Hjemkomsten

Så kom de altså hjem til slutt. Ikke mange i våre dager får lov til å ligge 15 dager på barsel, med pleiere til rådighet 24 timer i døgnet,men Finnmarksykehset, ved overlege Marit i spissen, har vært helt suverene med og mot oss helt siden katastrofen i fjor sommer. De har gjort absolutt alt som har stått i deres makt for at vi skal føle oss trygge og godt ivaretatt, både under graviditeten, men ikke minst også nå i ukene etter Lillebrors fødsel. Jeg er både imponert og takknemlig.

 

En nydelig bukett fra Kagge forlag ventet oss på trappa. Tusen takk!

 

Syns det er mye triveligere å se dem ved siden av meg i sofaen enn via facetime fra føden…

 

 

Det er viktig å lade opp batteriene før natta kommer…

 

For Lillebror er nemlig en såkalt natterangler. Han ser ingen mening i å spise seg ferdig i elleve-tolv tiden, å nei da. Her skal det festes til langt på natt! Tror han var ferdig spist, ferdig rapet, ferdig skiftet og ferdig surket rundt klokka tre eller der omkring. Til gjengjeld sov ha helt fram til halv åtte, så egentlig er det helt luksus.

 

Var så deilig å se dette på badet igjen i morges. Jeg er ikke skapt for å være ungkar, det er i alle fall helt sikkert!

 

Tenk å være så velsignet at man stå opp til en slik stue 43 år gammel. Jeg er veldig heldig 🙂

 

Nå skal jeg bare gjøre unna et par møter på jobb på morgenkvisten, så blir jeg (stort sett) hjemme med familien helt fram til søndag. Bli kjent. Prøve å skape en boble noen dager før julehandelen, eller koronaen, setter inn før fult.

 

PS! Har mange flere bilder, men de aller fleste inneholder en pupp av en eller annen merkelig grunn, og siden jeg ønsker å leve til Lillebror blir voksen, så unnlater jeg å vise slike bilder 😉

 

Ha en vakker dag!

 

 

 

 

59 kommentarer

Siste innlegg