I går kveld kom boken!

Reklame | Vet ikke, men linket til boken

Det var veldig rart å se alle ordene og bildene som jeg har sett og lest tusen ganger før satt sammen til en skikkelig bok. Eller, skikkelig bok er vel feil og si. Den er ikke trykket ennå, men satt sammen elektronisk av en grafiker fra start til slutt. Det så veldig, veldig bra ut, men fortsatt er det en del småplukk vi må jobbe med. Gleder meg til vi blir helt ferdig. Har mest lyst til å gå videre til neste prosjekt. Jeg er en rastløs sjel. Glad jeg ikke er musiker og må synge den samme sangen i kanskje 30-40 år. Tror ikke jeg hadde klart det.

Hvis du vil kan du forhåndsbestille en signert utgave HER

 

Ellers var det utrolig deilig å stå opp i morges. Får litt sjokk hver gang jeg går ut av soverommet. Er jo vant til å sjokkvåkne av det grusomme røde gulvbelegget, mens nå våkner jeg gradvis mens jeg spankulerer over det myke deilige nye gulvet. Veldig fornøyd. Datter mener det har blitt husets vakreste rom. Jeg er ikke uenig.

 

Helt sykt hvor stor forskjell 2500 kroner og litt gangsperre kan gjøre. Tror det er den beste investeringen i mitt liv.

 

Kjøpte skateboard til Datter i går. I dag skal jeg kjøpe hjelm, knebeskytter og hansker. Ble litt knall og fall og blod og tårer ned den lange Tollevikbakken. Jeg tror på en barndom full av skrubbsår, men er jo ikke vits med flere så enn nødvendig. Greit med litt polstring.

 

Ellers håper jeg dere alle får en fin dag. Sola skinner i Alta i dag. Det er ikke så veldig varmt ennå, men regner med at vi får et par dager med sommer i løpet av juli. De to sommerdagene er gull verdt etter en lang vinter før det igjen høstes og blir mørkt. Blir bra.

 

En avbalansert dag ønskes dere alle!

 

 

30 kommentarer
    1. Er vel ikke han som har lagt belegget feil. Det passet jo bare en vei når han fikk det fra butikken 🤷‍♀️

    2. Gangen ble superflott, der var du og hjelperen flink🤩 Boka har jeg prøvd å få bestille, men når det kommer til å betale stopper det opp☹️ VIL ha den boka🧐

    3. Synes du skal slette de innleggene om uforpliktende sex. De dukker opp stadig vekk nå. Det gjør bloggen din litt useriøs – hvis du skjønner hva jeg mener?

    4. Hei og hå. Hold kaffen varm, starter straks over fjellet,
      Nyt dagen uansett kas vei plankan ligg. Du har gjort en bra jobb der.

            1. åja, jeg trodde du kødda. Er jo åpenbart feil vei, men vi håndtverkere legger belegg og parkett, etc med lengden mot der det kommer mest lys fra. F.eks. i en stue eller en åpen løsning mot der vinduene er. Så da kan det også se ut som om det er på tvers/feil vei. Men i lange rom, skal det ligge på langs. Man man gjør jo som man vil SELVFØLGELIG.
              Fint belegg. Det gamle var jo kult det også. 🙂

          1. Gratulerer med “ny” gang. Den blei kjempefin. Skjønner godt at du bråvokna av den. Boka e bestilt for lenge siden. Gleda mæ. Ha en fin dag videre.

    5. heia!
      Eg har kjøpt ei bok hos deg, men ønske den signert til ho mamma; Siv-Mariann Fredriksen.
      Ho e en stor fan av deg, og kommenteret alt du legger ut på fjæsboka🤭.

      Håpe det lar seg gjøre, da eg kjøpte deinn i bursdagsgave tell ho❤.

    6. God morgen!
      Da er bok bestilt 🙂 Jeg ser fram til å få boken en gang over sommeren.

      Leser bloggen din, og liker det jeg leser – det er godt å kunne lese litt fra den virkelige verden. Nå skal det sies at jeg har ikke så mange andre blogger jeg leser, men det er mest for at jeg ikke har funnet noen som har vært interessant for meg.

      Resultatet i gangen så forøvrig veldig bra ut 😉 Som så mye annet, er det verst å komme i gang med noe man skulle ha gjort en stund, og der kjenner jeg meg godt igjen 😉 Men du verden så godt det er når man er ferdig.

      Ta godt vare på hverandre!
      Ha en strålende dag

    7. God morgen til deg 🙂

      Jeg for min del vil nå ha minst en uke med sol jeg da og helt hele sommer
      tror vi her oppe har fortjent det eller?

      ha en super dag
      Solklem

    8. Hjelm og beskyttelse e nok en investering du ikke vil angre på, e vel nødvendig.
      Gangen ble fin den, greit å få unna litt sånn opp pussing,før familieforøkelse.
      Bok e bestiller lenge siden,håpe bare skriveren di holder.
      Super fin dag te dokker.

    9. Skikkelig nydelig gang blei det ja, og koselig med litt grønt også 😊🌹 Du får polstre Datter etter beste evne🏂, og nyte sola🌞 Boka har jeg bestilt for leeeeenge siden📚🤸‍♀️Ha en fin dag 🤗

    10. God morgen. Ja,bok er bestilt og betalt ,så det blir spennende.gleder meg. Nyt dagen med sol ,ha en strålende dag. Og husk og ta vare på hverandre.🌞🤗👏🤩😎

      1. Trist å høre om ditt samlivsbrudd. Det er ikke enkelt. Da er det godt med uforpliktende sex allerede dagen etter med fremmede mennesker. Skjønner godt at du er redd for å bli blokkert og ikke vil chatte her, men hvis du likevel får ånden over deg, er det virkelig noen som klikker inn på disse linkene dine?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg