Ja, jeg innrømmer det! Jeg er stolt som faen (unnskyld, stolt som bare rakker´n)!

Reklame | kokkejævel.no

Sorry altså, men de kan se hva dem vil, men når en av landets største bokkjeder, ARK, velger å bruke MIN bok i sin høstkampanje så er jeg stolt som en hane. Den er ikke landets mest solgte denne uken, men den har VÆRT det og det holder egentlig for meg. Tipper den kommer til å ligge under noen hundre, kanskje noen tusen juletrær også. Jeg klarte det! Fikk det til. Jeg er glad!

 

Kjærest er ute og kjøper en hylle. Til. Vi “nester”. Bare uker igjen nå og jeg lyver hvis jeg sier at alt er klart. Jobbsommeren har krevd sitt, fra oss begge, men nå sier magen at “HEI, JEG KOMMER SNART, VÆR KLAR! HÆ, HAR DERE IKKE EN GANG STRIKKET HENTESETT TIL MEG? ER DERE IKKE GLAD I MEG, SNUFS, SNUFS! DERE VET JO HVOR MYE VI BABYER BRYR OSS OM HELT UNIKE HENESETT SOM INGEN FØR HAR BRUKT. HVIS VI IKKE FÅR ET HELT NYSTRIKKET SÅ ENDER VI OPP UGIFT, UFØRETRYGDET OG UGLESETT, GARANTERT!”

 

Ja, dette siste var et aldri så lite stikk stikk til Kjærest. Vet ikke om det var så lurt egentlig. Kjenner jeg gruer meg litt til hun kommer hjem og leser dette. Kanskje jeg bare går ut i uteboden og blir der noen dager?

 

 

Forresten, hvis du vil kjøpe boka mi, enten til deg selv eller som gave til andre, så kan du gjøre det HER. Da får du signatur fra BÅDE Kjærest og meg og du kan også, hvis du vil, få en helt spesiell hilsen. Alt dette uten tillegg i prisen 🙂

 

Vi smattes!

 

 

 

 

15 kommentarer
    1. Får håpe det går bedre med boka, ser du er blitt borte på listen nu både på Ark og bokhandelens …..

      1. Forstår du er misfornøyd, men jeg er VELDIG fornøyd! Av 3000 nyutgitte titler, samt de som kom ut i fjor, så er det ikke alle som kan være på topp 15 hele tiden. Jeg har vært på 1. plass og er glad for det. Nå selger jeg masse bøker nettbutikken min, og tjener bedre på det, men disse vises ikke på noen liste 😉

    2. Tøff du som nevner på manglende hentesett her. Innen uka er over har dere nok fått minst sju – og det i tillegg til det som Kjærest sikkert har planer om å strikke sjøl 😊
      Dåpskjole da – har dere det?

    3. Var i Alta på gospelkurs sist helg. Måtte selvsagt innom Kokkejævel både for maten og boka. Vet at Ark selger den, men måtte ha den signert. Hverken maten eller boka svikta. ❤️

    4. Hentesett ja. Det strikker Kjærest fort fiks ferdig mens ho er innlagt, så NULL stress. 😁 Bare å slække helt med den, du! 😅

      Du kan heller passe på at ho pakker fødebagen sin du! Anbefaler IKKE å vente til vannet går. Jeg mener altså bokstavelig talt MENS vannet bare flommer ut. Kort fortalt veldig upraktisk!

    5. Nr 1 fikk nytt hentesett. Nr 2 skulle bruke hentesett etter nr 1 men det passet ikke og samboer måtte kjøpe en fleecedress i større størrelse på klesbutikk samme dagen som vi dro hjem fra sykehus. Nr 3 fikk nytt hentesett. Klok av skade etter at nr 2 var litt større enn nr 1 så fikk hun hentesett i større størrelse, men hun igjen var så liten at hun hadde passet hentesettet til nr 1 🙈 men det var ikke med på sykehuset og pga corona ig andre greier fødte jeg alene og kjørte egen bil hjem alene med mini så ingen kunne handle noe mindre til henne i forkant av hjemreisen🤣

      Lykke til med nesting og det som skjer fremover.

    6. Hentesett eller ikkje. Det viktigste er at alt går fint med mor og barn. ❤️ Klær blir det alltids en råd med. Kos dokker masse i lag og gi hverandre kjærtegn og nyt det. Æ e visst evig romantiker. Ha en fin kveld. 😘

    7. Anbefaler boka på det sterkes den var kjempe bra .den må dere lese folkens. Kjæresten har nok gjort ferdig hente sett. Ho e jo så flink med håndarbeid.ønsker dere en fin kveld. Håper du ikke må ut i (snekker) boden.👏🤩🤗🌻🌹🌼🌞🦋🤠

    8. Hentesett?! Det hadde jeg til mine tvillinger. Den ene fikk bli med hjem etter to uker, den andre etter vel en mnd. Men ho som kom året etter fikk jeg ta med hjem etter noen dager- uten nytt hentesett. Lykke til, med eller uten nytt sett.
      PS: Boka var spennende!

    9. Hentesett. Der kjenner jeg meg ikke igjen 🙈
      Tror mine unger kom hjem i et eller annet halvveis tilfeldig som var passe stort, sannsynligvis arve-klær…

    10. Det er mange fine hentesett og få kjøpe og, så ikke fortvil, behøver ikke være hjemmestrikket, jeg begynte og strikke til min sønn, men min mor måtte overta, men det er noen år siden nå, og jeg ser mange fine så man kan kjøpe.

    11. Anbefaler boka di på det varmeste!
      Begynnelsen var sterk, jeg måtte ta flere pauser før jeg kom igjennom de første kapitlene.. Det ble både latter og tårer, også oppskriftene da! Nå står boka på kjøkkenbenken og der hører den hjemme.
      Ha en fin kveld i uteboden 😉 Vil tro dere blir ferdige med det som er viktigst i tide ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg