Jeg har lurt dere! + Vinnerne av fenalårene og tørka reinkjøtt mm + NRK-saken

Reklame | Kokkejævel.no

Som mange av dere kanskje vet, så er jeg ikke bare en sart og lettkrenket blogger, men også en slags bissniss-mann. Det siste tiåret har jeg drevet for meg selv i serveringsbransjen. Ingen gullgruve i disse dager, si, så i fjor startet jeg opp nettbutikken, Kokkejavel.no, der mottoet er: Små skala, stor smak! Altså selge de beste småskalaproduktene, fra de beste produsentene, som jeg har lært meg å kjenne gjennom 18 år i krigen for småskala-produsenter.

 

Som et ledd i markedsføringen av nettbutikken, så kjørte jeg i forrige uke en god gammeldags “lik og del” på FB, og lovte at jeg skulle trekke vinneren på søndag. Det viste seg å være bare svindel og bedrag! Ingen vinner ble trukket på søndag. Ingen mandag eller tirsdag heller. Fader, jeg hater slike nettsteder som bruker svindel som markedsføringsstrategi. I fare for at jeg blir så opphisset at jeg ringer til politiet og anmelder meg selv, så trekker jeg nå, ikke bare ett, men TO fenalår PLUSS noen pakker med tørkakjøtt av rein. Kan noen snart kontakte den katolske kirke og starte prosessen med å gjøre meg til helgen!

 

Arkivfoto. Dato stemmer ikke

Vinneren av Mydlands prisbelønte SIRUPSALTEDE FENALÅR er: Gunn Ballovarre. Gratulerer!

 

Vinneren av Aronmat sitt litt saltere, litt tørrere og litt mer modne HONNINGGLASERTE FENALÅR er: Tommy Monsen. Gratulerer!

 

Vinneren av Lofotens utsøkte TØRRFISKFILET AV TORSK er: Renathe Lendl. Gratulerer!

 

Vinneren av Stensaas spreke SPEKEPØLSE AV ELG ( den er forresten på tilbud nå…) er: Gull-britt Mallaug. Gratulerer!

 

Vinneren av MOSKUSPØLSE MED MJØDURTGELÉ er: Linda Grøtan. Gratulerer!

 

Vinnerene av TØRKA REINHJERTER, TØRKAKJØTT OG LETTRØKT OG TØRKA ELG er: Deg?

 

Alle premiene vil naturligvis bli fraktfritt tilsendt. Håper du du legger ut et bilde på sosiale medier når du mottar godsakene. Er jo tross alt et reklamestunt dette, ikke en slags hobby jeg har med å dele ut godsaker i øst og vest 😉

 

Eller må dere gå inn på NRK, for de har laget en veldig bra sak om at vi må gifte oss på Hennes & Mauritz. Les den HER. Var visstnok et intervju om det på radioen også, men husker faktisk ikke hvor. Kanskje du vet?

 

Ellers vil jeg ønske de aller, aller fleste av dere en helt fantastisk dag! Vær snill med hverandre i stedet for å på død og liv trampe og tråkke på andre for selv komme seg opp og fram. Det ser sjeldent bra ut og kan dessuten gjøre vondt for den som blir trampet på. Gå heller rundt. Tror det lønner seg i det lange løp.

Slik lyder Herrens ord.

 

Vi smattes!

 

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg