Jeg kom i mål til slutt!

Det har vært en sinnsykt lang dags ferd mot natt, men nå er den faktisk over. Jeg klarte det! Fortsatt gjenstår det en del, men det er bare mikk-makk som jeg tar løpende i morgen,. Tang og tare, einekvister og reinlav, skiferheller og mose er samlet inn. Jeg er helt hundre prosent sikker på at Frikant klarer å gjøre noe bra ut av dette. Uten at det blir kunst, for dette er ikke et kunstprosjekt.

 

Midt oppi det hele fikk jeg en idé om vaffelkaker som smaker akkurat som nystekte, grove rundstykker. Hev meg selvfølgelig rundt og resultatet ble helt utrolig. Smaken var helt lik ferske rundstykker! Legger ut oppskriften i morgen 🙂

 

Hvordan det går med foten? Ikke spør!

 

Klokka er kvart på tolv. Går og legger meg nå. Kanskje det blir noe på meg. Søvn altså. God natt!

 

🙂

10 kommentarer
    1. Hei!😊Min første kommentar her. Bare et lite tips: Take the highroad! When they go low, you go high! Tenker det er smart å la negative skriverier prelle av, å gå i diskusjon med kverulanter, er som å sloss med feieren, man blir svart😉 Ha fokus på det som gir energi❤️Takk for mange festlige innlegg😊

    2. Herregud for ei maratonhelg du har hatt🤗. Håper du fikk ei god nattesøvn😍. Gleder meg til vaffeloppskriften👌. Ønsker deg en fin og litt roligere uke😊. Godt jobba,ser jo ut som dine krydderblandingene selger vanvittig godt. Du har truffet blink med nettbutikken😉👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg