Hvordan i all verden skal jeg få takket dere???

Reklame | The Kokkejævel

I dag gikk det (nok en gang) opp for meg hvor velsignet  HELDIG jeg egentlig er. Her sier jeg opp/selger jobben min, går helt øverst opp på 10-meter’n, kniper begge øynene sammen og bare hopper utfor.

 

Den første uke, (og spesielt helga da det var superdupersalg selvfølgelig), men også i dag, så har dere bare handlet og handlet og handlet, og jeg har pakket og pakket og pakket. Jeg er, om ikke helt. så i alle fall NESTEN målløs! 😀

 

For hver gang jeg var på posten, så var det ny runde med å lete fram varer og pakke disse. Igjen, jeg er fri for ord!

 

Koselig når både sjefen og arvingen kommer innom for å sjekke forholdene. Hun ble noget overrasket over at det sto paller hulter til bulters, men etter at jeg hadde vært å postet så MÅTTE jeg bare gjennomføre noe jeg hadde tenkt på i flere uker. Ja, det tok et par timer lenger tid enn jeg trodde, men nå er det gjort og resultatet ble helt fantastisk! 🙂

 

Jeg er så glad for at dere finnes! Det sa jeg også til en av mine fantastiske leverandører i dag, Rita King fra Alveland, som fyller butikken min med de de deiligst dufter du bare kan drømme om. Akkurat nå i dette øyeblikk er det en 100% LYKKELIG Kokkejævel som skriver. Jeg vet så inderlig vel at lykken er like flyktig som en bølge, men jeg har, etter hvert, lært meg å NYTE den når den slår inn mot land, og i kveld er det springflo i tillegg.

 

Tusen takk for at dere bidrar til at jeg kan skape meg et nytt liv, en ny plattform for meg og familien min. Når du handler hos oss så vet du at det BETYR noe. Det er ikke bare en transaksjon. Dessuten er målet å samle ALT det beste på et sted, nemlig hos Kokkejævel.no

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Takknemlig mann

 

 

 

 

 

21 kommentarer
    1. Ja, jeg har dialog med posten om å hente til jul, men det tar ikke veldig lang til å kjøre til Rema og levere pakkene over disken. De er jo ferdigfrankerte, så er bare å levere rett inn 🙂

    2. Hvis du har så mye varer å sende, så hadde det kanskje vært en ide om Posten kom og henta hos deg?
      Kunne spart deg for mye tid… 😉 Så kjekt å se at du lykkes med nettbutikken!

    3. Gleder meg til varene mine kommer, og for en rask ekspedering 🙂 Bestilte varer i går kveld og allerede idag er de sendt videre – en service man skal lete lenger etter <3

    4. Dette må være Norges beste nettbutikk. Masse gode produkter og varer, og du er veldig rask å sende ut varene. Jeg gleder meg allerede til mine kommer 😀
      Du spør Hvordan du noengang få takket oss, vi som handler hos deg. Vel, jeg kan bare snakke for meg selv. Men vil tro at jeg har noen flere med meg, når jeg sier: Nei, takk skal DU ha! Dette er vår takk til deg, som skriver en slik bra blogg og alltid er dønn ærlig. Som driver en flott nettbutikk og gjør alt for dine kunder. (Jada, jeg vet hva du tenker. Nesten alt iallfall , hehe) Vi har fulgt deg gjennom dype daler og høye skoger, og det kommer vi til å fortsette å gjøre. Takk Asbjørn, for at du er du, og skriver din blogg på en slik forfriskende måte. Godt å høre at du føler deg lykkelig, og godt å se deg smile fra øre-til-øre på bilder.
      Må samtidig få skryte av noen av produktene du selger. Urtesaltet ditt er jeg omtrent blitt avhengig av, det passer jo til absolutt alt. Og den kaffesåpa, den imponerer. Mange i min familie som ønsker seg den, skal jeg si deg. Har gitt bort mange av dine produkter til bursdager, og det blir til jul i år også. Men tilbake til kaffesåpa, den tar jo ALT av flekker. Anbefales 😀

    5. Har bestilt krydder, gleder meg til det kommer. Alvelandsåper kommer jeg ikke til å bestille, de kjøper jeg på Alveland, vil så absolutt anbefale, både bunadsdåpa og moltebærsåpa.

    6. Fantastisk! Dagen etter at jeg hadde bestilt kom det beskjed om at varen var på tur til meg😊 At den ennå ikke er kommet fram, er ikke din skyld, kokkeengel🌹

    7. Det er definitivt den nettbutikken med Norges, eller verdens raskeste levering!! Mer enn 1800 km unna Alta. Så er varene “på døren 2-3 dager etter bestilling!!
      Blir nok Kokkejævels produkter under juletreet i år!
      Stå på!! Dette er artig for deg og din lille vakre familie!! SÅ vel fortjent!!
      Ha en vakker kveld!!
      🌅🌞💪💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg