Jeg er så stolt!

Reklame | Kokkejævel.no

Jeg er så stolt over hva vi har fått til på bare fjorten dager! Det har vært, og fortsatt er, enormt mye arbeid, men nå begynner vi å få kontroll, både over hvilke varer som er verdig en plass i butikken, men kanskje viktigs av alt; kontroll over varelageret. Selv om det kommer inn nye varer hver eneste dag, så har vi nå (nesten) kontroll over hvor mange, og hvor mye som kommer og som selges. Deilig!

 

Her er NOEN eksempler hva du finner i nettbutikken , og husk at ALLE produktene er håndplukket av meg gjennom 20 år med beinhardt fokus på kvalitet. Direktelinje til netthandelen finner du HER

 

Tørka reinhjerte bestiller du HER

 

Røkt & tørka reinhjerter bestiller du HER 

 

Mydland sine sagnomsuste fenalår bestiller du HER

 

Nyhet! Frans Josef tapaspølse, også denne fra Mydland i Tromsø. Kommer i flott gave beholder. Skjær i skiver og fres noen sekunder i stekepanne. Eller på pizza . Suveren til tapas. Himmelen kan vente, maten er servert! Bestilles HER

Håndlagde sjokoladekalender med 24 forskjellige fantastiske smaker laget av legendariske Sjokolade-Camilla i Alta. De smaker faktisk bedre enn de ser ut og det er smått utrolig bare det. Bestilles HER

 

Hvor ofte kjøper du reinsteik røkt på gammelmåten, men med moderne hjelpemidler. Vakumert og dampet til soiseklar kjernetemperatur. Fantastisk julemat! Bestilles HER 

 

Og røkt havlaaks fra Norges desidert beste på fiskemat og røyking av fisk. Ulf Krane er en mann det bare blir født ÉN av i hver generasjon. Bestill HER

 

Dere fatter tegninga. Masse , masse gode lokalprodukter til relativt fornuftige priser. Målet mitt er å bli Norges desidert beste netthandel, og jeg tror sannelig ikke jeg er så veldig langt unna for å være helt ærlig. Sjekk ut selv  HER

 

Takk for meg!

Og tusen, tusen takk til Svigermor som har vært her fra middag til kveld de siste dagene. Uten deg hadde dette blitt veldig mye for oss. Lillebror krever, med rette, enormt med tid. Da er du god å ha. Tusen takk!

31 kommentarer
      1. En av hundre kunder har dette problemet og vi har gitt beskjed til vår nettbutikk-leverandør, Shoplabs, og de finner ikke noe feil. Skru av maskinen/telefonen og prøv en gang til 🙂

    1. Så mye god mat på nettbutikken.Beste måten og handle på nå i corona tiden og ellers også, gir også tid til og planlegge på lang sikt.🎄

    2. Fantastiske varer fra Stensaas, min kortreistlevrandør, du burde ta inn mer derfra 🙂

      Just say!

      Fantastisk hva du får til 🙂

      1. En reise for en reinsdyrsteik på 2700 kilometer tur retur Røros Alta er sikkert ok for modningen kanskje, som Konjakk 😉

    3. Veldig bra, Norges største reklameblogg med 95% reklame, produktnyheter, og så lite som 5% babynyheter.
      Gjentar, veldig bra, du har tatt til deg litt, kunne lett vært omvendt 😉

      1. Hadde faktisk glemt å merke innlegget med «reklame». Så det ikke før nå i morges. Overraskende at du ikke har skrevet en harmdirrende kommentar om det 😂

        1. Det var et velment hint, som du tok. Som Norges største blogger glemmer man ikke å merke med reklame. Ganske utbredt i blogguniversets barndom. Spesielt dette med content marketing, innholdsmarkedsføring på norsk.

          Kortverson til uvitende: Content marketing handler om å eie i motsetning til å leie en medieplattform. Det er en markedsføringsteknikk som går ut på å produsere innhold som er av interesse for personer som bedriften ser på som potensielle kunder.

          I markedsføringsloven paragraf 3 står det tydelig og greit : ” Innholdsmarkedsføring skal utformes og presenteres slik at det tydelig framstår som markedsføring” Altså tydelig merkes. For å skille mellom børs og katedral. Og ikke lure leseren med en clickbait og bilde som har en avstand som herfra til månen mellom denne og innholdet.

          Fair Play og liket for loven er viktige prinsipper. Det finnes tusenvis av småskalaprodusenter, gårdsbutikker og spesialforretninger som ikke har økonomi til å annonsere flere ganger for dag til titusenvis av potensielle kunder.

          1. De kan sende vareprøver til meg og jeg kan vurdere om kvaliteten holder mål til å få en plass i min nettbutikk. Og jo, jeg glemte det faktisk på ordentlig. De gangene jeg ikke merker er fiordi jeg mener jeg holder holder meg innenfor lovens krav, men det er klart, hele meg er jo eneste stor gråsone

        2. FREKK FREKK FREKK! Du er fan ikke sann…. Ja du kaller jo deg selv JÆVEL og det må vare akkurat hva du er!!!!

          1. Til Rikke. Frekk ? Tror mange med meg er rimelig lei av denne personen som skjuler seg bak navnet Job og som rett og slett plager denne bloggen med all negativ kverulering der han eller hun finner en mulighet. Hadde dette vært meg ville jeg blokkert vedkommende. Synes ikke Kokkejævel er det minste frekk, han svarer godt for seg selv om bloggplagern Job gjentar seg selv til det kjedsommelige. Igjen og igjen og gjesp.. igjen….

        1. Du er så satans frekk med hvordan du svarer noen ganger….. Jeg skal le godt når det biter dæ i ræva! Du vet karma…..

    4. Takk sjøl , jeg koser meg og har det morsomt i meget hyggelig selskap med deg, kjærest og Lillebror🥰

    5. Nå har jeg bestilt boka di og litt annet snacks. Må jo hjelpe deg så boka selger😀
      Leser bloggen din hver dag, og elsker den. Håper jeg får en liten hilsen i boka😀
      Du skriver så levende, og har så god humor.
      Hilsen Beate

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg