Jeg har dummet meg skikkelig ut!

Tidligere i dag skrev jeg at Fy Fader kunne gjenåpne og at jeg planla åpningen i neste uke. Avsnittet isom forbød servering av fra buffet var fjernet. Jeg var i hundre. De ansatte var glade. Endelig kunne vi starte opp skikkelig igjen. Kun en telefon til kommunelegen gjenstod, men det anså jeg som en ren formalitet. Forbudet var jo borte, så var vel ingenting han kunne si som kunne ødelegge.

 

Jeg tok feil. Forbudet var riktignok fjernet fra den paragrafen vi har forholdt oss til hele tiden, men den var bare flyttet til paragraf 14. Forbudet mot buffet besto og var endatil spesifisert i retningslinjene. Nedtur!

 

Først og fremt er jeg lei meg for at jeg har villedet de ansatte til å tro at vi kunne åpne igjen i neste uke. Jeg har beklaget meg overfor dem, men det føles fattig. Mange har gledet seg til å starte for fullt igjen, ikke minst av økonomiske årsaker, og det var så deilig å endelig kunne fortelle at vi snart var i gang igjen. Desto mer smertefullt å fortelle at jeg er en dust og har lest feil.

 

Nei, dette var trasige greier, men vi skal komme sterkere tilbake. Hadde jeg vare visst når. Da hadde alt vært mye enklere.

 

Ha en skuffende og betuttet kveld!

 

 

7 kommentarer
    1. Ta dæ tid til alt er trygt.Kundene dine kommer nok tilbake når de skjønner at du vil vente med å åpne og gjør alle tiltak til at vi er utenfor smitte fare. Dine ansattes helse må beskyttes.✌

    2. Men alt ordne sæ til slutt vettu😉Bare tålmodighet å ståpåvilje💪Å æ å mine kommer garantert når du åpne!👍❤

    3. ja ja da drar æ på butikken og kjøper en flaske tålmodighet som vi kan smøre oss med. Den som venter på noe godt osv 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg