I all verden!

I herrens navn, hva er det som skjer? Her går man og legger seg igjen ved siden av Kjærest, etter å ha stått opp og nytt utsikten av veggen en stund på morgenkvisten, og plutselig er klokka nesten 12 og Kjærest er borte! Så lenge tror jeg ikke jeg har sovet siden 18. mai 1996 da russetiden var over og Kjærest bare var 9 år.

 

Så satt vi her da, katta og jeg, og spiser lunsj til frokost mens Kjærest er ute i verden og fyller dagen med innhold. Kjenner det er helt greit og har nesten lyst til å legge meg igjen. Kanskje jeg er gravid? Begynner i alle fall å se slik ut. Kanskje SARS-CoV-2 egentlig er et mutasjonsvirus som er designet for å kunne gjøre menn gravid? Vi får se om ni måneder hva som skjer.

 

Nei, tar meg en skive til. Spiser jo tross alt for to nå.

 

Lag en vakker dag og husk prevensjon! Munnbind altså 😉

 

 

 

13 kommentarer
    1. En gang lærer Aakvåg på Svelvik ungdomsskole, undersøkte endetarmen min, sa han det, at jeg hadde analfissur. Og man kunne få den her fissuren bort, ved å massere tarmen da.
      Og han sa at han og Geri kunne få bort fissuren da.
      Men jeg ville at Haldis skulle få bort fissuren, og så dro jeg til Haldis-.huset, og Haldis sa det, at hu kunne få bort den her fissuren da.
      Så sånn var nok det.
      Bare noe jeg kom på.
      Men men

    2. Det måtte jo være nyyydelig å få sove så lenge😍. Her våkne eg grytidlig til tross for klokkepinsinga🤔. Hjalp ingenting for allerede tidlig opppvåkning😉. Men eg tenke at det e ikke lov å klage,så lenge helsa e god👍👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg