Jeg. Klarte! Det.

I går holdt jeg bokstavelig talt på å dø, mens i dag var det ikke noe problem i det hele tatt. Klart det var tungt i en rusten kropp, men ikke i nærheten av hvordan det var i går. Det er ikke Mont Everest, men jeg kom meg helt opp på toppen og jogget til og med nedover. Hadde lært fra i går og hadde denne gangen med meg vann og en liten muslibar. Tok en før jeg startet hjemmefra også, samt en liten pakke med rosiner og et AAA-batteri i rumpa. Effektivt, men trolig unødvendig. Dessuten litt rart hvis jeg skal være helt ærlig. Litt godt, men ikke veldig.

 

Kjærest holder på med eksamen. Hun sliter, men heldigvis er det tre dager til ende. Vi kjørte ut for å se på flommen slik ar hun kunne klarne hodet litt. Enormt med vann i Alta nå. Mine tanker går til de familiene som er rammett av materielle flomskader, men innrømmer at det samtidig er utrolig fascinerende å kjøre rundt og se på flommen hver eneste dag. Det drepes kanskje ikke folk i gatene her oppe, men vi har ras og flom og jeg vet ikke hva.

 

 

Snakka med legen i dag. Han som ringte. Fortsatt sykemeldt 75 %. Jeg altså, håper han har det fint. Burde man spørre egentlig, eller blir det for personlig? Veldig egosentrisk å snakke med legen. Legger ut i det vide og det brede om alle mine feil og mangler, bu hu og stakkars meg, mens legen kanskje akkurat nå går gjennom et samlivsbrudd og har forstadiet til prostatakreft. Håper det går bra med han og det mener jeg.

 

Ellers baker jeg ikke kaker i dag og det er ikke bare fordi jeg ikke spiser kaker.

 

Fortsatt snusfri da, men ser nå at jeg har snust en hel boks med nikotinfri snus i dag. Det må være lov, men finnes det noe mer meningsløst enn å putte ting under leppa som ikke gir deg stimuli i det hele tatt? Neste uke ryker også den nikotinfrie snusen, det kan jeg love deg!

 

Ha en kveld!

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Det var jo det eg skrev igår,at i dag ville du klare en lengre tur😆. Viktig med vann,eg bruker og å ta med en müsli energibar. Du klarer deg jo superbra med å slutte med snusen,no e det bare å kvitte deg med den nikotonfrie. Kansje du skal begynne å ta en tyggegummi om du får lyst på snus😉. Lykke til videre med trimturer snus slutten, ønsker kjærest å lykke til med eksamen😍

    2. Slutte med nikotin er et valg som sitter i hodet. Tror det er greit når man bare har bestemt seg. Kiloene kommer…. det er ikke moro. Men dårlig pust, dårlig ånde, dårlig helse etc er ikke et godt alternativ. Jeg snakker av erfaring, stå på kokkejævel, du klarer det, og i tillegg har du så mye å ta vare på og ikke minst være frisk til den som kommer. Husk at det er lov å være litt egoistisk også i en avslutning med denne giften. Og kanskje litt irritabel også. Gi deg selv litt høyde under taket.❤️👍🏻

    3. Slutte med nikotin er et valg som sitter i hodet. Tror det er greit når man bare har bestemt seg. Kiloene kommer…. det er ikke moro. Men dårlig pust, dårlig ånde, dårlig helse etc er ikke et godt alternativ. Jeg snakker av erfaring, stå på kokkejævel, du klarer det, og i tillegg har du så mye å ta vare på og ikke minst være frisk til den som kommer. Husk at det er lov å være litt egoistisk også i en avslutning med denne giften. Og kanskje litt irritabel også. Gi deg selv litt høyde under taket.❤️👍🏻

    4. Deilig å kjenne mestringsfølelsen, både tindebestigning og snuseslutt👍👍
      Huff, skummelt og trist med flommen😜
      Håper det ikke blir for store skader rundt omkring .
      Ønsker dere en god kveld😃

    5. Ha en strålende ettermiddag/kveld. Og lykke til med ÷snus og trimming.Dette blir bra .🌞🤗👏🚴‍♂️🏋️‍♂️😑🏋️‍♂️🚴‍♂️🤗🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg