Hvor mye er det egentlig mulig å savne en unge?

Etter over en uke i “fangenskap” var det deilig å komme seg ut av sykehusrommet , sette seg i bilen og kjøre over fjellet og hjem til pizza og pils, men fy faen som jeg har lyst til å kjøre tilbake med en gang. Det eneste som holder meg igjen er promillen.

 

Nei da, men dette er helt vilt. Vil bare være sammen med dem. Vil tilbake i “bobla”. Skal bare gjøre unna litt jobbting et par dager, så bærer det rett tilbake til framtiden. Lillebror, jeg savner deg sånn!

Blir ikke heeelt det samme med katta…

 

Måtte selvfølgelig innom Stalloen på vei fra Hammerfest. Hadde ingenting å ofre, men håper at stalloen  godtar publisiteten dette innlegget gir som offergave. Hvis ikke vil det gå meg veldig vondt. Det ønsker jeg ikke. Klikk inn HER for å gi publisitet.

 

Jeg savner ham enormt! Hva gjorde egentlig mannfolka før i tiden da de skulle være tøffe og uanfektet etter en fødsel og heller gikk ut på byen og for å drekke og sloss i stedet for å ringe til kjerringa for å få henne til å filme ungen mens han sover fram til midnatt på facetime?

 

Jeg er glad i ungene mine og jeg er stolt av det!

 

Herregud som jeg gleder meg til å treffe ham igjen. Tenk å bli velsignet med en sønn som 43-åring! Hadde det ikke vørt for at Gud hadde tatt så mye fra meg i fortiden, så hadde Lillebror alene vært nok til å gjøre meg religiøs. Han er helt perfekt. 100%

 

Skal lage meg litt mat nå. Etterpå ringer jeg Kjærest. Hun savner meg sikkert. Er jo tross alt nesten en time siden jeg ringte sist. Hun sitter sikker t å tripper og lurer på hvorfor jeg ikke har ringt. Har jeg funnet meg en annen? Er jeg virkelig utro bare noen et par dager etter at hun født vår felles sønn?

 

Kjæreste Kjærest; hvis det er EN ting du kan være helt sikker på, så er det at jeg aldri noensinne kommer til å være utro med deg. Jeg vet hva jeg vil ha, og det er deg alene. Det eneste jeg vil er å gi deg og barna våre et godt, trygt og trofast liv. Dere er min hovedarbeidsgiver. Alt annet gjør jeg  er på hobbybasis.

 

Enkelte ganger leser jeg ikke over teksten jeg har skrevet. Dette er en slik gang, selv om jeg allerede nå vet at dette pål langt nært er i nærheten av det beste jeg har skrevet.. Savner han for mye. Ville  bare at hele verden skulle vite det før jeg igjen ringte til Hammerfest. Forstår nå hvorfor vi skal gifte oss. Det er riktig.

 

 

 

 

40 kommentarer
    1. Får vi komme i bryllupet komb. Barnedåp?
      Det hadde vært hyggelig🤗
      Må jo ha en representant fra fansen også😁

    2. Må le litt av kjærlighetsrusen din☺️
      Veldig fint alt du skriver!
      Man blir jo helt tussete av å få barn😂

      Kom deg inn i bobla igjen og nyt.

    3. Så utrolig vakre ord om din familie. Tenk om alle fedre sa sånn til samboeren /kona si. Hun er heldig ❤️Gratulerer så mye med den lille gutten

    4. Det var en russisk rørlegger innom her, i den kommunale leiligheten jeg bor i, i Bærum da. Og den her rørleggern skulle staka opp rompa mi da, fordi jeg har hatt forstoppelse, i to uker da. Og jeg tok av meg buksa, og la meg på gulvet. Men da sa den her rørleggern at han ikke orka stanken fra rompa mi da. Baron Wedell-Wedellsborg, i Dansk Adelsforening, sa jo det, at adelige hadde romper som lukta parfyme da.
      Betyr dette her at jeg ikke er adelig likevel da?

    5. Smelt🥰 skjønner godt at du savner. Maria er nok glad for å få litt kos hun også. FaceTime er en fin greie, da er man litt til stede allikevel. Ønsker deg en flott dag🤗

    6. Dt er rett før æ virkeig begynne å tro du er glad i ho😃😃😃🙈🙈🙈
      Kos dpkk med lillebror, såååå srimantisk, smelt ♥️♥️♥️♥️

    7. Gode ønsker for deg og dine, dere fortjener lykke og harmoni etter alt som har vært. ❤ Lille gutten er perfekt og frisk. Det som har vært er over nå. 🤗 Gratulerer til dere.

    8. Absolutt ikke vanskelig å skjønne at du vil tilbake til din nydelige kjærest å den skjønne lillebror💕. Det er ikke alle som e så heldig å en sånn fantastisk pappa som deg,å likeså at du e en fantastisk eiegod kjærest til din elskede❤. Dette e så rørende å se og lese om,ønsker dere alt godt for fremtiden💙❤.

    9. tenk om alle hadde hatt en så altoppslukt kjæreste og pappa ,blir nok ikke mange dager før dere alle er hjemme i egen stue ,her blir mor og barn sendt hjem dagen etter fødsel ,ingen kjære mor her nei

        1. “Her” kan være flere plasser. Jeg har født tre barn de siste syv årene, på forskjellige sykehus i Norge, og har blitt sendt hjem innen 48 timer alle gangene. Det er aldeles ikke en uvanlig praksis.

    10. Det største mysterium er ikke mer
      Det største mysterium er ikke mer
      enn det: at en ørliten kropp
      er våknet til jorden. Den nyfødte ser.
      To luker i himmelen går opp.

      Selv fem-trinns-raketter og kjernefysikk
      blir puslingers puslespill
      når det nyfødte barn med bare et blikk
      beviser at Gud er til.
      -André Bjerke-

    11. Skjønne dæ godt at du vil tilbake 😊 Du har jo levna kjærest å lille 💙. Husk no bare at kjærest bør få sove mest mulig når 💙sover. Du må prøve å ikke holde ho våken, få heller ho til å ringe dæ på facetime eller no sånt når 💙våkne så får du med dæ ka som skjer der borte 😊

    12. Lykke å kjærligjet 🥰 Så nydelig han er😍
      Ikke sikkert katta er like begeistret av å bli båret å kost med like my som en baby 😅😅😁😉
      Håper kvelden til dere blir full av masse ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    13. Gullevennen Kokkejævel. Kjærlighet på høyt nivå til alle sine barn. Er det ikke fint? Arten vår overlever. Avstandsklem fra Finnskogen.

    14. Du asså. Din kjærest e heldig. Men det e jo du også. Eg e så glad på dåkkers vegne😊🥰 Lillebror e så nydelig. Eg ser dåkker begge to i han. Dåkk har blanda han godt da dåkk laga han🙈😂
      Ha en fortreffelig god kveld🤗

    15. Fine bilder. Lykke.
      Bra du har pus å kos med.Fin pus.
      De kommer vel snart hjem da bli det bra.
      Du får ordne og ha alt klart til dine kjære kommer.
      Skjønner savnet.

      Ha en fin kveld

    16. Han e no skjønn – med masse hår!
      Håpe han får tålmodigheten, og fingernnemheten (hvis det hete det) til Kjærest,
      og skriveferdigheten til dæ (og smilehullet). 😀
      Og det viktigste får han hos alle : Kjærlighet!!
      Kos dåkker masse!
      Husk Kjærest må få slappe av no, når ho har mulighet.

    17. Skulle ønske alle menn hadde samme innstilling som du ❤ God tur tilbake til Kjærest og Lillebror. Gode ønsker til hele familien fra meg ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg