Jeg burde vel egentlig ikke fortelle dette så tidlig

Reklame | Hoftepluss

Jeg vet jo hva jeg risikerer. Hundrevis av meldinger fra fjern og nær som spør etter pris og om jeg sender. Likevel velger jeg å gjøre det nå, for etterpå er jeg trolig for opptatt. I dag får jeg endelig inn tørka reinhjerter igjen! Får ikke ubegrensede mengder, trolig er jeg utsolgt enten i løpet av dagen eller i morgen, så anbefaler deg å komme tidlig.

 

Det samme kan jeg si om Varanger-rekene. Store, saftige og sprø i skallet. Superferske. Kommer neppe til å holde ut dagen, selv om jeg hadde håpet jeg skulle ha noe å selge i morgen også. Fikk ikke inn så mye som jeg ønsket. Kom tidlig.

 

Og gjett hvem som blir med som rekeselger i dag! Det er så artig når hun vil bli med meg på jobb. De har mat og helse på hjemmeskolen i dag, men rekesalg er jo både matnyttig og helsebringende, er det ikke?

 

 

Ha en rektig hjertelig dag!

 

(Prisen er 1399 pr kg for hjertene og jeg har ikke nok til å sende 😉 )
(Helt ferske Varanger-reker tar jeg 140 kr pr liter for)

 

 

13 kommentarer
    1. Jeg elsker reker. ( Så sånn er det )

      Det var en sommer i 1975. ( Var det vel )

      Min søster og jeg, vedda på hvor mye reker jeg kunne putte opp i min rumpe. ( Så sånn var det. )

      Og da klarte jeg å putte 76 reker opp i rumpa, og det var ganske deilig. Vil jeg si.

      Min søster ble kåt av dette, fordi musa hennes ble skummlagt, vil jeg si.

      Så sånn er det.

      Bare noe jeg tenkte på.

      Men men.

      MvH Baron Erik Ribsskog

    2. Har akkurat vært og kjøpt reker jeg også og gleder meg til middag i dag😊. Men først må jeg reke gatelangs på dagens trimtur (fornøyd med eget ordspill 😂). Ha en riktig så fin helg sammen med dine

    3. Lykke til!
      Må da være glimrende mat-og helse-erfaring for Datter! 🌞😄
      Ha en fortreffelig god salgsdag! Hilsen “avdanket” lærer 😄

    4. Jeg er mat og helse-lærer og skulle ønske alle kunne ha en ferskvaredisk å jobbe i. 😂 Kjør på. 💪 Si endelig ifra hvis du plutselig føler for å sende tørka rein til en Finnmarking på Østlandet. 😉

    5. Ser fristende ut begge deler. Flott at Datter vil være med. Kanskje blir det kremmer av ho også. 👌😁 Ha en nydelig dag. God helg. 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg