Ja, jeg holder inn magen!

Skjønte det vel egentlig før jeg kjempet meg med livet som innsats inn i buksa, men full av håp som jeg alltid er så tenkte jeg at det kanskje ikke var så ille som jeg fryktet. Det var det. Blir ikke dress i år. Ferdig snakka.

 

Har kommet enda litt mer tinesnø i løpet av natten. Bekymrer meg ikke. Det jeg er redd for er Kjærest sin reaksjon når hun ser at jeg glemte å ta inn putene i går kveld. Hun kommer til å bli rasende. Mulig dette er det siste dere hører fra meg. Følg med i nyhetene og en kokk fra nord som er avlivet på nasjonaldagen og dumpet i fjæra. Samboer har status som mistenkt.

 

Neida, tror ikke det. Hun har ordnet bordet klart til til frokost. Vi skal spise litt før vi kjører og ser på Datter som driller. Siden drar vi til svigerfar for bjørnebrunsj. Han fikk en bjørneribbe av meg i julegave og den skal han langtidsteike i ovnen så den blir mør og saftig. Blir spennede. Har bare smakt bjørn en gang før, på en personalfest for mange, mange år siden, men da var jeg full og husker egentlig ikke hvordan det smakte.

 

Nei, gratulerer meg dagen folkens! Skal stikke en kjapp tur ned på jobb for dagsoppgjør og varebestilling før jeg drar hjem og mekker frokost. Måtte dagen bli god for dere alle, både med og uten dress.

 

Ha en nasjonalistisk dag!

 

 

17 kommentarer
    1. God 17-mai til dere alle 🇳🇴
      Det er helt vanlig at dressene krymper i klesskapet, har jeg hørt 😉 Meeeen, det finnes jo fabrikker som lever av å lage dresser så det er null stress 😎

    2. Så fikk man flirt i dag også!
      Ha en fin 17. mai alle sammen, og slepp dæ laus med mage og «alt» 😅

    3. Go 17 mai feiring. Må pynte seg litt syns jeg, det er tross alt nasjonaldsgen, for de om en bare er hjemme.
      Eller vi skal på middag til mamma til svigerdatter, så må nok finne fram blåkjolen,. Det blir hyggelig.
      Ønsker alle en fin dag🇧🇻🎈

    4. Trur det hadde passa bra m scooterdress her i allefall. Ha en fin 17 mai med eller uten dress 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

    5. God 17.Mai til dere 🇳🇴
      Tenker det er flere der ute som er glad for å slippe å tvinge seg inn i for trang dress eller bunad 😜
      Bjørnesterk høres spennende ut😉
      Nyt dagen😃
      Jeg venter på en russegutt som forhåpentligvis snart dukker opp.😜Klokka er 0700😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg