I dag kom gifteringene!

Eller, teknisk sett kom de i går, men da høres det ut som “gammelt nytt”, derfor overskriften. Som jeg jo har ødelagt fullstendig nå. Vel vel, prøver på nytt: Gifteringene har kommet!

 

Vi syns ringene er veldig, veldig fine. Helt enkle, men stor og kraftig, som kjærligheten mellom oss.

 

Sølv. Vi valgte sølv fordi det er like pent som hvitt gull, men koster 20 ganger mindre. Ringer på denne størrelsen i gull ville kostet 20-25 000 kroner. Galskap spør du meg! Det er ikke prisen på ringene som fastsetter styrken på kjærligheten. Mulig jeg er kjip, men Kjærest er heldigvis enig. Vi er meislet på samme lest. Elsker den dama!

 

Den lille figuren fikk jeg forresten i bygave forrige gang hun hadde vært på Hammerfest sykehus alene. Den gangen jeg slapp alt jeg hadde i hendene og kjørte over fjellet for å hente jenta mi. Derfor betyr den ekstra mye for oss og er med på bildene som skal binde oss sammen for all evighet.

 

EWWG

33 kommentarer

Siste innlegg