I løpet av natten har det skjedd mirakler!

Det har vært et sinnsykt kjør gjennom hele natten. Det har vært de dyktigeste jordmødrene du kan tenke deg, men det har også vært folk som har tatt i mot som ikke har fortjent å jobbe med dette i det hele tatt. Det har vært smerter hinsides forståelse, men også gode legemidler som har dempet på de verste smertene; noen til og med tatt bort nesten alle sammen. Det har vært glede og sorg, lammende redsel og et forløsende skrik som man aldri trodde skulle komme.

 

I løpet av natten har det skjedd mirakler! 271.881 fødsler har, i føle Wikipedia, funnet sted kloden over. Det eneste mirakelet som har skjedd her hos oss er at Kjærest (endelig tok til vett i går og) gikk til legen og klagde sin nød over den nesten umenneskelige halsbrannen og spyingen hun har hatt hver natt i flere uker. Hun har vært livredd for å ta noe som har kunnet skade ungen, men i går gikk det ikke lenger. Hun fikk resept på noe som heter Somac og det hjalp! Hun har faktisk, for første gang på flere uker, sover omtrent hele natten.  Herregud så deilig!

 

Hun ligger faktisk og sover nå mens jeg tar meg en kaffe på jobb. Telefonen er konstant i lomma. Plutselig ringer hun. Jeg er faen meg klar!

 

 

 

 

39 kommentarer
    1. Gi kjærest Lovehearts gåtteri. Hjalp som bare det mot halsbrann hos meg. Spist det med alle 4 ungene den siste tiden. Bare en eller to akkurat når man skal sove 😊

    2. Du lurer ikke en nordlenning. Overskriften avslørte at det ikke var skjedd noe hos dere, men en luring – det skal du ha at du er.

      Slimproppen ja. Du har hørt vitsen om den fødende som lå og vred seg i senga. Jordmora spurte om slimproppen var gått. Ja, han gikk nettopp for å kjøpe kaffe😁

      Lykke til når det bærs til men no drefse jeg kallvatn i auan på deg. Hos meg gikk den ei uka før , jeg var så førrbainna på alle som hadde sagt at når den gikk, da var det i gang. Kiss my ass – seneste igang jeg har hørt om…. så si til kjærest at ho ikke skal høre på tull, kjenne godt etter selv stedet. Når det er i gang – da vet ho – sånn var det – sånn skal det være.
      God tur over fjellet freddan👍🏻

    3. Må innrømme at jeg er oppriktig bekymret. Bekymret for dine mest trofaste følgere. Følgere som har gitt utrykk for at du er blitt nærmest et nært familie medlem. Følgere som følger deg minutt minutt fram til den gledelige begivenhet. Følgere som får presentert clockbaits, setter på kaffen og er klar med ekte dypfølte hjerter og gratulasjoner.
      Er bekymret for deres helse, om hvor mye og hvor lenge de holder ut å bli lurt, gang på gang.
      Slemt gjort, er min mening 😉

      1. Jeg er ikke spesielt bekymret. Jeg er overbevist om at mine fantastiske følgere er oppegående mennesker og faktisk syns dette er litt spennende og artig. Tror ikke de føler seg lurt på en dårlig måte. Mulig jeg tar feil, men neppe.

    4. Din luring😄 så bra at ho får sova og sleppa å ha det vondt og ubehagelig. Klem til deko begge ☺️

    5. Spennende, hadde de samme plagene selv.
      Forferdelig, men det går over.
      Lykke til, dette går strålende 🌹💕

    6. Halsbrann er et sant helvete! Jeg er veldig glad for at Kjærest har god effekt av Somac, det blir bra för henne å kunne sove ei hel natt 💖

    7. Du skulle vært sportsreporter, du! Du vet å holde spenninga på topp, helt til lufta går ut av ballen⚽️ Da venter vi spent på neste omgang. Lykke til!

    8. Somac er min beste venn. No kan Kjærest endelig samle krefter til den kjempejobben ho skal gjennom…når lillegull bestemme seg for at han vil ut og helse på mamma og pappa 🥰

    9. Du har så rett! Mirakler skjer overalt på kloden. Så sant som det er skrevet. Og syrenøytraliserende er ett av de mirakler som virkelig er kjærkomment. – du er nå god, da….😉 Ha en finfin dag videre.

    10. Så godt at Kjærest fikk en god natts søvn, det er så viktig nå. Over til noe annet, forleden dag fikk eg igjen venneforespørsel, med et nytt bilde av deg på. Før eg blokkerte, så rapporterte eg dette til Fb. I går fikk eg svar om at de kunne ikke se noe galt med den falske kontoen!!!!

      1. Ellen-Malene
        Rapporterte jeg også, men fikk samme svar som deg. Teit det ikke går an å rapportere på andre måter. Da kan de bare holde på som de vil disse spammerne.

        Asbjørn : Kokkejævelluring! 😉 Gikk på den jeg også ..B-)

      2. Ja, det er jævlig irriterende det der. Jeg har rapportert jeg også og skal gjøre det igjen. “De kunne ikke se noe galt”??? Det er jo mitt ansikt for faen!

    11. No lurte du meg skikkeli😅 venter jo i spenning sammen me dokker 🤗❤ Godt kjærest fikk noe som hjalp å at ho har fått sove, for de trenger ho❤ Ønsker dokker en fantastisk fin dag ❤

    12. Du kan det der me å holde oss i spenning 😊. Somac e en fin ting har vert min venn i mange år,en time før frokost en liten pille,som holder kroniskbetennelse i sjakk.
      Fin og spennende dag te dåkker to 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg