Informasjon om innleggelse

Reklame | Kokkejævel

“Vi mottok 03.06.21 henvisning fra overlege Jens Munch-Ellingsen, Universitetssykehuset Nord-Norge HF, datert 03.06.21

Du kan få tid for innleggelse ved Tromsø, Nevrokirurgisk avdeling Universitetssykehuset Nord-Norge rundt UKE 35 2021.”

 

 

Endelig skal jeg få leve igjen! Slippe å trøkke i meg kjemikalier med tre timers mellomrom i hele min våkne tid for å klare å holde meg oppreist. Folkens, er ikke dette helt fantastiske nyheter? 😀

 

 

 

Har du forresten husket å forhåndsbestille svaret på menneskehetens kanskje aller største gåter?

Hvis ikke gjør det HER HOS ARK

Når du forhåndsbestiller får du den selvfølgelig signert av sjølvaste, og i tillegg sparer du 50 kroner pr bok sammenlignet med butikkpris. Dette er jo gjerne en bok man kjøper flere av i gave til barn, slekt og venner, så det kan fort bli noen kroner å spare.

Rabatert pris er 349,-

(Bokhandlerpris og (etter hvert) i min egen nettbutikk er 399,-)

 

(Om jeg kommer til å linke til boken i alle blogginnlegg framover? Godt spørsmål! Hva ville du gjort hvis du hadde gitt ut en bok?)

 

Lag en helt fantastisk lørdag! 😀

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

 

 

14 kommentarer
    1. Så bra at du nå har fått en ca.dato og forholde deg til! 🥰 ønsker dere en riktig god helg 😎 Ang. boka; fortsett med å la oss få en «trykk her» 👏

    2. DEtte blir nok bra. Har sjøl hatt den operasjonen for tre år sia. Heim samme dag, fjelltur dagen etter!

    3. Lykke til.. dette går bra i følge min nyopererte gode nabo. Operasjonen tok 45 minutter, vedkommende fikk reise hjem samme dag. Ingen behov for rehab. Suksessraten er svært høy. 90% av pasienter som opereres for prolaps får et veldig godt resultat 😉

    4. Det blir bra 🙏🙏 hadde jeg skrevet bok så hadde jeg linket til den overalt så klart, so go nuts. DET fortjener du! Ha en god helg 🙂

    5. Så bra at du endelig har fått en dato!!!
      Jeg har veldig god erfaring med operasjon av prolaps, på UNN.

      Den siste var rett og slett piece of cake, ble operert i de 3 nederste nivåene. Smertene var borte da jeg våkna, oppe og gikk med en gang jeg var våken nok. Har ikke hatt noen form for plager etterpå.

      Er blitt operert for det samme i nakke/brystrygg, i 8 nivå (c3-th3) Det var en litt annen historie siden smertene og spasmene ikke ble tatt på alvor før jeg ikke kunne gå lenger. Men har mot formodning klart å trene meg opp igjen, til tross for varige skader.

      De er superflink på nevrokirurgen og har masse erfaring med denne type operasjoner.

      Masse lykke til!!! Det blir knallbra!

    6. Lykke til med operasjonen. Har vært igjennom akkurat det samme og det er helt fantastisk deilig å slippe di smertene. Var oppe samme dag å gikk med preikestol , men det som va best var at smertene var borte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg