.
      Husk å pust langsomt med magen innimella. Skikkelig magadrag må til! Bær din kommende fru og sønn på gullstol.Ha ei fin uke!

    2. Hørte deg på drivkraft i dag , veldig artig. Du er god til å få folk til å sette seg inn i situasjonen din.
      Levende fortalt.
      Nei du har neimen ikke hatt det lett, godt du har det fint nå med Kjærest.
      Stå på😃😃😃.

    3. Borte bra men hjemme best❤
      Men er viktig å smi mens hjernet er varmt, det betyr så mye.
      Ha ei fin natt, slle 3.

    4. Så bra det ble en vellykka tur 😊
      Vi hadde burger idag vi også til kvelds og d var min Kjæreste som henta 😉
      Ser vi er flere Nina her som kommenterer 🙃

    5. Så bra du er trygt hjemme igjen👍. Eg hørte på Drivkraft i dag,du var fantastisk dyktig å fortelle om livet på godt og vondt🤗. God morgen Norge måtte eg se på nett,flott mamma du har😊. Nå kan du virkelig være fornøyd med det du har fått utført på din Oslo tur,Kagge forlag har vist at de setter stor pris på deg,og likeså ordnet en ekstra dag for din mamma👏.
      Ha en fin kveld med kjærest😍

    6. Vekte du den gravide for å få ho til å kjøpe burger til deg? 😂 Bold move. Hadde kanskje heller satsa på å kjøpe burger først, vekke kjærest etterpå – MED burger 😄🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg