Ja, jeg sender sørover!

Reklame | Kokkejævel.no

Endelig har jeg fått inn såpass mye tørka reinkjøtt at jeg kan selge det i nettbutikken! Er ikke det fantastisk nå like før jul? Det finnes vel ikke noen bedre presang å verken få eller gi bort i julegave enn en eksklusiv delikatesse fra Nord.

 

Som dere ser hadde jeg kyndig hjel fra fødestua da jeg pakket og veide kjøttet 😉

 

Alle pakkene er på ca 100 gram. Tåler dagevis i romtemperatur og ukesvis i kjøleskap, men oppbevares aller best i fryseboks inntil de skal spises eller gis bort.

 

Bestill tørkakjøtt av rein HER

Eller, hold dere fast, DER

 

Del gjerne innlegget hvis du bor “søraførr” 🙂

25 kommentarer
    1. Lise det stopper ikke på beregningen av kg prisen hos meg synes du er rett og slett frekk på måten du svarer på.
      ja jeg klarer å regne ut kg prisen på dette jeg , ikke noe problem.Og ser at prisen blir avrundet til hele kroner når jeg regner på hvor mange gram det er i pakken. Når det ikke er like mange gram i pakken så blir ikke prisen lik på hver pakke.

    2. Lise, om du trykker på teksten “Kjøpsvilkår” nederst til venstre på siden får du alle opplysninger du trenger. Akkurat som på alle andre nettbutikker.

    3. Solveig, hvis du vet hva kg prisen er så kan kanskje du også klare å regne dette ut selv? Men det stopper kanskje der… Det mangler opplysninger om det jeg etterspør som er vesentlig for oss som ønsker å bestille.

    4. Hva i himmelens navn? Nettsiden hvor vi kan bestille reinkjøtt må være noe av det mest dustete du noen gang har laget! Skiller på 1 og 2 gram og 1, 2 og 3 kroner. Uff og uff, pinlig. Trodde endelig dette var seriøst. Fraktkostnader? Hvordan leveres dette, leveringstid, osv??

      1. Lise det er vel veid og priset i butkkens hans så det er vel slik dersom du hadde kjøpt det i butikken. Kg pris og veid så blir det slikt. Skjønner ikke problemet ditt

        1. Hei. Hvorfor svarer du ikke ordentlig, selv om Lise er litt frustrert? Og, hvorfor publiserer du kommentarer som trakasserer Lise? Sånt virker å være en greie på denne bloggen, ja, det at du faktisk lar dine følgere få lov å kaste seg over den/de som ikke vender kappen sin «riktig vei».
          Håper du for fremtiden svarer opplysende og ikke arrogant og nedrig slik som i dette tilfelle.

          Sjekk ut denne linken; https://kjerringtanker.blogg.no/

          1. Jeg har rett og slett opplevd for mye til at jeg gidder å svare “skikkelig” på ufine kommentarer. Hvis “Lise” snakker til meg med folkeskikk, så svarer jeg med folkeskikk tilbake. Enkelt og greit. Ser ingen som har trakassert denne “Lise” i mitt kommentarfelt, men registrerer at flere har reagert på den ufine tonen hennes. Kan man forresten trakassere et anonymt nick? Jeg tror ikke det. Hva linken din angår så ler jeg meg i hjel over ironien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg