I all verden!?

Kjørte på jobb i morges for å ta oppgjøret og et par andre småting. Siden jeg er nyoperert og sykemeldt kjørte jeg hjem igjen etterpå. Kjærest lå fortsatt og jeg tenkte jeg skulle ligge litt sammen med henne. Ved siden av altså, bare for å prate. Det er koselig å ligge og prate om morgenen.

 

Ble lite prating gitt! Plutselig var klokka ETT og jeg var alene i senga. Tror ikke jeg har stått opp midt på dagen siden jeg var rødruss  for 25 år siden. I all verden!?

 

Står opp og der sitter Kjærest og plundrer og produserer serviettringer og blomstervaser til bryllupet. Hun ser morsk ut på bildet, men er det ikke. Hun fikk jo storlaksen og skal gifte seg med selveste meg. Hadde det vært mulig skulle jeg gjort det samme selv.

 

Når Kjærest plundrer og produserer ser hun på reality. For tiden går det i Sisterwifes. En serie som handler om menn som gifter seg med flere koner, noen opp i fire. Håper ikke dette er noe hun drømmer om, for en dame holder lenge for meg! Tenk deg fire valsende rundt med skiftende humør. Hvem er det som gjør slikt frivillig?

 

Nei, nå det ut og planting av blomster! Jada, skal være forsiktig med skulderen 😉

 

Ha en oppvakt dag!

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. 4 koner er vel neppe det verste – tenk å ha 4 svigermødre som bryr seg om deg😁 DET hadde vært noe ❤️

    2. Kjærest imponerer stort med alt hun kan av håndarbeid 😊 Du burde og regner med du er super stolt av henne❣️ Er det lov å ønske seg et gjesteinnlegg fra henne om graviditeten og tanker rundt det??? Hun skriver jo så utrolig flott❤️

    3. Hehe, du hadde nok bare godt av det 🙂 Synes ikke ho ser morsk ut, heller konsentrert 🙂 Ha en fin dag videre 🙂

    4. Trur den opplevelsen din med kneet,igår kveld satte sine spor ja😊. Et tegn på at du har hatt underskudd på søvn når du klarte å ligge til midt på dagen🤔. Ellers må man være påpasselig da de fleste ulykker skjer i heimen. Kjærest e veldig flink å kreativ eg si. Sånt som man lager selv e bare så koselig! Blir nok perfekt på bryllupsbordet. Ha ei nydelig flott helg💞

    5. Koselig å ligge og sluere i senga, fint for de som får det til. Selv må jeg opp med en gang jeg våkner ellers kommer hodenpinen.

      Hun ser ikke morsk ut, bare veldig konsentrert, det er finarbeid hun holder på med skjønner du. Der kan man ikke glippe.

      Tror hun er ei flott og raus dame, ikke mange som kan dra til mannens ekskone og -hjem for å glede et bursdagsbarn. Skjønner godt at datter og kjæresten din går godt overens, de har fine folk rundt seg.

      Ha en finfin dag, plastra og teipa i alle retninger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg