Hvorfor er det (plutselig) så mange som vil ha sex med meg?

Det siste halve året, kanskje spesielt de siste par månedene, har jeg merket er stadig økende interesse fra folk som frister lykken, på meg. Jeg har jo en viss sjarm og utstråling, så kan for så vidt forstå noen av henvendelsene, men samtidig er jeg en mann i middagshøyde som har spist påfallende mange middager, så denne voldsomme, og bent ut sagt direkte, interessen for meg og min kropp finner jeg litt besynderlig.

 

Interessen kommer fra begge kjønn, men det er i all hovedsak unge kvinner som tar kontakt. I begynnelsen ble jeg beæret over min nyvunnede sexapeal, og viste stolt fram noen av meldingene som jeg hadde fått til Kjærest. Hun var ikke like imponert som meg, men klart det kan ikke være enkelt å være sammen med en så populær mann.

 

Ung flott jente, men tror ikke hun vet at jeg skal gifte meg om noen uker.

 

Det tror jeg for øvrig heller ikke Gerald er klar over, men noe sier meg at  ikke uansett hun hadde brydd seg hvis jeg fortalte henne det.

 

Jo, takk som spør, jeg gjør det ganske bra 🙂 Litt opp og ned naturligvis, men jeg holder meg stående…

 

Også gutter tar kontakt, men dette var en sjenert kar som ikke turte å vise ansikt før vi møttes digitalt.

 

Hver dag er det fem-seks nye som tar kontakt med meg på innboks. Sier selvfølgelig ikke ja, men det er jo hyggelig at det er så mange unge flotte mennesker som har slik lyst, til å møte meg.

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Når man har en kropp som er bygd for fart og spenning (når den først er i farta er den ikke til å stoppe🤪) så er det ikke annet å vente🤷🏼‍♂️ Lykke til med forestående💎💍👑

    2. Det heter Algoritmer. Internettet “leser” oss. Jo flere ganger vi trykker på en side, jo flere tilbud får vi i samme kategori. Søker man damer… ja så får du tilbud om damer i både bøtter og spann 😉 Den dag i dag får jeg tilbud på varmepumpe som jeg søkte etter i Januar i fjor. Nettflix har en glimrende dokumentar som heter “Sosiale mediers dilemma.

    3. Jeg har det enda verre enn deg; Jeg er homo så det holder, men får daglig tidall henvendelser med løfter om opplevelser nær den “syvende himmel” – dessverre utelukkende fra damer (det er i alle fall det de presenterer seg som!

    4. Håpløst, usmakelig, har fått sånne av damer som tror jeg er en mann,latterlig.
      Fin mandag til dåkker 3😊.

    5. “Catfishing”er blitt like normalt som å få “nye venner”på facebook,desverre.
      Men genialt at vi fortsatt kan sile ut😎
      Ønsker deg og kjærest,en flotters dag🥳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg