Hør meg på Spotify!

Fra og med i dag kan du høre meg 24 timer i døgnet som podcast. De fleste vil nok velge en noe lavere lyttefrekvens, men landet er full av spooki gærninger, så tipper at i alle fall noen vil ha meg på øret døgnet rundt. Tenk å lage barn, eller tørrtrene, med Kokkejævel på øre. Innrømmer at det faktisk høres litt fristende ut…

 

Da jeg startet bloggen for halvannet år siden, og gikk omtrent rett til topps, så fikk jeg masse “rare” tilbud. Et av disse tilbudene var å begynne med podcast. Vet du hva jeg svarte: “Nei, det er nok ikke noe for meg. Det er det skrevne ord som ligger mitt hjerte nærmest, så tror jeg holder meg til det”.

 

Trolig var det egentlig litt lurt, med tanke på at man ikke skal gape over for mye, (det var absurd mye som skjedde de månedene) og bloggen holdt lenge for meg, men det er lenge siden jeg har kost meg så masse som jeg har gjort nå etter at jeg begynte med denne “jårringen”. Det er så sinnsykt artig, og jeg må virkelig kjempe for å holde tiden på en time.

 

Nå som da starter jeg helt på bunnen. Intet mediehus eller produksjonsselskap i ryggen. Ingen kjendisvenner jeg kan invitere eller bli invitert til. Ingen kunnskap om mediet eller hvordan man skal “te” seg. Det eneste jeg har er dere, mine lesere, og nå også forhåpentligvis også lyttere.

 

Tenk så artig det hadde vært hvis vi hadde klart å gjøre dette til en stor, kanskje _den_ største, podcasten! Uten å snakke dritt eller “ironisk” om andre, uten kjendisgjester, uten selv å være kjendis, uten å være realitudeltaker, uten noe som helst annet enn nettopp dere!

 

Hvordan skal vi få dette til? Vel, først og fremst må vi høre. Jeg kommer å legge ut link på FB, og på bloggen, hver gang jeg har en ny episode ute. Dernest må vi dele og anbefale denne nye podcasten fra Nord til folk vi kjenner (f.eks. på FB), gjerne med en liten forklaring på hvorfor folk skal høre på dette “jårret”.

 

Ja, det var egentlig bare såp enkelt. Jeg koser meg glugg i hjel når jeg lager disse sendingene og håper dere også gjør det samme. Håper dere gir meg litt tid til å finne min “form”, for jeg kan love dere at dette ikke er så lett som det høres ut, men føler jeg blir flinkere og flinkere for hver episode. 🙂

 

Hør meg HER (Spotify)

 

Hvis du ikke har Spotify kommer det flere muligheter i løpet av morgendagen. Kanskje finnes de allerede, men jeg er bare en 43 års gammel mann og vet ikke alt om dette. Ikke en gang i nærheten, men jeg er på Spotify! 😀

 

Håper vi høres!

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hva betyr “å jårre”??? Blir ikke klok på den tittelen.. men så er jeg fra bredeste Jæren i Rogaland. Spennende at du tester ut flere plattformer.. lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg