Hypnotisert, dag 1:3

Ja, da var del en av tre gjennomført og på torsdag skal jeg etter planen være helt snusfri. Var ikke hypnose i dag, men en slags bakgrunnsprat der hun fikk en bedre forståelse for hvilken type menneske jeg var og hva hun kunne forvente seg under seansen i morgen. Arme kvinne! Stille spørsmål til meg om meg er jo som å fyre av en mitraljøse. Når emnet er min hovedinteresse så prater jeg på inn og utpust. Heldigvis for henne snuser seg så mye at jeg fort blir andpusten, så hun rakk faktisk å ta litt notater underveis der hun satt i skuddlinjen med bakoversveis.

 

I morgen starter selve hypnosen og jeg må si jeg gleder meg skikkelig. Har aldri blitt hypnotisert før så uansett hvordan det går blir det artig å oppleve det. Dette er ikke en spirituell greie, så lite røkelse og runebommer; heldigvis. Da tror jeg at jeg hadde snudd i døra. Nei, hadde nok ikke det, men hadde vært meget skeptisk.

 

Torsdag, del tre, er min frigjøringsdag. Da skal jeg heise flagget og feire at jeg er snusfri etter å ha røkt siden jeg var fjorten år gammel. Dagen feires forhåpentligvis ikke med en sigarett.

 

Ja, det var det hele i dag. Skriver i morgen om hvordan selve hypnosen gikk. Stay tuned! Nå må jeg meditere og finne min indre bevissthet.

 

Ha en åndelig dag!

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg