Hva er egentlig et menneske laget av?

Jeg har kanskje aldri hatt det så godt som jeg har det akkurat nå og det plager meg voldsomt. Sankthansaften er bare dager unna og vi vet alle hva som skjedde på den dagen i fjor. Likevel koser jeg meg. Elsker kanskje mer enn jeg noensinne har gjort og blir faktisk elsket tilbake til tross for et trailerlass med feil, mangler og fabrikasjonsfeil. Vi har det så godt i lag.

 

Om jeg er lykkelig? Det var kanskje å ta litt hardt i for en kar som trøkker i seg antidepressiva som om det skulle vært sukkertøy, men jeg er fornøyd og jeg gleder meg. Ikke bare til alt som skal og kan skje, men også over det som faktisk skjer. Jeg gleder meg til å våkne hver morgen og gløtte bort på henne. Høre henne snorke og tenke HAHA, du snorker du også! Hørte jeg en liten fjert?

 

Vi bygger rede for tiden. Gjør oss klar til alt som skal komme. Ikke bare gutten, men resten av livet. Jeg har en fortid og har bygd rede før. Det har ikke hun. Hun gleder seg sånn. Vet ikke hvordan det blir. Hva som skal skje. Jeg vet jo og det plager meg litt. Likevel er dette annerledes. Jeg har blitt voksen. Fått en ny sjanse. Som alle mennesker har jeg gjort mange feil, men jeg håper jeg har selvinnsikt nok til å lære av feilene jeg har gjort. Selvinnsikten tror jeg er på plass, så gjelder det bare å få læren ut i livet.

 

Det har skjedd noe med meg. Har merket det gradvis de siste årene. Føler jeg endelig har blitt voksen. Tror jeg kommer til å bli en veldig god pappa. Hva nå det enn måtte være.

 

Jeg er veldig, veldig glad i Kjærest. Hadde helt seriøst ikke klart meg uten henne. Er det svakt av en mann å si? Samme det, jeg er bare ærlig. Hadde ikke klart meg. Ferdig snakka.

 

På bildet ser dere hvordan det ser ut når jeg prøver å ta et fint kveldsbilde av utsikten fra verandaen. Oppdaget noe enda vakrere enn både solen, fjorden og Kjærest, nemlig meg selv, og da er det bare å smile til kamera, he he.

 

Ønsker dere alle en vakker kveld!

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Gratulere med egen tråd på Kvinneguiden. Norges mest leste nettsted. Ett nettsted som blir lest av millioner kvinner som er høyt utdannet og veldig samfunnsbevisst. Ref. Norsk Gallup. Kvinner som er veldig opptatt av den uheldige eksponering av barn/tenåringer , og lempfeldig omgåelse av content marketing.

      1. Har hatt tråd der lenge, men det er en stund siden de samfunnsbevisste og høyt utdannede kvinnene har skrevet om meg der. Gjør ingenting, for leser daglig slike kommentarer andre steder

    2. Fant bloggen din via en artikkel om deg i KK og på NRK, takk for at du deler historiene dine. Hilsen jævla østlending, 31

    3. Jeg er så glad på deres vegne <3 Ingenting er som å få en ny sjanse med et regnbuebarn. Hjerteplasteret deres er bare så veldig fortjent. Dere er beintøffe som har stått i dette i nesten et helt år nå uten å knekke fullstendig sammen. Det sies at en ulykke sjelden kommer alene, og det har dere også kommet dere gjennom, men nå er det endelig deres tur igjen 🙂

    4. Så deilig å høre. Sånn skal det være 🙂 Selv om du har bygget rede før, så vet du jo ikke hvordan det er å bygge det med henne. Så du vet egentlig like lite som henne hva som skal skje NÅ 😀 Nyt det og kos deg 🙂

    5. Kjærlighet gjør et menneske sterk og lykkelig. Og så smitter lykken så lett over på andre også, like smittsomt som Corona:-)
      Nyt kjærligheten og vær bra for hverandre.

    6. Under krigen var det noe som het «sykebrennevin» på resept . Blå. Tror du har fått innvilget. Sender et smilefjes og et hjerte til deg og dine, fordi du er en grepa kar.

    7. Så bra, kodt å kjenne på livet av og til, å kan føle seg lykkelig og være takknemlig for det livet en har og det en bygger opp, lykke.
      No e det blitt søndag ,så ønsker dåkker en fin dag i motta,til å kjenne på lykkefølelsen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg