Isolert og sengeliggende på 2. døgnet


Helt stille i huset. Lillebror er i barnehagen og Konemor er i nettbutikken for å pakke og sende de ordrene som har kommet inn mens jeg har ligget her og okket og akket meg.

 

Svaret på koronatesten var dessverre negativ. Hadde håpet jeg hadde fått det og blitt ferdig med møkka, men neida. Jeg er nok bare velsignet med en god gammel forkjølelse.

For andre dag på rad ligger jeg altså her, uten korona, men likevel sengeliggende. Jeg kjenner sykdommen sakte ete seg innover i lungene, så jeg har verken krefter eller spesielt lyst til å sprette opp å gripe dagen. Jeg blir her.

 

Dere skal ha så mange slags takk for alle lykkeønskningene dere har skrevet til meg. Utrolig hyggelig og jeg setter veldig  stor pris på det. 🙂

 

 

Nå skal jeg sove igjen. Orker ikke se på tv en gang. Ønsker dere alle en nydelig dag!

16 kommentarer
    1. Masse god bedring 😘Det går nok over, skal du se! Bare hold dæ under dyna så lenge som mulig og nyt at du ikke har ansvar for hverken restauranten, butikken eller ansatte. Rett og slett bare pleie dæ sjøl😉

    2. Ingen vits i å tenke at man vil bli ferdig med corona, for man bli smittet igjen og man vet aldri hvordan kroppen vil reagere på viruset. Hardt nok med manflu! God bedring!

    3. Manflu er tøffe greier gitt🙈
      Riktig god bedring til deg,og all sympati til konemor,som har enn såå syk mann🙈😂

    4. Masse god bedring til deg 🙂 Innfluensaen som går nå kan være ganske hard den også, håper du snart er på beina igjen 🙂

    5. Tror du skal være glad for at det IKKE er covid! Hilsen en som fortsatt sliter med ettervirkninger, over 9 måneder etter sykdom. I ditt virke ville tap av luktesans og smaksans kanskje passe enda dårligere enn hos meg? Gid bedring.

    6. Akkurat ferdig med en omgang influensa (var vaksinert mot det og) som ikke gikk over før jeg fikk bronkitt. Noe skikkelig herk var det for ei gammel kjærring. Men det gikk over det og. God bedring. Tøft nok mens det står på, men du kvikner til igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg