Hva skal egentlig den nye boka mi handle om?

Reklame | the Kokkejævel

Jeg vet at de siste ukene har vært svært vanskelig for hundretusenvis, kanskje millioner, av mennesker over hele landet. Helt siden jeg for noen uker siden slapp gigantnyheten om at det kommer en ny Kokkejvævel-bok til høsten, men uten å fortelle noe som helst om hvilken type bok det ville være, så har folk revet av seg håret, så bare blodige tuster gjensto på skallen. Noen har blitt helt besatte og hele familier har gått i oppløsning i ren desperasjon og uvisshet. Man skal ikke snakke så høyt om det, men jeg vet også at selvmordsraten har gått noe opp, og man trenger ikke være professor i psykologi for å legge sammen to og to.

 

I resept for alle disse familiene som sliter, som står på randen av å rakne fullstendig, så velger jeg nå, egentlig to måneder før jeg hadde planlagt det, å røpe hvilken type bok du kommer til både deg selv og absolutt alle andre du kjenner til høsten.

 

Jeg skriver på en STOR kokebok i “Kokkejævelstil”!

 

Jeg skriver boken som ikke finnes, men som jeg alltid selv har ønsket meg. Enda vil jeg ikke røpe detaljer, men hvis jeg lykkes med dette prosjektet, altså får til, (for det er absurd mye og vanskelig arbeid!), så tror jeg vi kan si at det til høsten blir gitt ut en bok i lille Norge som verden aldri tidligere har sett maken til.

 

Store ord ja visst , men hei, jeg er the Kokkejævel!

 

Vi smattes!

 

Mens du venter kan du kjøpe den “gamle” boka mi HER. Også den inneholder faktisk 30 av mine aller beste oppskrifter!

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg