Jeg gir meg på topp!

Vi går, heldigvis, noen ekstremt hektiske dager i møte på jobb nå, og det kreves så mye av meg, både psykisk og psykisk, at mine dager som toppblogger herved er talte.

 

I over et kvartal har jeg holdt meg på topp 3, med et par gjesteplasseringer på fjerde og femte. Over en million ulike mennesker har lest en eller flere av mine bloggposter i løpet av denne perioden. Det har naturligvis krevd enormt mye arbeid fra min side å produsere så mye stoff at jeg kunne fylle 2-3 innlegg om dagen med, for meg, meningsfylt innhold.

 

Jeg har stått opp klokka halv fire/fire hver dag for å skrive morgenbloggen. Lunsjpausen har blitt brukt til blogging, og på ettermiddagen/kvelden har jeg lagd et eller annet digg som jeg har kunnet gi dere oppskriften på. I tillegg skjer det ting i livet mitt som jeg ikke kan skrive om, men som tapper meg for så mye krefter at jeg rett og slett er nødt til å ta meg en aldri så liten pause. Selv jeg har en grense på arbeidskapasitet.

 

Kommer selvfølgelig ikke til å slutte å blogge, så langt derifra, men jeg kommer til å trappe kraftig ned. Det har ikke vært noen hemmelighet at det har vært viktig for meg å bevise at også tett mann, 42, kan holde seg i toppen i månedsvis i strekk, men nå har jeg liksom bevist det da. Sønn er stolt, jeg er stolt og jeg tror faktisk at mange av dere også er litt stolte over at en litt mer voksen blogger, hvor teit han enn måtte være, har klart å regjere så lenge på bloggtoppen som jeg faktisk har gjort.

 

Neida, slapp bare helt av, rampenissen kommer til å fortsette hver eneste morgen fram til jul, og har jeg noe energi, og lyst igjen, kommer jeg garantert til skrive litt om dagen min når jeg kommer hjem om kvelden, men om jeg plutselig er på 14. plass kommer jeg ikke til å bry meg noe som helst om. Jeg må rett og slett hvile meg litt. Er faktisk litt sliten.

Jeg kommer sterkere tilbake etter hvert!

 

Ha en avslappende aften 🙂

 

 

 

 

 

70 kommentarer
    1. Å jeg som trodde at du var en slags robot, en evighetsmaskin som aldri stoppet. Takk og pris, du er et helt vanlig menneske! Riktig god jul!!♥️

    2. Ta deg en velfortjent pause fra bloggen og fokuser på siste innspurt før jul, både på jobb og hjemme. Så venter vi på mange nye sprell i 2020.
      Ha en fin og avslappende jul med Kjærest, Datter og resten av familien🎄🎅🤶🐈♥️

    3. Hvorfor har du ikke lagt mer vekt på å tjene noe penger på bloggen?
      Reklamere, og noen affiliates?
      Du kan jo tjene penger som gress bare ved noen få reklameinnlegg ila en uke. Og så kan du skaffe mer hjelp i butikken din, ergo TID.
      Har stusset på dette når jeg har lest bloggen din. Selvfølgelig kan du ikke reklamere for klær og sminke som en rosablogger, men det skulle da være mange som vil samarbeide vil jeg tro basert på ditt lesertall. Og basert på hva andre bloggere tjener med bare halvparten av ditt antall lesere.

    4. Fornuftig 😄Nyt en velfortjent juleferie med familien. Vi sjekker innom her likevel hvis du plutselig en dag sko litt overskudd til å skrive 😄God jul 😄

    5. Ta vare på kroppen din og de som er rundt deg. Det er det viktigste vi har i livet. ♥️👍😘 Riktig god jul til deg og dine. ✨🎄 Jeg følger deg når du kommer tilbake. Ta en vel fortjent ferie når du er ferdig med julestria.

    6. Kommer til å savne deg hvis du forsvinner. Har ikke alltid likt humoren din, men du verden så mye fornuft du har kommet med disse få månedene jeg har fulgt deg. Jeg har ledd, grått og humret meg igjennom innleggene dine, eller jeg har nikket enig. God jul til deg og dine.

    7. Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet!
      Godt gjort!! Takk for morsom, kvardagslig humor. Livet slik det er.
      Rett og slett takk!
      God Jul til deg og dine 😊

    8. Hei Kokkejævel,
      Full forståelse for at du ønsker litt julefred.

      Sitter nesten i samme båten. Jeg driver flybloggen @frequentflyer.no

      Her skjer det jo nesten like mye nå, som da vi var på familieferie sist.

      Respekt !
      @frequentflyer.no

    9. Blogg når du har lyst og tid. Det har vært flott å følge deg. Velfortjent pause og ta vare på deg selv og dine. God jul til deg og dine.
      Juleklem

    10. Alle træng 1 slappoff innimella😉Ikke overrasska i d hele tatt sånn du har styrt i d siste. Ta pause m go samvittighet å koz dæ m familien ❤Go’jul til dæ å dine❤

    11. Klokt valg, trur nok alle skjønne 😊 Bruk energien på dæ sjøl og dine nære fremover ❤️ – å holde på i det tempoet ditt over tid, kan svi!

      Nyt no resten av adventstida, med julestria på jobb og dine🥰
      Hilsen fra en fleregangadagligleser😊

    12. Oj ja, måtte vel komme, du er jo bare et menneske, ta deg av det som krever innsats av deg no, vi er her å venter på deg og bloggen i 2020, men håper du finner overskudd til å fortsette seinere, en fornøyelse å følge deg. God kveld og god jul til deg og dine❣

    13. Blogg når det passer deg du. Jeg kommer til å lese bloggen din enten den kommer mange ganger om dagen eller en gang i måneden.
      Du har bevisst at du kan være på bloggtoppen.
      Fortsett i ditt tempo og jeg tipper at mange av dine lesere venter tålmodig akkurat som meg. 😀

    14. Håper du kommer tilbake igjen, jeg leser bare din blogg. Kommer til å savne alt. Både det morsomme og det som er alvorlig. Har vært godt å følge med på livet deres på godt og vondt. Ta vare på hverandre og kos dere masse i jula. Ønsker dere en riktig god jul🤶🎄

    15. Så rett du gjør👍🙂. Kos deg me litt førjulskos på jobb, å med familien. Å nyt dagan fremover. Vi vente på videre blogginnlegg👍🙂

    16. Ta det her i det tempoet som e best for deg. Vi venter, vi krever ikke, og du skal også vente, og ikke kreve så mye av deg sjøl. Vi bryr oss selv om du ikke produserer to-tre innlegg pr. dag, det holder flott med kanskje annenhver dag eller omså enda sjeldnere. Du bestemmer helt sjøl. Så bra at du tar tak og ikke går på akkord med livet. Varm klem

    17. Det er veldig lov å være sliten😊Ta dæ en pause eller to, d har du fortjent😃👌🏼
      Ha ei riktig god førjulstid med jobb og familie🎄😃Ønsker dere ei flott jul og ett fantastisk godt nytt år😃🌺

    18. Det gledes til de innleggene som måtte komme fremover. Det har vært en fryd å lese så langt.
      Lykke til med innspurten i julehandelen.
      Ta vare på deg selv og dine. Ønsker deg og dine ei god jul og ett fortreffelig godt nytt år.
      Julehilsen fra Harstad

    19. Takk for at du har gitt meg så mange koselige lesestunder. Kjempekjekt at en helt vanlig mann har vært «toppblogger». Lykke til med geskjeften i julestria. Juleklem

    20. En klok avgjørelse av deg.Ta deg en hvelfortjent pause nå i førjulsstria😊🎄Vi heier på deg og støtter deg uansett❤Kos deg masse med flokken din😍Varm juleklem fra Målselva.

    21. Flott! 😀
      Flere skulle gitt seg på topp. Nok er nok, og det ble litt mye dette.
      Livet går videre, ta heller vare på familien, det har større verdi enn oppmerksomheten du søker så desperat, over alt.
      God jul!

        1. Hhhhhhhhhh🙈🙈🙈 der finns det noen som bare les tittelen vel🤣🤣🤣🤣🤣
          Bedre en ingenting eller? 😈

      1. Undskyld……..
        Tefte et snev av svartsjuke….
        Koffer kan ikke de menneskan som lykkes med nokka få lov til å gjøre det?
        E så forbainna lei bygdedyret som sitt å trekke alle som klare nokka dem sjøl ikke klare ned i dritten🤬. Har sett flere eksempla på folk i nord som blir snakka dritt om når dem lykkes. ( finnes sikkert flere plassa å, men eg e her😊)
        Ka han Asbjørn velge å bruke tia på e hannes valg, men eg klare ikke å se grunnlaget for de påstandan som kommer her.
        Ok… eg e å sjalu på han…. på all den styrken han sitt inne med, på arbeidskapasiteten, på viljestyrken hannes, på evnen å styrken til å reise seg å gå videre, men det e mitt problem. Ikke hannes, ikke dokkers.
        Ha en flott siste førjuls innspurt på jobb, på bloggen, med kjærest og datter og de andre som står deg nær Asbjørn. Ha ei fantastisk jul et godt nytt år… å måtte de drømman du har gå i oppfyllelse.

    22. Alt til sin tid. Vi er her å venter på at du plutselig kommer frem. I mellomtiden må du nyte livet. Det kommer ikke i reprise. God jul og godt nyttår til deg og dine 🎅🤶

    23. Høres veldig fornuftig ut! Ta vare på deg sjøl – og de omkring deg! Ha ei god jul, og et nytt år med flest gode dager!🤗

    24. Æ syns ikke du fortjener en pause. Bare vær sliten du og press dæ å skrive etter ka du har gjort mot oss. Du er som narkodealer som har fått sæ miljon kunda og plutselig stenger butikken!!!! Kordan skal morgenkaffeen nå smake uten blogglæsing? Kordan skal vi klare oss, som har blitt helt avhengig av din tullete blogg som solstråle i mørketiden?
      Ok da, til rampenissen kommer, så klare vi oss vel!
      Klem og god pause! 🌺

    25. E no søkkimponert at du har hatt tid,ikke minst overskudd til bloggen din😍. Du vet at stress over lengre tid e skadelig for helsa 🤔. Viktig å prioritere rett. Du må no ha inspirert mange (vanlige)folk til å se at det går an for alle å skrive blogg om det normale liv. Blir å følge julekalenderen med rampenissen å bollemusa😄.

    26. Veldig klokt, det er en tid for alt ❤ Ikke bruk deg opp for oss nysgjerrige følgere(selv om vil savne deg), det er det ikke verdt. Du fortjener å ta det litt ned ro nå, nyte det lille du har av fritid med Datter, Kjærest, Sønn og den fine pusen 😻 Familien er viktigst ❤
      Ønsker dere alle en fin jul og et godt nytt år 🎄🌟

    27. Æ heie på dæ, og håpe gode tanka gir ekstra styrke til å stå i det som tynger 😘❤️
      Ser frem til dine blogg-sprell 🤩

    28. Hei…Forstår deg så godt. Ta en pause og så kommer du sterkere tilbake. Ønsker deg God Jul sammen med dine🎄

    29. Tusen takk for alt du har delt❤ Ta deg en velfortjent pause ❤ Nyt julen sammen me kjærest,datter og ellers di som står deg nær❤

    30. Ta deg en velfortjent pause. Interessant å lese bloggen din enten deg e ett innlegg eller flere om dagen. 😊
      Jobbe på fram til jul,så blir det vel godt med julefri tenker jeg.

    31. Klok beslutning! Ta vare på deg selv og flokken din 💕. Vi digger bloggen din, 1 uansett om du er på 1. eller 14.

    32. Velfortjent pause, ta deg av de viktigste tingene i livet, riktig GOD JUL til deg og dine 🎄

    33. Du har gjort en super jobb! «En motvekt mot det meningsløse» 😊😊
      Ett innlegg om dagen holder, det er mer enn godt nok. Tenker innholdet blir enda bedre også da. Jeg rekker aldri å lese tre innlegg om dagen uansett, så for meg er det ypperlig å lese ett om dagen. Det var min mening. Stå på videre! Heier på deg/dere 😅😅

    34. Det er e det mest fornuftigste æ har lest idag. Godt at du har vett og forstand til å bremse kraftig opp. Du vet du e i rett alder til å få hjerteinfarkt, ikke sant? 😂
      Æ glede mæ til å følge deg videre, uansett korr ofte/sjelden du skriv . Klæm fra mæ. 🌹

    35. Ta deg ei velfortjent pause nå. Jeg kommer til å klikke meg inn på bloggen din til morgenkaffen uansett ❤️

    36. Sikkert både fornuftig og viktig 💖
      Du er god som klarer å prioritere rett, dét sliter jég med! Finn en ro, som det går ann å leve i 😇
      På gjensyn 🤘

    37. Ta nå godt vare på deg selv og fine rundt deg, hjemme og på jobb😊! Vi har tid til å vente😉.

    38. …ja, alt til sin tid…skjønner ikke hvordan du har maktet alt disse månedene…det e faktisk godt å slippe litt av skuldrene🥵 Ønsker deg og dine ei innholdsrik, spennende, koselig og fredfull julehøytid😊

    39. La nå bloggen komme i 2. rekke i julestria. Så kommer du heller sterkere tilbake etter nyttår 💫✨ Her er verdens saftigste gulrotkake snart på tur i ovnen. 🥕🥕 God jul 🌟🎄

    40. Ta deg en pause ,det er vel fortjent.kos deg med kjæresten og datteren. Det er viktig og lytte til kroppen. Ha en strålende kveld .🤗🤗🤶🎅🎄

    41. Nyt den pausen som kropp og hode forlanger! Vi er her og vaker i bakgrunnen, og kommer til å nyte hvert et lite kjøttbein du hiver ut uten å forlange mer av deg enn du selv er villig til å gi😘

    42. Klok mann fortsatt 👏👏 Ingen av oss e vel direkte overraska, og en pause/reduksjon e så vel fortjent og helt på sin plass 🤗
      Sant å sei ska det nesten bi litt godt… – bruke jo altførr mykje tid på å lese bloggen din, og ikkje minst alle kommentaren 🙄😂😂😂
      Vi digge dæ uansett, men no kan Kjærest, Datter og livet generelt få litt av tida di 💝
      Riktig god jul til dåkker alle ✨🎄

    43. Pause og prioritering behøves iblant. Det er flott å følge deg, og jeg regner med at du ikke klarer å holde deg helt unna tastaturet 😃
      Alle gode ønsker til deg og i for jula 💜

    44. Alle store menn må ta pauser. Ha en god velfortjent pause og ta masse tura og nyt vår flotte natur❤️

    45. Kjekt å se at du tar vare på deg selv, midt i den derre berømte stria. Lykke til i de slitsomme, morsomme og krevende dagene framover. Tusen takk for at du og flokken din deler hverdagen med oss. Vi , les jeg, setter stor pris på det du har delt. God jul til dere fra Finnskogen.

    46. Har stor forståelse for ditt valg. Likevel, starten på dagen blir ikke den samme uten bloggen din å kose seg med.
      Sinnsykt tøft det du har greid 👍😊
      Kommer til å følge nøye med på om det skulle komme nye go’biter fra din hånd.
      Takk for det du har levert så langt 👌😃

    47. Ta dæ en pause du. Lytt til kroppens signaler og ta vare på dæ sjøl. Vi heie på dæ uansett 🙂 Ønske dæ og dine ei riktig så god og fredfull jul 🙂 Juleklæm fra Repparfjord 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg