I dette praktfulle bygget skal jeg gifte meg snart!

Midt i Alta, som et slags hjerte, ligger Nordlyskatedralen. Et praktbygg av de skjelne. Ofte går vi tur hit og bare ser. Tar inn over oss energien fra himmelen, nordlyset, som blir ført ned via tårnet og ut til menneskene. I denne vakre bygningen skal jeg om bare bare noen få uker, under Guds åsyn, smis i Hymes lenker. Jeg gleder meg.

 

Mørketiden kan være jævlig, og normalt blir jeg svært mollstemt i den aller mørkeste tida, men i år har det vært annerledes. Tror enn viss kar i barnevogn har en stor del av ansvaret for at humøret mitt tross alt er ganske godt 🙂

 

Jeg gleder meg virkelig til å bli en gift mann. Er veldig klar for det. Programforplikte meg for resten av livet til ett og samme menneske. Fylle det med innhold og mening. Fostre opp Lillebror, (og kanskje Minstemann) og selvfølgelig følge opp de voksne ungene mine. Jeg gleder meg. Jeg er ikke veldig spennende, men jeg er til å stole på. Nær familie er veldig viktig for meg.

 

Det er for øvrig i ferd med å skje noe med meg, men det kan jeg fortelle om i morgen tidlig. 🙂

 

Ønsker dere alle en riktig god fredags kveld!

12 kommentarer
    1. Så godt å ha nåkke så kjekt og koselig å sjå fram til ☺️ De må ha ein fin og god helg ☺️

    2. Vakkert bygg ⛪️ Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld 😊 En fryd å glede i hverdagen, å lese bloggen din 😊

    3. Nordlyskatedralen er et nydelig flott bygg😍. Blir vel en stor opplevelse å få gifte seg der💕. Glede meg til å lese bloggen i mårratidlig🤗. Ha en flott torsdagskveld😉

    4. Spesielt bygg, usikker på hva jeg synes.
      Ligner nesten på en ubåt som dukker opp… :p
      Men majestetisk. Blir sikkert en fin kirke å giftes i.

    5. Ganske spesiell kirke, men fin på sin måte. Må nok ta turen nordover for å se den på nært hold 😊

    6. Å være til å stole på er en av de viktigste egenskaper et menneske kan ha. At du er opptatt av familien viser at du er en skikkelig mann.
      Setter pris på slike folk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg