Ikkje bit mæ i ryggen som en jævla pitbull, hvis du fan ikke tør se meg i auan ætterpå!

 

Jeg så han komme gående min vei. Jeg vet veldig godt hvem han er og han vet, åpenbart, veldig godt hvem jeg er. Møtet var uunngåelig. Ingen fluktmuligheter. Jeg stirret han rett inn i øynene de siste mesterne før “sammenstøtet”. Han stirret ikke tilbake, men latet som han ikke så den digre mannen, med blå lue, på 123 ett eller annet kg bare noen meter foran ham.

 

God dagen!

sa jeg så høyt jeg kunne, riktignok uten at folk rundt oss måtte trøste ungene sine pga han gærningen som skrek i korridorene, da vi passerte. Han latet som jeg ikke fantes og gikk bare rett forbi. Jeg tenkte: Er det virkelig mulig? Dette er en mann som virkelig har stått på mot meg på FB-siden “Oppslagstavla i Alta” og, men dette blir bare spekulasjoner, kommentert relativt heftig, anonymt selvsagt, på bloggen ved i alle fall én anledning.

 

Så tør han fan ikke nikke tilbake en gang!

 

Dette skjedde for to dager siden. I dag formiddag møtte jeg på ham faktisk igjen, denne gangen på posthuset. Etter at jeg var ferdig i skranken med mitt, så så jeg at han sto i kø og latet som jeg ikke var der. Jeg måtte jo, selvfølgelig, ta turen innom han på veien og og si

 

GOD DAGEN!

Ingen reaksjon, så jeg trosset smittevernforbudet og vinket bare 50 cm foran ham. Ingenting. Jeg gikk men jeg smålo for meg selv.

 

Hvis du på død og liv skal være så tøff i trynet på Internett og lire av deg både det ene og det andre, så syns jeg med respekt å melde at du i alle fall, i anstendighetens navn, kan hilse på meg. Kritiser meg gjerne, men se meg i auan når du gjør det. Ikkje bit mæ i ryggen som en pitbull hvis du fan ikke tør se meg i auan ætterpå!

 

Det var bare det jeg ville si.

Oppfør dæ!

(Din ynkelige kujon!)

 

(Må bare til min min brors prektige hund at han blir misbrukt i dette innlegget som illustrasjonsfoto, men det var ett eller annet med de ynkelige øynene som jeg mente understreket poenget i teksten. Ellers setter jeg veldig stor pris på min brors hund.)

34 kommentarer
    1. Altså…….. vanligvis kommenterer og leser jeg aldri kommentarer i sånne her blogger….. Selv om jeg leser blogginnlegga!
      MEN… nå må jeg bare….. altså…. nå syntes jeg du er uforskamma mot pitbullen! De er helt fantastiske hunder! og – de angriper ALDRI i ryggen på folk……. det er det bare feige faener som gjør! ( og jada, vi har mange av de her jeg bor også!)

      – ellers … ha en strålende dag 🙂

    2. Altså!
      Hva er det som feiler dere, folkens?
      Hvis nå det Kokkejævel skriver er så forferdelig, grusomt og jeg vet ikke hva, hvorfor i hule heiteste leser dere denne bloggen?

      Er det noen som tvinger dere?
      Ikke?
      Neivel, da syns jeg dere skal ligge langt unna!
      Min mamma lærte meg at hvis man bare hadde negativitet å komme med, ja da holder man smella på seg!
      Kokkejævel, jeg håper du hever deg over smålighetene til disse personene, vi er mange som digger deg! 😊

    3. Skal du leve av blogg så må du kast vekk det kommersielle og evt kommersielle rådgivere.
      Mennesker vil ha noe ekte.
      Det er derfor du nådde fram te folk.
      Men fra Nov/des ble du totalt kommersiell.
      Hva skjedde?
      Og leser du dette eller kun den nyeste blogg?

      Jeg kan godt være ny rådgiver:)

      1. Jeg får hundrevis av kommenterer hver eneste uke og svarer på så mange som tiden min tillater. Nå har du skrevet 4 kommentarer på kort tid. Jeg velger å kun svare på ett av dem 🙂

    4. For like lett som man får følgere
      Så kan man miste dem.
      Du har nådd toppen
      Og nå går det nedover fjellet

      Fordi når set går på å leve av blogg..,,
      Da mister man noe

    5. Kokkjævel du svare kun på kommentaran på det siste innlægget.
      Har skreve mang kommentara på tidligere innlægg, andre også, uten at du svare.
      Det e alltid det siste innlægget som gjeld.
      Det får oss te å tru at du har blitt kommersiell,
      at all innlegg går ut på å behold læsera,
      Ikke mist dæ sjøl, ikke gå i bloggfellen
      Hilsen
      Skuffa

        1. Nei, ikke akkurat en villbass… men ganske respektløst spør du meg.. at du går så langt at du tilogmed bryter smittevernreglene, for en person som så tydelig ikke vil hilse på/vedkjenne seg deg.. hva er egentlig vitsen? Er det ikke bedre å bare heve seg over det?

    6. Fy flate for en plass Alta må være! :O Før jeg begynte å lese bloggen din trodde jeg det var en koselig by.

      Men nå er det et sted spekket med drittsekker høres det ut for.

      Ondskapsfulle på lokale facebook-grupper. Baksnakker, lyver og stjeler.

      Er så utrolig glad jeg ikke bor der oppe 😀

      1. Det er så flott at han omtaler og nedsnakker sin egen by. De fleste spyr av han til slutt.. Det er vel en grunn til han tok inn årene nu, og ansatte en ny. Han har vel mista mange kunder, det har han vel innsett nu. Alta er en flott plass. Det er ikke mere stjeling, baksnakking der enn andre plasser. Synes heller han skulle skrevet om sitt liv, det har han enda mye han kan skrive om. Mye han holder skult for sin ❤ lesere

        1. Forsøk på hva?
          Har en god venninne i Alta, som har invitert meg opp på ferie, mange ganger.
          Har enda ikke vært der.
          Nå har jeg ikke lyst lenger.
          Ikke en gang på en liten ferietur.

    7. Å du synes at du er så mye bedre kokkejævel? Du gjør jo fan ikke anna en å skrive dritt om andre. Sikkert ikke sant halvparten du skriv. Du må vel ha noe å skrive om for å få klikk. Dine lesere er fan heller ikke bedre, det er vondsinnet hva alt dem lirer av seg om det du skriver. Det er til å spy av når man leser alle kommentater fra dine følgere. Dere er jo mobbere hele bundten. Du var nu fan mye å være redd for om man møtte deg på gata. Han avskyr deg sikkert bare, siden han ikke gidda å se på deg, hvist det er sant det du skriver. Husk å lag en blogg om dette også 👍

    8. Hvis du treng bilde av en hund som kan det der med å bølle tøff,så si fra,kan få bilde av han vi har…han hete Bølla,også🤣🤣🤣

    9. Til dæ Anonym,mene det ikke e å henge ut noen når han sier at skal du kritisere å spy ut av dæ drit i komentarfeltet så syns æ å du skal tørre å se vedkommende som du kritiserer på nettet i øyan etterpå! Det e så lett å sitte å spy av sæ masse drit i komentarfeltet men når du treff dæm du spyr ut mot ser du ned,nokka mere feigt enn det vet æ ikke om. Æ sir det igjen,e det rart ongan mobbe? Når voksne som helt fint kan la være å lese blant annet denne bloggen bare må for så å lire av sæ drit? Stå på Asbjørn å vær dæ sjøl!

      1. Rita: se over ka du har skreve, det er spy drit spy drit spy drit og spy drit 😀 Hoho! æ flire mæ førdærva av dæ 😀

    10. Ved å henge ut folk på bloggen din ,tror jeg neppe du blir mer populær. Noe av det jeg tror folk reagerer på er at ting skal tinglyses til hele Norge. Folk går sikkert litt på tå hev av redsel for å bli hengt ut av deg.

    11. Glem aldri at misunnelsesdriften er alltid og for evig større enn kjønnsdrifta. Og skulle kjønnsdrifta være i ubalanse…, ja da går man nu bare rett over på misunnelse. 😍😍

    12. Skal tru om det ynkelige mennesket har såpass sjølinnsikt at han skjønner at han har bæsja på dasslokket? Æ tvile faktisk…..

    13. Haha😂tenkte det når eg såg bilde av hunden….aldri i livet! Ikke farlig i det hele tatt🥰🐕

    14. De øynene der er ikke ynkelige – de er snille og hengivne. Din brors hund ser aldeles nydelig ut! 🐶
      Veldig dårlig illustrasjon…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg