Jeg er så glad i ham!

Han pleier å sende meg sanger. Tekster som forklarer situasjonen. Rytmer fra en annen generasjon. Stor visdom forkledd i gatespråk. Jeg er så glad i de sangene. Både for å få et innblikk i tankene som tenkes, men også, og kanskje aller mest, fordi tankene sendes til meg. Fra ham. Nesten daglig snakker vi med hverandre. Ikke på telefon som regel, men på messenger. Jeg er så glad for de meldingene. At de er så hyppige. Det er slett ingen selvfølge med så mange meldinger. Enkelte dager er det de som holder meg oppe.

 

Nesten daglig snakker vi med hverandre. Ikke på telefon som regel, men på messenger. Jeg er så glad for de meldingene. At de er så hyppige. Det er slett ingen selvfølge med så mange meldinger. Enkelte dager er det de som holder meg oppe.

 

Om ikke veldig lenge møtes vi igjen. Tror du jeg gleder meg eller?

 

 

11 kommentarer
    1. Har sagt det før, gjentar det, du har fått jobb på dagen på desken hos SE&HØR. Alle trodde selvfølgelig at denne clicbaiten var gjesteblogg fra den som alle tenkte på var, du er flink 😉

      1. Job, hvorfor skriver du at alle tror det er en gjesteblogg??? Har ikke sett noen andre enn du som trodde det. Tenk å være så teit.
        Prat for deg selv, og ikke for alle oss andre. Du er et ekkelt menneske.

    2. Han er Virkelig en flott kar! Førr en fighter!💪 Musikksmaken deler vi ikke, men vi er alle på forskjellige plan i livet❤️ Ønsker dere et fint samvær når det måtte inntreffe🙏🙌 Mulig jeg bommer helt. Men bare en jeg tenker på når du skriver dette. Så det får så være😅

    3. Er det babyen som kommer i oktober? det er sikkert bare du som skjønner dette, og ja, jeg vet du gleder deg, uansett hva.🌹🌹🌹🌹

    4. Nå ble jeg veldig nysgjerrig, kan det være en av dine sønner? håper vi får fasiten senere, men sikkert en som det blir fint og møte.🌹🌹🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg