I går ble jeg fjernhealet! Virket det?

Fikk en melding i går tidlig fra en dame som hadde fått med seg at jeg har ekstremt vondt i venstre skulder. Bare det imponerte meg, for jeg har jo knapt nevnt det for noen. Jeg er ikke av typen som klager og syter offentlig over all verdens vondter og lidelser, fysiske som psykiske, så hvor hun har snappet opp det må gudene vite. Skremmende innsikt!

 

Jeg får jo en del meldinger fra fjern og nær og var i grunnen litt skeptisk. “Hvor mye skal du ha betalt?” spurte jeg. Hun svarte at hun ikke skalle ha noen verdens ting, hun ville bare hjelpe. Ok, ble litt mindre skeptisk da. Hadde i alle fall ingenting å tape. Kom neppe til å bli noe verre i alle fall. Vi avtalte at klokka 18:00 skulle jeg sette meg godt til rette og hun skulle starte behandlingen.

 

Ikke for å skryte brautende, men å sette meg godt til rette er jeg i all ydmykhet ganske god på, så på slaget 18:00 hadde jeg allerede sittet godt i over en time. Viktig å stille forberedt! Hun sa, eller skrev da, vi har ikke snakket sammen på telefon, at noen merket veldig godt når hun behandlet, mens andre ikke merket noen ting.

 

Jeg tilhørte visst kategorien som ikke merket noe som helst, men jeg satt helt rolig de 30 minuttene som behandlingen skulle vare. Skulderen var fortsatt like vond, men jeg vet jo, etter erfaring med den foten huser dere, at det ofte går i alle fall en natt før ting begynner å virke. Jeg gikk derfor å la meg i god tro i går kveld og håpet at jeg skulle sprette opp som en helbredet mann i dag.

 

Vel, helbredet er vel ikke akkurat det første ordet jeg tenkte på da jeg slo øynene opp i morges og så på kjærest som lå der uten en tråd og så deilig ut, men heller ikke etter at jeg var ferdig med det første ordet tenkte jeg på helbredelse. Salighet kanskje, men ikke helbredelse. Kom faktisk ikke på det før jeg kom inn på kjøkkenet og knasket i meg min morgendose med tabletter. Healingen virket ikke. I alle fall ikke så langt.

 

Jeg vet jo at slike ting ofte kan ta noen dager, men jeg tror ikke jeg ringer til sykehuset og avbestiller den operasjonen riktig ennå. Riktignok er jeg impulsiv, men akkurat denne tror jeg at jeg skal gjennomføre. Til og med hvis skulderen skulle bli litt bedre. Man vet jo aldri. Skal gi det litt tid. Det er mer mellom himmel og jord osv.

 

Skal forresten på Radio Alta i dag klokka halv ti. Snakke litt om boka, corona med c og livet generelt. Det blir artig. Jeg liker å prate og liker radio mye bedre enn tv. Da slipper man å ordne seg på håret. Ikke for det, burde nok bli flinkere til å ordne meg både på håret og andre steder. Kjærest fortjener det. Hun pynter og ordner seg mens jeg går gjennom livet som en uteligger. Ta gjerne kontakt hvis noen ønsker en “bli ny-reportasje” med Kokkejævel. Hint, hint.

 

Nei, ha en forfriskende dag, kulinaster! Skal ned på jobb og gjøre fisk- og rekedisken klar før de ansatte kommer på jobb. Får inn ny ladning med fersk fisk og HELT ferske Varanger-reker om bare en time. Skal ikke skryte på meg at livet leker, men jeg har det egentlig ganske bra. Håper du også har det 🙂

 

Vi smattes!

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Forbrukertilsynets retningslinjer for merking av reklame i sosiale medier. Hva må du merke? I punkt 6 står det: Du fremmer salg av varer eller tjenester som du selv har en interesse i, altså egenreklame.

    2. Eg ble virkelig beroliget da eg g det hadde vært problemer med bloggen din igår😉. Prøvde jo flere ganger å kommentere på innlegget ditt,fikk ikke frem andre sine kommentarer heller🤔. Begynte å frykte at det var bare meg som hadde trøbbel. I dag ser eg jo flere av mine kommentarer plutselig er der😊. Er vel bare bra for din del,at det blir mange klikk innom bloggen for å sjekke. Fint at alt er på plass igjen☺. Nok en gang masse lykke til med salget i dag,eia var eg der😍😋

    3. Ikke alle som er mottakelig for healing, men at det hjelper, det vet jeg. Når en baby, som har grått hver eneste natt i nesten to måneder (startet og sluttet på samme klokkeslett hver natt, kolikk), som gjorde både foreldre og besteforeldre nesten desperate av medfølelse, slutter å gråte samme dag som healeren har behandlet, da vet jeg at enkelte kan sitt. Mammaen var mer skeptisk, gi jeg tre dager, sa hun, da skal jeg tro på det (bestemor som overtalte mistroende foreldre), pappaen enda mer skeptisk, han bare første når bestemor foreslo healer, men nekta ikke for at babyen kunne tas med dit. Da ei uke med god søvn var unnagjort sa pappaen; noe har skjedd, men jeg er fortsatt skeptisk.

      Hvorfor prøver du ikke kalkskylling før operasjon? Operasjon er siste utvei. Når den er gjort er det ingenting mer å gjøre. Blir du ikke bra (og dette er ikke for å skremme, men veldig mange blir ikke bra, en del blir faktisk verre) hva gjør du da? Du er knapt førti, har mange år som arbeidsdyktig foran deg, vil du virkelig risikere å bli ufør? Jepp, min frisør ble ufør. Hun angret veldig, ikke noe mer å gjøre. Jeg fikk kalkskylling, er gulle god. Kan og opereres i ettertid om det skal bli nødvendig.

    4. Hei.
      Du må ha trua så hjelp det vel.
      Mange flinke folk i de kretser.,vet ikke så mye om fjern healing. Har mest tru på når noen tar på dæ. Ja hvem vet.
      Lykke til med dagens gjøremål.

    5. Healing er nok ikke noe tryllestav, men healing gjør godt for en stresset kropp. Man slapper av og sover bedre, får en annen ro i kroppen. Ikke alt kan fikses med healing, Ikke alt kan fikses med skolemedisin, derfor er det fint med en kombinasjon av healing og skolemedisin. Operasjon er ofte nødvendig men også de blir ofte mislykket. Det kommer jo an på hva som feiler skulderen. Gi ikke opp healingen du fordi om ikke healeren kunne trylle. Jeg har selv gratis fjernhealinger hver tirsdag kveld på Lillasjel på fb.

    6. E vel litt sånn at at om en får bort litt av vontet så er det pluss 🤞. Ta i mot all hjelp du kan få, men la operasjonen stå,den trenger du nok.
      Lykke til med ferskfisk salget.
      Ha en superfin dag.

    7. Go morn. Er bare å ta den operasjonen. Har selv operert begge skuldre og ble helt bra i høyre. Den venstre måtte det 2 operasjoner til for at den skulle bli bra. Super viktig å gjøre alle øvelsene du blir fortalt at du skal gjøre, uansett hvor dumt det ser ut😊 Ha en fortreffelig dag på jobb, og håper du får solgt masse

    8. Healt, men ikke lenger.
      Jeg tror definitivt på sånt, men det er ikke alle skader som lar seg heale alltid.
      Nyt dagen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg