Jeg er så nervøs nå at jeg er kvalm!

Arkivfoto

Helt ærlig har det vært en helt jævlig dag. Jeg er så nervøs nå at jeg er kvalm. Begynner virkelig å kjenne på nervene i forkant av den bokutgivelsen neste fredag. Ja, forhåndssalget har vært veldig bra, men det betyr jo ikke at boka totalt sett blir en suksess.

 

Det utgis ufattelig mange kokebøker hvert eneste år, og selv om jeg vet at min bok ikke er en typisk “hyllebok”, men en bruksbok som enormt mange mennesker, unge som gamle, hadde hatt god bruk for, flere ganger i uka, så er man liksom avhengig av flaks for å “treffe” markedet hvis man ikke er kjendis. Og jeg er ikke kjendis. Ikke en gang i nærheten.

 

Nok boknerver! Det er helg (halleluja) og den skal (nok en gang) fylles med kalorier, juhu. Jeg har nemlig inngått en avtale med en leverandør med en absurd god airfryerog på søndag kan du lese om denne. Dere aner ikke hvor mye godt jeg har laget i den i løpet av uken som har godt. Det skal mye til for at jeg blir imponert.

 

(Bare spør de stakkars damene som sitter i Kagge forlag og prøver å muntre meg opp og overbevise meg om at forhåndssalget er bare “helt sinnsykt bra” og “nesten ingen selger like mye” og “bare vent til høsten og julesalget”… ha ha ha)

 

Konemor og Lillebror er på senteret og kjøper nattdrakt. Med høsten kom kulda og Lillebror er jo snart like stor som mora, så da må det nattklær til. De er nok snart tilbake, for ser klakka har passert seks. Da er det normalt bare kvelds og natta etterpå.

 

Vi gæmliser, (Konemor og meg) skal prøve å kose med god airfryed mat og en god serie. Ikke bare litt god, men skikkelig god. Hun er ikke så veldig kresen, for hun strikker når hun ser, men hvis jeg skal bruke titalls, kanskje hundretalls, timer foran skjermen, så det gi meg noe mer tilbake enn at klokka går. Kom gjerne med tips!

 

Folkens, riktig god helg!

 

 

24 kommentarer
    1. Dips på NRK – hysterisk gøy og fjasete
      We are ladyparts på NRK – gøyere en du skulle tro
      Veep på HBO – også absurd morsomt
      What we do in the shadows på HBO – funny
      Bonusfamiljen på Netflix – morsomt nok og fin
      Rita på Netflix – gøy
      Borgen på Netflix- spennende, interessant, kvalitet

    2. Seal Team på Viaplay. Sinnsykt bra serie som er laget om spesialstyrkene til USA. Fått veldig bra feedback på bakgrunn av at det er veldig realistisk, og at det skildrer livet til de som ofrer sitt eget liv for at du og jeg skal være trygg. Anbefales!

        1. Nei.
          Jeg er en helt vanlig leser.
          Den som er ufin her er kokken som bruker et bilde av seg selv, oksygentregende og helt tydelig under medisinsk, relativt avanser behandling.
          Det har bare ingenting med temaet i blogginnlegget å gjøre og er kynisk bruk av virkemidler for å oppnå lesere.
          Helt utrolig ufint er det.

    3. Bare så du vet det, det er en kunst å strikke samtidig som man ikke har øynene på strikketøyet. Jeg kan ikke. Og jeg har strikka i 50 år, minst. All kredd til henne 👍

    4. Gratulerer med bra forhåndssalg, jeg er en av dem🙌🤩 Gleder meg til å teste og smatte😘😋 Papirhuset, Outlander, Broen, Quick sand, Breaking Bad er noen av de jeg husker umiddelbart 👍

    5. Lykke til med salget! 🙂 Se på NRK – der ligger utrolig mange fine serier og dokumentarer og fine hageprogrammer.
      Har du HBO så se The White Lotus.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg