Ja, ryktene om at jeg har svindlet dere er riktige. Unnskyld!

Reklame | Kokkejævel.no

I min nærmest psykelige iver etter å karre til meg mest mulig jordisk gods og gull, så har jeg rett og slett kommet i skade for å prise Kokkejævelkaffen for høyt. Jeg vet ikke hva jeg har tenkt eller hvordan det har skjedd då jeg pristet den til 169,-, men den riktige prisen er i alle fall 149,- pr pose. Hver pose er 250 gram.

 

Nei, det er fortsatt ikke billig, og det er heller ikke meningen. Dette er en eksklusiv gavekaffe som er så god at jeg har satt mitt navn på den. Bønnene er fra småfarmere i Brasil og de blir etter sigende godt ivaretatt og betalt. Bønnen brennes så her i Alta på Jørgensen kaffebrenneri. Dette er kaffe slik jeg aller helst vil ha den 🙂

 

De av dere som har betalt for mye for kaffen skal selvfølgelig få penger tilbake. Send bare mail til [email protected] med pengekravet. Merk mailen med “Kaffesvindel”.

 

Hvis du vil ha denne utsøkte kaffen til riktig pris så bestiller du den bare HER

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Kaffesvindler

 

18 kommentarer
    1. Trolig grunnet i en svakhet/nedrighet jeg har som menneske, begynte jeg umiddelbart å finkjemme kommentarfeltet for å se om det var noen som hadde gjort krav på den 20 kroningen på rent instinkt *haha*

    2. Det er lov å prise varer høyt, og så blir som regel salget deretter. Å kalle det svindel er dine ord, jeg kalte det svindyrt. Jeg synes fortsatt at det er nettopp det, og samtidig vet jeg at jeg finner den beste kaffen etter min smak til en fjerdedel av din kaffepris. Så er det jo dette med avanse da. Hvor mye du har ganget opp innkjøpspris er din sak.
      I noen innlegg har du brukt formuleringer som bruk av løgner til dine lesere, og så beklaget i ettertid, og nå har du etter eget utsagn svindlet også. Det er voldsom retorikk, og spørsmålet er om det er veien til tillit som kjøpmann. Ditt valg.

      1. Æ trur du tar sæ en kaffekopp, puste litt me magen. Og så skrolle du bare videre, du treng ikkje kjøpe kaffen hannes om du ikkje vil, vet du. God helg.

        1. Min mann betaler glatt noen ekstra kroner for god kaffe!! Selv drikker jeg veldig lite kaffe og når jeg vil ha en kopp foretrekker jeg GOD kaffe – og den koster!

    3. Sånn flaks, og helt utrolig at de fleste ikke vil ha igjen pengene! Hvem skulle vel trodd det????? 😉 Hehehe 😉

    4. Du bare fortsetter svindelen ser jeg, med å oppgi en helt tullete e-postadresse! Det ligner for så vidt på gavmild, og det er kanskje det som er poenget?

      Nei, skjerp deg, selv om det er fredag. 🙂

      1. Det er liksom ikke første gangen han har en skriveleif i teksten sin da, ta deg sammen selv du, og god helg! 😊

      2. Men i all verden?? Snakk om å tro det verste så fort man har mulighet til det!! Jeg skal være ærlig å si at jeg tror det verste om deg som skjuler deg bak anonymitet for å kritisere! Alle kan gjøre bommerter, sikkert du også. Så fint at Kokkejævel både tør å gjøre feil -og si noe om det! Det er mange som ikke har den GODE egenskapen 😊 Applaus fra meg til deg, Kokkejævel👏🏻👏🏻

        1. Det forstod jo jeg også. Herregud, det var et forsøk på å være morsom. Men æ var visst et nek, også på det området. Unnskyld. Unnskyld. Unnskyld.

    5. E jo en av de som er blitt «svindla», men jeg gir no katta i de 20 kronene. Så det e ikkje nokka å bry seg om. Men veldig bra at du orienterer på denne måten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg